|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, zoiets ik heb ik ook wel. Net toevallig vanmiddag een nieuw keukenmes gekocht. No regrets and no remorse... |
|
klein deel collectie over de jaren heen gekregen of vergaard in het buitenland. |
|
zwaarden en dolken "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ik wil nog meer zwaarden, maar die zijn zooo duur . ik zag laatst een hele mooie maar die kost wel even 800 euro Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
http://arms2armor.com/Bayonets/ger8498a.jpg Bajonet van een Kar 98k, het meest gebruikt geweer van de Duitsers in WO II. Zo eentje ook thuis. Zo goed als nieuw wil ik niet zeggen, maar wel nog goed in de olie, geen kantjes eraf enzo. En welke mafkees heeft kerfjes op dat ding lopen maken? Die horen niet!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Aantal kerfjes = aantal gedode mensen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Okee, maar toch, het kan nooit goed zijn voor je mes. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
[quote]Op 13 juni 2002 16:42 schreef linknl het volgende: klein deel collectie over de jaren heen gekregen of vergaard in het buitenland. -plaatje- Ik ben jaloers, dat zijn strakke messen. |
|
Hey linknl, is dat ding linksonder geen US M-16 bajonet of zie ik dat verkeerd? (ken die dingen alleen maar van de modelbouw...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kheb een oud antiek roestig zeis achtig ding |
|
Dat is een zeis. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nee niet echt, het metaal is iets anders minder lang en hij is aan de buiten kant scherp |
|
Buitenkant? Dus aan de kant waar je bij het zeisen nix aan hebt? Vaag? Die dingen zijn ontworpen om aan één kant snelheid mee te maken, vandaar ook de unieke vorm... Geen idee... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb een litteken van een zeis in mijn linkerhand! En nee, ik verzamel geen wapens. Ik heb alleen een vleesmes en diverse schilmesjes in mijn keuken. Alhoewel een samoerai-zwaard niet verkeerd zou staan in mijn woonkamer. Jammer genoeg zijn echte samoerai zwaarden niet te betalen. the only pleasure is pain |
|
ik heb me kleine hakbijl voor me broekzak me middelgrote hakbijl voor me hak en tak werk me grote hakbijl voor het leuke werk en dan nog wat mesjes |
|
quote: ja het ius een heel faag ding kweet eigenlijk ook nie waar ie vandaan komt en hoe lang ie is ook nie er is een struk vanaf gebroken lang lang geleden waarschijnlijk voor mijngeboorte |
|
Ik heb 2 messen, lijken veel op het linker mes van linknl's foto. Ik heb een kleine en een grote bijl. Ik heb een korte metalen honkbalknuppel (ja dat valt bij mij onder wapens ). ik heb een seis, wel bekend hier geloof ik . Ik heb een zus. |
|
Ik heb ooit een kruisboog gehad, maar ik vond dat ding veels te gevaarlijk..(Ik ben nogal lomp en ongelukjes zijn nooit uitgesloten). Stom idee van die kruisboog, want je kan er niks mee doen, zonder anderen in gevaar te brengen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ZEKER MASTERLIJK!... fear me! why?..just do it! |
|
quote: een beeje goedkoop samoerai zwaard is zo'n beetje 100/150 E.. fear me! why?..just do it! |
|
Ik heb onlangs een te gek sierzwaard besteld in zo'n 'curiosa-winkel'. Hadden ze eerst het verkeerde, en nu wil dat juiste maar niet aankomen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-06-2002 10:14] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: *neemt bajonet vast en kijkt* Er staan er 7 op elke kant van het handvest, zeker dat het geen versiering is? If not... 14 van de onzen dood |
|
Ja dat is waar van die kerfjes. Gezien op de Antiques Roadshow trouwens.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: sorry hoor mar ik vind hier niets mooi aan, is alleen maar zielig echt onzin zulke wapens geeft maar aan dat de mens een dom wezen is. wapens zoals deze zijn er slechts om mee te doden en te verwonden, ik ben daar principieel tegen, enige wapens die ik heb is mijn spike armband. agressie leid tot agressie bah, wapens zijn echt waardeloos |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |