|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
wat gay ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ah, jij hebt er zo een in je tuin staan? |
|
nee in het schuurtje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vergunningen, jaja, niemand zaken mee als ik thuis messen etc. heb liggen , ...mijn broer begint zich zowat met het maken van eigen blanke wapens bezig te houden, wat me wel tof lijkt om te doen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Grappig ik wist niet dat de term 'blanke wapens' in andere talen dan het Pools voorkwam. Ik vond het altijd een rare benoeming maar blijkbaar is het ook in het Nederlands bekend. Hmmm...weer wat geleerd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote: *pets pets pets* |
|
quote: Dat is geen leer hoor. Hoewel ik die nog wel moet aanschaffen. |
|
quote: Leer zegt pats, ordinair plastic zegt pets! Ik kan het weten als ervaringsdeskundige [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-02-2005 1:50] |
|
quote: Haha, het is toch echt staal. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-02-2005 1:49] |
|
quote: Gpfff, welnee! Oh en plastig is natuurlijk plastiC |
|
quote: Steek je arm eens uit? |
|
Doe mij maar iets met leer.... |
|
quote: Maar gewoon mijn riem gebruiken werkt ook prima hoor. |
|
quote: |
|
Zo dan, hier ook maar even, mijn verzameling! Van mijn kurkentrekker en schaar maak ik later foto's! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-07-2005 16:33] |
|
Een foto van mijn boog De heerschappij, dat ben jij! |
|
Grim hoor (neem hem woensdag ff mee, wil je ) Bruce Banner |
|
Die boog ziet eruit alsof je hem bij de plaatselijke intertoys hebt gekocht "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Je kan er iig wel een forse krater mee in je muur schieten. Fuck Intertoys Bruce Banner |
|
quote: verkijk je er maar niet op... ik schoot er vandaag een groot gat mee in een steen. De heerschappij, dat ben jij! |
|
Grimbert, wat heb jij een heerschende undersign ontopic: neem mee, dat ding!! Bruce Banner |
|
quote: |
|
quote: Ik wil niet weten wat je er al mee hebt aangericht Dit is mijn wapen: Damn ik heb wel wat dingen voor aan de muur, waarvan 1 vroeger wel heeft gedaan, alleen ik ben de naam van dan ding kwijt, en kan er zo niet opkomen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |