|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja daar heeft m`n vrouw er ook 3 van liggen..op batterijen zelfs.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Doe dan ook eens je best Against God and Government |
|
quote: ik kan maar 1 gat tegelijk vullen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Je hebt toch handen mag ik aannemen. Against God and Government |
|
quote: Daarvoor die rubbere knuppels Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Bang dat je handen vies worden, een echte vent stopt gewoon zijn hele hand in die bruine anjer. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 03-12-2005 15:01] Against God and Government |
|
quote: enough offtopic...ontopic nu Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Puur nieuwsgierigheid. Hoe weet je dat die authentiek is? Ik heb het idee dat van die messen nogal wat replica's in omloop zijn. |
|
quote: |
|
quote: Je kunt het aan een aantal dingen zien, ten eerste het authentieke mes is heel precies uitgebalanceerd, in tegenstelling te vele replica's. Wil je dit testen, ga op 10 meter van een boom staan, en gooi het mes in de boom. Bij een authentiek mes zal ie er kaarsrecht in vliegen. Ten tweede bij een authentiek mes is het staal anders, de authentieke messen zijn gemaakt van edelmetaal, in tegenstelling tot de replica's, wie een beetje verstand heeft van staal, kan het gelijk zien. Ten derde, bij authentieke Hitler jugend messen is "Blut und Ehre" er in gegraffeerd en bewerkt met een bepaalde lak. Bij replica's wordt er gegraffeerd maar er wordt een andere lak gebruikt, als gevolg dat deze op den duur gaat slijten, in tegenstelling tot het authentieke mes. Against God and Government |
|
Gezien je uitleg is het je vast vaker gevraagd. Maar duidelijk. Duits vakmanschap is niet te evenaren. |
|
quote: Edelmetaal is iets geheel anders dan staal heur. Onder edelmetaal worden elementen als goud en platina verstaan. Staal is gewoon een ijzer/koolstof-legering. Maar ik geloof je wel op je woord dat het mes autenthiek is |
|
quote: ah, je snapt toch wel wat ik bedoel. Het authentieke mes is van een duurzamer goedje gemaakt, dan die replica's [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 03-12-2005 17:10] Against God and Government |
|
quote: Duitse zooi is goed, maar vergeet de Zwitsers, Jappen etc etc niet. Het staal van die Duitse messen is Zweeds neem ik aan (?), zoals het meeste kwaliteits WOII staal. Ik ga zelf binnenkort wat losse Zweedse lemmets kopen en nog wat Damascus staal. Iemand hier ervaring mee? Back to the Baumstrunk |
|
Ik verzamel ook wapens ik heb http://www.messenwinkel.nl/images/sturm11/adola04.jpg http://www.messenwinkel.nl/images/sturm11/adola15.jpg http://www.messenwinkel.nl/images/sturm11/88W.jpg Rotzak ik heb nog een vraag jij zei je hebt boksbeugels waar hebt u die gekocht ik ben al enige tijd opzoek naar een boksbeugel Een standaard |
|
quote: Is je mailadres thablingking@hotmail.com? |
|
quote: Dat is een wapenverzameling? Grinnik............ spelfout weggehaald... |
|
quote: Die eerste heb ik ook, verder heb ik niets bijzonders. |
|
Politie controleert tegenwoordig internet he? Vooral Forums & Hyves enz. The trend is dead. |
|
Een machtig wapen in je broek, dat mag toch wel? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Zo'n wapen heb ik ook, een blanke sabel! |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Nazi. |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |