|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij kan het weten hé Hub? |
|
quote: Dat kun je wel zeggen.Ze zeggen dat Redbull je vleugels geeft.Hertog Jan geeft mij vleugels(alleen geen fatsoenlijk landingsgestel). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wat kan je trouwens aan een stuk door blijven gillen...haha (kwas trouwens dat menneke met dat brilletje daar vooraan bij Inhume ) |
|
quote: Heuy je moet nog iets voor duits doen. |
|
quote: jaja, ik ga nu ook |
|
quote: Veel bier is goed voor de stembanden,haha Ik heb je volgens mij niet gezien,maar dat zal vrijwel zeker door de alcohol komen Maar ja,er waren bij Inhume meer mensen vooraan.Helaas niet meer mensen in de lucht Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Moet ik iets voor duits doen ...hun bier opzuipen misschien Zaterdag was weer een zeer geslaagd avondje.....was eindelijk weer een fatsoenlijke pit met bier en vliegende Hub's... Trouwens: sinds wanneer hebben ze een McHeuy?? zit dat bij het super Hub de Gallier Mcmenu????.....hopelijk wel met grote bier ipv cola Komend weekend: TJOKKEFOLL!!!!!!!!!! bij TAAKE |
|
oh jee! je komt toch niet naar metropool? |
|
HEUY!!!! Ben maar niet bang.....ik neem Hub ook mee naar metropool |
|
Zekers zijn wij in de Metropool maar wij zullen ons netjes gedragen TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
geloof ik niks van |
|
quote: Ik ben er niet. Dus dat is dan al een hele opluchting! [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 19-11-2002 20:56] |
|
quote: Het is moeilijk te geloven voor enkelen maar we (ik tenminste) kan het echt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jajaj volgens mij niet |
|
quote: Wedden voor een bierpull,haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
nou, ik zorg er voor dat ik niet herkenbaar men a.s. vrijdag. |
|
quote: En wie ben jij nou eigenlijk? Was jij zaterdag ook daar? |
|
quote:zekers. |
|
quote: Dan zal ik wel scheel zijn geweest. Heb geen meisje met DEMOGORON op haar hoofd gezien. |
|
wel met soepkeoltoer dan? |
|
quote: yupz......daar herkende ik je aan. |
|
oh, das vreemd. |
|
quote: Ik ben ook vreemd en dronken. Maar dat heb je vast wel gemerkt. |
|
en dat waar uwe geliefde bij was!!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |