IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Severe Torture, Inhume, Deifecation, Putrefied, Extreem Eczeem en Helltrucker - 16 november - Goudvishal - Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-11-2002 18:31 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:31 schreef McDoom het volgende:
HEEEEEUUUUUY!!!!

Jazeker!

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 18:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ow, verkeerd gezien
die Hub, die schreeuwde/gilde maar aan een stuk door hé tijdens Inhume?

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-11-2002 18:33 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:32 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ow, verkeerd gezien
die Hub, die schreeuwde/gilde maar aan een stuk door hé tijdens Inhume?

Er schreeuwden 3 mensen de hele tijd door.

Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 18:34 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Wie? Jij, Hub en heuy zeker?
had Heuy een Tankard shirt aan? of is dat iemand anders? ik ken niet iedereen irl namelijk

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-11-2002 18:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Die ene zanger schreeuwde er ook de hele tijd door...

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-11-2002 18:35 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:34 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Wie? Jij, Hub en heuy zeker?
had Heuy een Tankard shirt aan? of is dat iemand anders? ik ken niet iedereen irl namelijk

Heuy was die met dat Tankard shirt aan.
Hub was diegene met dat baardje en dat Aeturnus shirt aan.
En ik was diegene met dat Nile shirt aan.

Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 18:36 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

haha, die gekke Hub, sprong zo, hoppa publiek in paar keer
Ik was trouwens dat jochie met dat brilletje en Severe Torture shirt, daar vooraan

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-11-2002 18:37 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:36 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ik was trouwens dat jochie met dat brilletje en Severe Torture shirt, daar vooraan

Ah, dan heb ik de baldadige hamster gezien!

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-11-2002 18:38 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:36 schreef Moordlustige Hamster het volgende:

Dat is hub ja

En geen jochie met een brilletje en severe torture t shirt gezien.
Maarja.....ik was ook tjokkefoll

Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 18:43 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:37 schreef McDoom het volgende:
Ah, dan heb ik de baldadige hamster gezien!

Wie was u dan?
In het echt ben ik niet zo Moordlustig hé? En ook niet zo Hamsterig hé?

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-11-2002 18:57 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 13:31 schreef Visor het volgende:
Ik miste de backing vocals bij feces of jezus (severe torture) Maar het concert was enorm goed, vond 2de band alleen wat minder maar inhume en vooral de pits daarbij waarom enorm vet

wat??? de 2de band wat minder??? Extreem Eczeem was super gaaf, zeker een hoogtepunt van de avond.

Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 19:01 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:57 schreef soepkoeltoer het volgende:
wat??? de 2de band wat minder??? Extreem Eczeem was super gaaf, zeker een hoogtepunt van de avond.

hij zegt wat minder, hoeft neit meteen te betekenen dat hij het niet goed vindt

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-11-2002 19:02 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 19:01 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
hij zegt wat minder, hoeft neit meteen te betekenen dat hij het niet goed vindt

jaha!! daarom vraag ik ook wat nou wat minder...snap?

Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 19:10 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 19:02 schreef soepkoeltoer het volgende:
jaha!! daarom vraag ik ook wat nou wat minder...snap?

Jah ik snap
maja, ieder zijn mening

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2002 20:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

moordlustige hamster was toch niet een van de kinderkes waaraan ik uit moest leggen dat je van roken jeugdpuistjes krijgt, of wel?

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 17-11-2002 20:36 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

goh die 14jarige kindertjes

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-11-2002 20:37 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 17 november 2002 20:35 schreef ghoulliette het volgende:
moordlustige hamster was toch niet een van de kinderkes waaraan ik uit moest leggen dat je van roken jeugdpuistjes krijgt, of wel?

WHAHAHAHA...geniaal. Ik hoop alleen dat hij niet een van die leute was die tot puinpoeier werd gemept in de pit bij Inhume. Ik had even medelijden met die gasten. Maar dat was maar voor even . #BEUK#

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2002 20:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 20:36 schreef Demogorgon het volgende:
goh die 14jarige kindertjes

ja er was een hele invasie, allemaal het zelfde severe torture t-shirt aan (of slipknot natuurlijk)

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 17-11-2002 20:39 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ja maar ja maar... metal is toch in..... ik bedoel.. als mijn vriendjes lopen met zon shirt aan....

jammer

Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 20:40 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 20:35 schreef ghoulliette het volgende:

Neej, want ik rook niet, en hoorde niet bij die kinderen met CoF shirts aan en tekeningetjes op hun wang ik stond daarvoor aan te 'bangen'

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2002 20:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 20:40 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Neej, want ik rook niet, en hoorde niet bij die kinderen met CoF shirts aan en tekeningetjes op hun wang ik stond daarvoor aan te 'bangen'

ja ik heb die dude nog voor uitlopende wangtekening gewaarschuwd, maar goed hij wilde niet luisteren.

*btw: ik hoop dat er hard gebeukt is!*

Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 20:44 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 20:42 schreef ghoulliette het volgende:
ja ik heb die dude nog voor uitlopende wangtekening gewaarschuwd, maar goed hij wilde niet luisteren.

Wie was jij dan?

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-11-2002 20:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 17 november 2002 20:42 schreef ghoulliette het volgende:

Dat moet je aan mijn bovenlip vragen.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 20:49 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Was eerste keer pit ingeweest (trots )
wow, was wel lache
Alleen ben wel me Kinderbijslag kwijt kreeg knietje recht in me ballen, en toen donker was tijdens Inhume gleoof ik, ging ik er ff in, die hub pakt me arm en draait me zowat de hele pit door
maar zeer geslaagd Concert, misschien wel een van de beste waar ik ben geweest (zijn er ook nog niet veel, maar toch )

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-11-2002 20:54 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ben gisteren niet in de pit geweest.
Ff rust.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com