|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vriend van me is ook maar een keer geweest, kreeg stom recht in zijn maag, Nooit meer zei hij, dat wil ik wel eens zien |
|
ik kwam al laat aan door bierverplicthingen elders... maar toch ... ik had het laaste flesje HJ die ze daar hadden, da' was jammer..maar ik heb inhume en severe torture gezien... beide bands zeer goed...maar de agressie van inhume spreekt me meer aan dan severe torture...1 vd zangers van inhume zit volgens mij op karate... gaaf hammer smashed face als "zugabe" werd gespeelt leuke avond!!!! uhm Vuig geef ff door aan de inkoopcomissie van de goudvishal dat ze volgende keer meer hertog jan inslaan, dat is lekkerde dan hoegaarden, palm ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Met een vleermuizentas? of zit ik nou verkeerd? maja, ik ga, doewj |
|
Ja hoor eens, je moet ergens tegen kunnen. Een stomp in je maag is nou niet echt een probleem of zo. Zeg maar tegen die vriend dat-ie niet moet miepen . |
|
quote: jep |
|
quote: Sprak de heer en meester van de pit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Grapjas . Ik ben ook maar een fuckin' midget van onder de 60 kg. Maar ja, such is life. Niet miepen is het devies! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 17-11-2002 21:13] |
|
quote: Als je over een stomp in je maag gaat liggen zeuren. Dan ben je wel compleet zielig. Aangezien je wel kan verwachten dat je iets oploopt. |
|
quote: Zei degene die een stomp in zijn maag en op zijn lip incasseerde. |
|
quote: Ik zag wel wat hamstertandjes geloof ik... |
|
quote: Die heb ik ook wel gezien ja Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Die persoon was ik trouwens, deed wel pijn hoor! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:LMAO... dat heb ik nog gezien ja.... mn vriendin (Die naast je zat) moest daar ook al zo hard om lachen... zag dr heel schattig uit [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 17-11-2002 21:57] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
ik wordt ook altijd uitgelachen leuke was wel dat ik om 20.30 me al zorgen begon te maken om de laatste trein, haha het tijdsbesef totaal verloren |
|
quote: zo erg is het allemaal niet hoor meissie we houden allemaal nog wel van je REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:. Was vast gezellig dan dat je om 20.30 je tijdsbesef kwijt was en naar huis wilde. |
|
Hub is ook weer tot leven gekomen.Jammer dat we na 01:00 geen bier meer kregen want ik had behoorlijke dorst gekregen van dat beuken bij Inhume.Zit ondertussen wel vol met blauwe plekken.Jammer dat er niet meer divers waren. Om nog maar eens mijn oude kreet uit de kast te halen: TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Trouwens wel erg Slecht dat de Hertog Jan op was! Ik kwam tegen 21:00 daar en heb het eerste uur mischien nog Hertog gehad...maar daarna was het Dommelsch of Dab...Maar ach, ik heb er wel van genoten moet ik zeggen. |
|
quote: Eeeeuuuuuuhhh in slaap gevallen? dus je wilt zeggen dat we nog niet hard genoeg beuken met Inhume??? hmmm, es kijken of we dat dan kunnen veranderen met onze nieuwe cd "in for the Kill" waarvan a.s. vrijdag de opnames beginnen. En Inhume-Joost zit niet op karate hoor, hij leeft zich gewoon graag uit (de rest toch ook?) was een vette gig btw, vette Pit zoals het hoort, volgende keer nog meer stagedivers? |
|
quote: ik val niet zo graag op de grond, en wordt ook niet graag opgevangen door dronken mannen ik kijk wel toe. maar het beukte idd erg vet (ben trouwens pas bij severe torture in slaap gevallen hoor)niets tegen severe btw. geweldige girlies!!!! |
|
ja... het was erg gaaf.. helltrucker krijgt een vervolg: Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Gekke Hub |
|
inhume moet over een paar maandjes maar is in so what in Ede komen spelen........ ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
jammer dat de so what geen "hol" sfeer heeft. er is teveel ruimte |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |