|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik verzamel oude handbogen en bijzondere pijlen, mede omdat het mijn sport was/is (op zoek naar een nieuwe club ivm verhuizing ) |
|
Helmet heeft twee werpbijlen gekocht! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb ook nog ergens een ninjaster en een luchtdrukpistool. Mag ik bij de club? |
|
quote: Een Dicken Vetten Heresch, Twan Bruce Banner |
|
wat is het werp bereik van zo'n bijl? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-08-2004 22:42] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hangt van de kracht van je (ruk)arm af ik ga volgende week die Flail kopen die ik al eeuwen wil. Bruce Banner |
|
Heeft Twan daar wel een vergunnging voor? Zoiets in de handen van iemand die in elfjs gelooft lijkt me niet zo verstandig ... |
|
quote: oh dan hoef ik niet bang te zijn als ik offopic ga wat is een flail edit: ah een goedenmorgen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-08-2004 22:47] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als hij net zo handig omgaat met die dingen als hij hier omgaat met zijn moderatorkunsten vrees ik het ergste! |
|
quote: Dan hou ik me hart vast als jij met zoiets op straat loopt .... Oh nee .. laat maar ... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-08-2004 22:49] Bruce Banner |
|
quote:Twan is een van de weinige Nederlands die voor dit soort dingen een volledige vergunning kan krijgen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
past moeilijk in je handtasje hoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Een van de weinige Nederlands? En waarom ben jij zo speciaal dan? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-08-2004 22:50] |
|
quote: Wat leven we toch in een corrupt land. |
|
quote: kan krijgen... heb je hem ook? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Morgenster heet zoiets, een 'goeiedag' is een stok van ongeveer een meter met een punt er aan. De stok is bovenin breder dan onderin zodat ie zowel als knuppel als als steekwapen gebruikt kan worden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: bedoel jij niet een Mace`? Bruce Banner |
|
quote:Lid van twee verenigingen voor middeleeuwse krijgskunst en historisch onderzoek. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Nee, da's gewoon een stok met een (metalen) kop. Eventueel is die kop een bol met punten of andere scherpe randen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
oftewel: iedereen die lid is van die vereninging kan zo;n vergunning krijgen ... Opschepperd |
|
quote:'t heeft me door! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: zo snel ... |
|
quote: Wat gay! Mijn morgenster: Maar dan met een achthoekige houten stok zonder verdere vormen en maar vijf kortere punten (even groot als de punten die op de rechte stukken op de bal zitten, dus niet minder scherp maar wel minder lang). |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |