|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
En wellicht staat de Heer Grimnir er ook weer met 2 Hertog Jannetjes in z'n hand |
|
oh, het is morgen al.... en ik ben te herkennen aan........leren broek en suffocation shirt |
|
quote: Ik herken je zo ook wel. |
|
quote: goh.. toevallig, ik zou je ook zo kunnen herkennen. |
|
quote: Das mooi om te weten zeg. Dat we elkaar kunnen herkennen. Wat een gerustelling. |
|
Ik ben te herkennen aan mijn Twarres-longsleeve. |
|
En ik ben te herkennen aan het TJOKKEFOLL geroep TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Volgens mij word dat geroep nog eens wereldberoemd. Volgend jaar op alle festivals. TJOKKEFOLL ROEPEN!!!!!!!!!! |
|
Zo is het maar net. TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
He Hub, zondag naar Westhaar TJOKKEFOLL!! |
|
joepie nog 1 nachtje slapen Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik heb er weer zin in |
|
quote: Zekers,naar Westhaar.Waar moet ik iedereen ophalen TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zeg nucliar hub .......hoelaat zijn jullie morgen bij frietbal? |
|
quote: Heuy die rijd dus dat kan ik nog niet zeggen,beste Frietbal.Wel weet ik dat ik compleet TJOKKEFOLL word Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heuy zei mij een paar dagen geleden iets van half 3 smiddags. Maar ik weet niet of dat inmiddels al verandert is. |
|
Volgens mij wordt het morgen gezellig |
|
vast wel |
|
Zekers!!! Beuken en Bier! |
|
quote: Hey Hub, schiet mij anders even aan over Aeturnus...kunnen we wat praten, heb al weer nieuw nieuws... |
|
quote: OK zal ik doen.Moet ik natuurlijk wel weten hoe jou te herkennen. Ik loop met mijn kapotte (allereerste) shirt van Aeternus.Mijn vaste tenue sinds '97 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Frietbal, Hub & Heuy, de tusend mal to eul takk!!!! Tjokkefoll!!!! wereldleiders op horica-hooliganism!!!! Arnhem voor vandaag metalkingdom |
|
Was gaaf!!! Ik moets eerst oefenen met de band, maar daarna Inhume (!!!) en Severe Torture gezien. Ik vond Inhume echt erg gaaf!!! Niet mijn stijl muziek maar geweldig!!! Severe Torture vond ik wel goed, maar eerlijk gezegd wel een beetje tegen vallen... Hub, ik neem wel email contact met je op! |
|
t was weer leuk |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |