IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Severe Torture, Inhume, Deifecation, Putrefied, Extreem Eczeem en Helltrucker - 16 november - Goudvishal - Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2002 21:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 20:44 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Wie was jij dan?

die slome dweil die nog op de bank inslaapgevallen is. cremation longsleeve

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 21:01 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 20:54 schreef Frietbal het volgende:
Ben gisteren niet in de pit geweest.
Ff rust.

Vriend van me is ook maar een keer geweest, kreeg stom recht in zijn maag, Nooit meer zei hij, dat wil ik wel eens zien

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 17-11-2002 21:03 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

ik kwam al laat aan door bierverplicthingen elders... maar toch ...

ik had het laaste flesje HJ die ze daar hadden, da' was jammer..maar ik heb inhume en severe torture gezien...

beide bands zeer goed...maar de agressie van inhume spreekt me meer aan dan severe torture...1 vd zangers van inhume zit volgens mij op karate...

gaaf hammer smashed face als "zugabe" werd gespeelt leuke avond!!!!

uhm Vuig geef ff door aan de inkoopcomissie van de goudvishal dat ze volgende keer meer hertog jan inslaan, dat is lekkerde dan hoegaarden, palm

Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 21:03 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 21:00 schreef ghoulliette het volgende:

Met een vleermuizentas? of zit ik nou verkeerd?
maja, ik ga, doewj

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-11-2002 21:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja hoor eens, je moet ergens tegen kunnen. Een stomp in je maag is nou niet echt een probleem of zo. Zeg maar tegen die vriend dat-ie niet moet miepen .

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2002 21:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 21:03 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Met een vleermuizentas? of zit ik nou verkeerd?

jep

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-11-2002 21:12 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 17 november 2002 21:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja hoor eens, je moet ergens tegen kunnen. Een stomp in je maag is nou niet echt een probleem of zo. Zeg maar tegen die vriend dat-ie niet moet miepen .

Sprak de heer en meester van de pit.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-11-2002 21:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 21:12 schreef XnegativeX het volgende:

Grapjas .

Ik ben ook maar een fuckin' midget van onder de 60 kg. Maar ja, such is life. Niet miepen is het devies!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 17-11-2002 21:13]

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-11-2002 21:14 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 21:01 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Vriend van me is ook maar een keer geweest, kreeg stom recht in zijn maag, Nooit meer zei hij, dat wil ik wel eens zien

Als je over een stomp in je maag gaat liggen zeuren. Dan ben je wel compleet zielig.
Aangezien je wel kan verwachten dat je iets oploopt.

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-11-2002 21:38 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 21:12 schreef XnegativeX het volgende:

Zei degene die een stomp in zijn maag en op zijn lip incasseerde.

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-11-2002 21:41 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:43 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Wie was u dan?
In het echt ben ik niet zo Moordlustig hé? En ook niet zo Hamsterig hé?

Ik zag wel wat hamstertandjes geloof ik...

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 17-11-2002 21:44 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 21:12 schreef ghoulliette het volgende:
jep

Die heb ik ook wel gezien ja

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 17-11-2002 21:46 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 21:14 schreef Frietbal het volgende:
Als je over een stomp in je maag gaat liggen zeuren. Dan ben je wel compleet zielig.
Aangezien je wel kan verwachten dat je iets oploopt.

Die persoon was ik trouwens, deed wel pijn hoor!

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 17-11-2002 21:55 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
LMAO... dat heb ik nog gezien ja.... mn vriendin (Die naast je zat) moest daar ook al zo hard om lachen... zag dr heel schattig uit

[Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 17-11-2002 21:57]

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2002 21:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik wordt ook altijd uitgelachen

leuke was wel dat ik om 20.30 me al zorgen begon te maken om de laatste trein, haha het tijdsbesef totaal verloren

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 17-11-2002 21:59 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 21:57 schreef ghoulliette het volgende:
...

zo erg is het allemaal niet hoor meissie
we houden allemaal nog wel van je

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 17-11-2002 22:00 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 21:57 schreef ghoulliette het volgende:

leuke was wel dat ik om 20.30 me al zorgen begon te maken om de laatste trein, haha het tijdsbesef totaal verloren
.
Was vast gezellig dan dat je om 20.30 je tijdsbesef kwijt was en naar huis wilde.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-11-2002 22:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hub is ook weer tot leven gekomen.Jammer dat we na 01:00 geen bier meer kregen want ik had behoorlijke dorst gekregen van dat beuken bij Inhume.Zit ondertussen wel vol met blauwe plekken.Jammer dat er niet meer divers waren.
Om nog maar eens mijn oude kreet uit de kast te halen:

TJOKKEFOLL

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 17-11-2002 23:15 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Trouwens wel erg Slecht dat de Hertog Jan op was! Ik kwam tegen 21:00 daar en heb het eerste uur mischien nog Hertog gehad...maar daarna was het Dommelsch of Dab...Maar ach, ik heb er wel van genoten moet ik zeggen.

Benhume
Usericon van Benhume
Posted 18-11-2002 10:15 by Benhume Wijzig reactieProfiel van BenhumeQuote dit berichthttp://www.inhume.nl

quote:

Eeeeuuuuuuhhh in slaap gevallen? dus je wilt zeggen dat we nog niet hard genoeg beuken met Inhume??? hmmm, es kijken of we dat dan kunnen veranderen met onze nieuwe cd "in for the Kill" waarvan a.s. vrijdag de opnames beginnen.

En Inhume-Joost zit niet op karate hoor, hij leeft zich gewoon graag uit (de rest toch ook?) was een vette gig btw, vette Pit zoals het hoort, volgende keer nog meer stagedivers?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2002 10:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2002 10:15 schreef Benhume het volgende:
, volgende keer nog meer stagedivers?

ik val niet zo graag op de grond, en wordt ook niet graag opgevangen door dronken mannen ik kijk wel toe. maar het beukte idd erg vet (ben trouwens pas bij severe torture in slaap gevallen hoor)niets tegen severe btw. geweldige girlies!!!!

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 18-11-2002 14:32 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

ja... het was erg gaaf..
helltrucker krijgt een vervolg:

Heaven, once so proud, look as it comes down

Moordlustige Hamster
Posted 18-11-2002 16:21 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 22:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hub is ook weer tot leven gekomen.Jammer dat we na 01:00 geen bier meer kregen want ik had behoorlijke dorst gekregen van dat beuken bij Inhume.Zit ondertussen wel vol met blauwe plekken.Jammer dat er niet meer divers waren.
Om nog maar eens mijn oude kreet uit de kast te halen:

TJOKKEFOLL

Gekke Hub

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 18-11-2002 16:59 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

inhume moet over een paar maandjes maar is in so what in Ede komen spelen........

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2002 17:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jammer dat de so what geen "hol" sfeer heeft.

er is teveel ruimte

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com