![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij kan het weten hé Hub? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat kun je wel zeggen.Ze zeggen dat Redbull je vleugels geeft.Hertog Jan geeft mij vleugels(alleen geen fatsoenlijk landingsgestel). ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Wat kan je trouwens aan een stuk door blijven gillen...haha ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Heuy je moet nog iets voor duits doen. ![]() ![]() |
|
quote: jaja, ik ga nu ook ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Veel bier is goed voor de stembanden,haha ![]() Ik heb je volgens mij niet gezien,maar dat zal vrijwel zeker door de alcohol komen ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
HEUY!!!! Moet ik iets voor duits doen ![]() ![]() ![]() ![]() Zaterdag was weer een zeer geslaagd avondje.....was eindelijk weer een fatsoenlijke pit met bier en vliegende Hub's... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trouwens: sinds wanneer hebben ze een McHeuy?? zit dat bij het super Hub de Gallier Mcmenu????.....hopelijk wel met grote bier ipv cola ![]() ![]() ![]() Komend weekend: TJOKKEFOLL!!!!!!!!!! bij TAAKE ![]() ![]() |
|
oh jee! je komt toch niet naar metropool? ![]() |
|
HEUY!!!! Ben maar niet bang.....ik neem Hub ook mee naar metropool ![]() ![]() ![]() |
|
Zekers zijn wij in de Metropool maar wij zullen ons netjes gedragen ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
geloof ik niks van ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben er niet. Dus dat is dan al een hele opluchting! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 19-11-2002 20:56] ![]() |
|
quote: Het is moeilijk te geloven voor enkelen maar we (ik tenminste) kan het echt. ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
jajaj volgens mij niet ![]() |
|
quote: Wedden voor een bierpull,haha. ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
nou, ik zorg er voor dat ik niet herkenbaar men a.s. vrijdag. ![]() |
|
quote: En wie ben jij nou eigenlijk? Was jij zaterdag ook daar? ![]() |
|
quote:zekers. ![]() |
|
quote: Dan zal ik wel scheel zijn geweest. Heb geen meisje met DEMOGORON op haar hoofd gezien. ![]() ![]() |
|
wel met soepkeoltoer dan? ![]() ![]() |
|
quote: yupz......daar herkende ik je aan. ![]() ![]() |
|
oh, das vreemd. ![]() |
|
quote: Ik ben ook vreemd en dronken. Maar dat heb je vast wel gemerkt. ![]() ![]() |
|
en dat waar uwe geliefde bij was!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |