|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
een werpster (zelfgemaakt) en wat messen. Metal heerst |
|
Mijn opa had vroeger iets wat op een Schaambaard leek. |
|
Heeft er iemand een website met informatie over middeleeuwse wapens? |
|
Ik heb eens een tijdje knuppels verzameld, op mijn hoofd. Ik vond het een mindere hobby. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: haha, heb ik gemaakt bij handvaardigheid. Van alluminium "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:De beste informatie daarover kun je uit boeken halen en niet op websites. Wat zoek je precies? Ik weet wel wat sites met informatie misschien. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ben er zwaar over aant nadenken een bbgun op gasdruk te kopen aangezien k af en toe alleen over straat moet in den haag... voor de rest the occasional knives... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: kan je beter een busje traangas fixen. Werkt beter en is compacter dus altijd bij de hand. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Inderdaad, pepper-spray is erg handig. Mijn ex had het altijd bij zich. Ik toendertijd ook trouwens, omdat we een aantal van die busjes hadden gekocht. Eerst spuiten en dan trappen, je kunt bijna niet verliezen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb een 81 mm raket van een Amerikaanse tank uit de jaren 80(helemaal intact en gebruiksklaar). Verder nog een Engelse 25 ponder granaat uit WO2 die nog intact is. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, als er bij jouw brand uitbreekt F*ck hippies |
|
quote:of was aan het denken aan een alarm pistool, leidt ook wel de aandacht af wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
of zo eentje die heel egt lijkt maar waar dan zo'n vlaggetje uit komt met: pang erop Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote:Ik bewaar ze in de kelder hehe, kan minder kwaad aangezien ik op de 4de verdieping woon Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Niks op tegen dat een vrouw dat bij zich heeft. Maar stel dat een stel schooiers het op jou gebruiken, dat lijkt me minder lollig Nu ja, hard rondmeppen zeker... quote: Doe het zo: ga in de kelder wonen en bewaar die spullen op de 4de verdieping: lijkt me handiger [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-08-2004 9:24] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-08-2004 9:23] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Aan onze muur hebben we een boordkanon opgehangen van een canadese hallifax. Eene uit WO2 die ergens boven geraardsbergen is neergehaald. Ferm spel, zit nog munitie in. Alleen de loop is vervrongen, de rest is nog goed. Voor de rest geen wapens, enkel vliegtuigonderdelen uit WO2. M'n ouwe is een freak. Rotte eikel, rotte balzak, etc, etc... stelletje scrotums. |
|
quote: held Een kleine snol zit zo vol. |
|
Heb 3,5 jaar in "Diogenes" te Schaarsbergen(Arnhem) gewerkt.. Daar lagen nog complete magazijnen voor anti-luchtdoelgeschut.. Verder lag daar ook nog explosieve vliegtuigmunitie maar dat is weggehaald.. Oja, voor nietwetenden, Diogenes was het hoofdkwartier van de Duitse luchtverdediging van het industriele hart van Duitsland.. Ondergesneeuwd stukje geschiedenis aangezien de efficientie van de bunker bijna 50% van de gealliërde bommenwerper bemanningen op zijn naam heeft staan maar Britisch Intelligence deed zijn naam niet altijd eer aan.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik zoek niet iets in het bijzonder, als het maar informatie is over middeleeuwse wapens. |
|
we hebben wat zwaarden en messen al moeten die zo naar zolder want voor je het weet heeft je kind zich onthoofd |
|
quote:Ben zelf in de wegenbouw werkzaam en bij graven komen we regelmatig vanalles tegen in de grond.Zo ben ik in Born bij het leggen van een overstort riool een "put" tegen gekomen waar in 1944 hevige beschietingen waren tussen de Engelsen en Duitsers.Nu heb ik op deze plek meerdere munitie kisten met Engelse 25 ponders gevonden, Duitse steel handgranaten,een deur van een Amerikaanse 6*6 GMC truck, wat helmen e.d. Heb er zelf een Duitse fosfor handgranaat onschadelijk gemaakt en meegenomen naar huis.Daardoor achteraf veel problemen gekregen met de EOD en ik mocht zelfs niet eens meer op mijn eigen werk komen als uitvoerder zijnde.En mijn puntgave Duitse Wehrmacht helm hebben ze toen afgenomen voor een museum Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: euh dude je blaast zo je flatje naar benee ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Valt wel mee, het is maar een 25 ponder die in een kist zit,kan niks mee gebeuren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |