IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : It’s a-me, Mario! (Gaming-topic) Vorige pagina
SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 10-02-2025 15:54 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Je hebt toch ook kinderen, dacht ik? Getrouwd weet ik helemaal niet, maar ik h b een voorgevoel. Daar ga je al, dan.

Ouwe Zemelaar

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-02-2025 16:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2025 15:54 schreef SimsalaWim het volgende:
Je hebt toch ook kinderen, dacht ik? Getrouwd weet ik helemaal niet, maar ik h b een voorgevoel. Daar ga je al, dan.

Yes, twee stuks! Niet getrouwd, maar geregistreerd als partner, wat de juro/de practo bijna hetzelfde is/was maar we belangrijk vonden als onderscheid Nu op papier vrijgezel, maar de realiteit is toch anders

Hahaha, ja, dat plaatje is héél herkenbaar! (edit: Het afleiden, beelden zelf maken weinig uit) Werkt ook later nog, ze raken goed afgeleid van bewegende beelden. (Pro-tip: bij volwassenen werkt dit nog steeds.)

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-02-2025 16:20]

No dogs, no masters.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 03-04-2025 6:49 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

De Nintendo Switch 2 komt eraan (5 Juni). Gaat 450 euro kosten.
Lauchgame Mario Kart World kost fysiek 90 euro...
De nieuwe 3D Donkey Kong 80 euro.

I want you to caress me like a tropical priest

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 03-04-2025 19:24 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik las 469. Iig erg veel geld. Maar ja, jaartje wachten scheelt wel, denk ik. 4K, dat is wel vet. Wat mij echt opviel:

"Wanneer deze nieuwe controllers wél de voorkeur krijgen, is wanneer je de muis kunt (en wilt) gebruiken. Wij hebben dit alleen kunnen testen op een muismat (en heel even op onze benen), maar dit werkte verrassend goed. In Metroid Prime 4 hebben we de hele demo met rechts muis en links controller gespeeld, en dit was echt een openbaring. First-person shooters worden ineens heel anders op een console."

https://www.nwtv.nl/287464/previews/een-eerste-indruk-van-de-nintendo-switch-2

Ouwe Zemelaar

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 03-04-2025 19:42 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Als het op prijsdalingen aankomt moet je niet bij Nintendo zijn. Die weten dat ze kwaliteit maken en dat klanten daar gewoon voor betalen. Zelfs games die 5+ jaar oud zijn gaan vaak nog voor de volle mep. Maargoed, wel kwaliteit.

Sowieso wel benieuwd naar Prime 4. Wat ik er tot nu toe van gezien heb lijkt op Prime 1 maar dan in een hogere resolutie.

Open world Mario Kart, dat lijkt me eigenlijk veel gaver.

I want you to caress me like a tropical priest

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com