![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als ik jou ermee in je ster prik is het ineens een bruine sabel! ![]() ![]() |
|
*verslikt zich in cola* Bwahahahahahaaaaaaa... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
op een rommelmarkt in Frankrijk heb ik een hakbijltje gekocht, een vriend van me gaat hem slijpen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() inmiddels is alles in beslag genomen behalve die grote zwarte bovenaan logica boven alles! ![]() |
|
hoezo in beslag genomen? liep je ermee op straat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
ah dat is wel even kut dan. volgende keer toch maar plastic zakje eromheen hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wat moet je daar überhaupt mee?! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Jij was toch die kerel uit die topic over die optredens van Brigade M.? ![]() |
|
aardapels schillen met die onderste dingen, met die grote zwarte kan je als je geen zin hebt om te schillen ze speizen en poffen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: het is een geweldig instrument om op een kampvuurtje mee te roosteren, bijvoorbeeld broodjes, marshmellows, shashlicks maar ook ratten en aardappels. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik vind het eigenlijk meer op een moderne kapstok lijken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: nee ![]() |
|
quote: Ik zie het, laat maar, pardon. ![]() |
|
Ik verzamel vette guns, negers. ![]() |
|
Sinds wanneer vallen negers onder wapens? ![]() |
|
quote: Je kan er mee gooien. ![]() |
|
Ah, die bling-bling komt vast hard aan. Een neger als wapen is best handig dan, je zoekt er 1 op, je krijgt er geheid meer. ![]() |
|
ik ben nog opzoek naar een 30m1 echt mooi vrouwen geweer. want het is groot kaliber een heeft niet zo veel terug slag. heb voor een paar weken geleden nog met zo'n ding geschoten. is echt een fijn wapen. heb tot nu toe een persdruk geweer, glock, .306 smith en wesson. en een walter gsp .32 special, een super fijn pistool. ![]() |
|
Mensen vinden het raar dat er huiszoekingen zijn, maar lopen op internet wel te koop met hun wapens? Ik snap dat nooit. Net als mensen die een persoonlijk verhaal typen en dan net het laatste stukje niet vertellen, omdat ze niet alles op 'internet' willen zetten... Pfffff. ![]() |
|
Keukenmesjes... heel veel keukenmesjes... want die raak ik steeds kwijt... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Mijn wapen kreeeg ik van mijn ma en pa. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Een .30M1 schiet inderdaad heel leuk. Een paar keer mee mogen schieten en zoals je zelf al zegt het is groot kaliber maar zeer hanteerbaar. En nog WOII ook. Kijk anders hier eens. Bij vraag en aanbod staat er nog een (eerst registreren), niet duur en in goede staat. Bij de site is ook een goed en informatief forum, daar valt veel te leren. ![]() |
|
Iemand een MP44 te weggeef? ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |