|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: scheten van hub? Ik moet zometeen bij hem in de auto.. |
|
HEERSCH!!! Zeer goed concert!! Vooral Inhume, wow, wat een aggresiviteit hadden hun in hun muziek Was zeer goed concert, van allemaal |
|
Ik miste de backing vocals bij feces of jezus (severe torture) Maar het concert was enorm goed, vond 2de band alleen wat minder maar inhume en vooral de pits daarbij waarom enorm vet Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
helltrucker |
|
"Ons volgende nummer heet trucker fucker" Joost Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Heeeeeeuuuuuuuuy!!! Het was wel zwaar de moeite waard. Deifecation, Inhume en Severe Torture waren zwaar OK. |
|
#kreun# ik ben ook weer thuis na deze zeer geslaagde avond! Hier en daar een paar tegenslagen (letterlijk) maar dat hoort erbij. Eerst moesten McDoom's ouders weten wat voor'n langharig tuig bleef slapen dus die hebben we even gerust gesteld. Daarna kennis gemaakt met McDoom's hond die mijn been wilde verkrachten. Daarna door naar Arhem...wat heeft die stad veel stoplichten en een ongelovelijke wazige wegenplanning. Na 3 keer de auto verzetten kwamen we dan eindelijk aan bij de GVH. Eerst even een (heel kort) praatje gemaakt met Ghoulliette en ik heb geloof ik nog een glimp opgevangen van XdeckX maar die was later weg. Verder heb ik alleen VUIG gesproken en heel veel HEUY gehoord. De bands waren allemaal GALA. Alleen jammer dat we Putrified hebben gemist omdat we verdwaalt zijn geraakt omwille van een patatje (moeilijk uit te leggen). Bij Inhume mijn tanden bijna uit m'n bek geramd.Kort samen gevat...SUPER AVOND!!! Zo zie je maar...je bent geen drank nodig om je dom te gedragen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ATTACK!!! quote: Ik dacht dat we dit maar zouden verzwijgen? Anyway, het was vast cooler dan Putrefied! |
|
quote: Oeps Maar het was een zeer gezellige avond voor McHEUY en XTJOKKEFOLX I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: XlolheuhX is tjokkefoll en groet U. |
|
ik vond extreem exzeem de beste band van de avond |
|
nee man, helltrucker!!! |
|
binnenkort live sampels op de homepage van Helltrucker (binnen nu en een paar dagen online) was een erg leuke avond meot ik zeggen: de bands waren super gaaf, het beir smaakte prima watr wil je ngo meer Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
dat je nederlands typt |
|
quote: hahahaha Vuig, goed optreden |
|
whaHAHAHA Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
optreden ging beter als verwacvht... maargoed.. 30 november spelen we weer samen met ISENBURG in metal cafe GENISIS te nijmegen.. begint om 21u00 en de entree is GRATIZ! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
oke dan |
|
Demogorgon, zullen we de Helltrucker Fan Club oprichten? |
|
haha jah doen we ik ben toch al groupie |
|
Was zeer gaaf! Op het laatst liep ik er toch welkompleet TJOKKEFOLL bij. Maar dat is niet erg. Nog bijna herrie gehad met de turk toen we niet wouden betalen. Maargoed. Geslaagd feestje |
|
hehe, ik zag trouwens op de Heren WC Deur staan, wie er allemaal van Zm waren ik had jammer genoeg geen stift bij me |
|
quote: hoho. Dat was niet Wie van ZM waren. Dat waren leden van het Limburgs Metal Mannen Koor! En die H van die deur stond voor Hub en Heuy!!! En op de andere plee stond toch duidelijk een D van De rest! |
|
HEEEEEUUUUUY!!!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |