|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
xngativex: ik heb alle bands gezeg dat ze hun rommel aan merch mee moesten nemen om te verpatsen.. er staan GEEN extra distro's of zoiets dergelijks (wel met waking the Dead op 24 december: Satan's Millenium Records en Macarbe Operetta Productions) Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:hmmm moeten we het helaas daar maar mee doen. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
wat nou helaas... de releases van dei abdns zijn stuk voor stuk even lomp en vet!!! jammer dat de demo van Extreem Eczeem nog neit uit is, want wat i heb gehoord in de studio klonk erg plezierig! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:hehe rustig maar ik was gewoon op zoek naar wat andere grindschijffies that's all REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Nog 3 dagen!!!waaaaaaaaah Heb er zin in |
|
er is voor mij reeds gereserveerd |
|
Heb al kaartje gekocht was geloof ik de eerste die hem kocht bij Dollhouse...staat 001 op |
|
quote: Eeh, hij neemt toch wel wat meer mee als op zn site staat? |
|
wie is wie trouwens dan zaterdag? ik zal wederom mijn beige VOLCOM cap opzetten [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 13-11-2002 19:40] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
ik ben ik |
|
Ik heb kort blond 'spike' haar, draag of een zwart slayer shirt of een zwart holymoses shirt. Verder een zwarte broek en grijs/blauwe globes als schoenen. [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 13-11-2002 18:01] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ikke ikke ikke ikke |
|
Ik zal er ook wel zijn. |
|
Ik heb Grief Of Emerald Longsleeve's aan denk ik ow jah! heb brilletje op (en sta bij die rare Visor ) |
|
HEUY!!!! Ik ben er ook en ik heb een pilsje in de hand |
|
quote: Lieg niet zo tegen de mensen hier. Want je hebt 2 pilsjes in je handen! |
|
HEUY!!!! Hey Frietbal: dalik gaan die mensen hier nog rare dingen over mij denken Maar ze komen er toch wel achter Nu Drinken: Bud |
|
lekkor!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Logisch toch,op 2 benen staan is toch ook prettiger dan op 1 TJOKKEFOLL Met 2 pilsjes in de hand rauzen wij door het land Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik ben te herkennen aan het "trucker" uiterlijk en de gitaar in de hand bij de eerste band: Helltrückerrrrr!!!!!! white trash trailer truckers! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:die grote neus |
|
quote: ik dacht dat we jou ergens anders aan konden herkennen Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: ja ik ben te herkennen aan de allerliefste jongen ter wereld die naast me loopt natuurlijk |
|
"ja ik ben te herkennen aan de allerliefste jongen ter wereld die naast me loopt natuurlijk" juist... klef doen Heaven, once so proud, look as it comes down |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |