IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : nog meer die wapens verzamelen? Vorige pagina | Volgende pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 20-06-2002 17:44 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik kom niet verder dan een aardappelschilmesje. Oja, en een vismes, ik vis graag. Ik vind wapens gewoon geen reet aan. En waarom je een pistool met vergunning zou willen hebben is mij al helemaal onduidelijk. Maar goed, iedereen zijn eigen hobbies toch...


Bla


hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 20-06-2002 19:08 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

een werpster (zelfgemaakt) en wat messen.


Metal heerst


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2002 19:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Mijn opa had vroeger iets wat op een Schaambaard leek.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-08-2004 21:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Heeft er iemand een website met informatie over middeleeuwse wapens?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2004 22:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb eens een tijdje knuppels verzameld, op mijn hoofd. Ik vond het een mindere hobby.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-08-2004 22:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 19:08 schreef hannibal het volgende:
een werpster (zelfgemaakt) en wat messen.


haha, heb ik gemaakt bij handvaardigheid. Van alluminium


"This one is older than shit, heavier than time!"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 20-08-2004 22:10 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 20 augustus 2004 21:53 schreef Schaep het volgende:
Heeft er iemand een website met informatie over middeleeuwse wapens?
De beste informatie daarover kun je uit boeken halen en niet op websites.

Wat zoek je precies? Ik weet wel wat sites met informatie misschien.


I'm not being rude. You're just insignificant.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-08-2004 22:22 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

ben er zwaar over aant nadenken een bbgun op gasdruk te kopen aangezien k af en toe alleen over straat moet in den haag...
voor de rest the occasional knives...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-08-2004 22:26 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 22:22 schreef she_devil het volgende:
ben er zwaar over aant nadenken een bbgun op gasdruk te kopen aangezien k af en toe alleen over straat moet in den haag...
voor de rest the occasional knives...


kan je beter een busje traangas fixen. Werkt beter en is compacter dus altijd bij de hand.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2004 22:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Inderdaad, pepper-spray is erg handig. Mijn ex had het altijd bij zich. Ik toendertijd ook trouwens, omdat we een aantal van die busjes hadden gekocht. Eerst spuiten en dan trappen, je kunt bijna niet verliezen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-08-2004 22:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb een 81 mm raket van een Amerikaanse tank uit de jaren 80(helemaal intact en gebruiksklaar).
Verder nog een Engelse 25 ponder granaat uit WO2 die nog intact is.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 20-08-2004 23:07 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Hehe, als er bij jouw brand uitbreekt


F*ck hippies


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-08-2004 23:24 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 20 augustus 2004 22:26 schreef Dunne_Hein het volgende:
kan je beter een busje traangas fixen. Werkt beter en is compacter dus altijd bij de hand.
of was aan het denken aan een alarm pistool, leidt ook wel de aandacht af


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 20-08-2004 23:58 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

of zo eentje die heel egt lijkt maar waar dan zo'n vlaggetje uit komt met: pang
erop


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2004 8:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 23:07 schreef Manifest het volgende:
Hehe, als er bij jouw brand uitbreekt
Ik bewaar ze in de kelder hehe, kan minder kwaad aangezien ik op de 4de verdieping woon


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-08-2004 9:20 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 22:29 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad, pepper-spray is erg handig. Mijn ex had het altijd bij zich. Ik toendertijd ook trouwens, omdat we een aantal van die busjes hadden gekocht. Eerst spuiten en dan trappen, je kunt bijna niet verliezen.

Niks op tegen dat een vrouw dat bij zich heeft. Maar stel dat een stel schooiers het op jou gebruiken, dat lijkt me minder lollig Nu ja, hard rondmeppen zeker...

quote:
Op 21 augustus 2004 8:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik bewaar ze in de kelder hehe, kan minder kwaad aangezien ik op de 4de verdieping woon

Doe het zo: ga in de kelder wonen en bewaar die spullen op de 4de verdieping: lijkt me handiger

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-08-2004 9:24]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-08-2004 9:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-08-2004 9:23]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Rotte Penis
Rotte Pik
Usericon van Rotte Penis
Posted 21-08-2004 9:34 by Rotte Penis Wijzig reactieProfiel van Rotte PenisQuote dit bericht

Aan onze muur hebben we een boordkanon opgehangen van een canadese hallifax. Eene uit WO2 die ergens boven geraardsbergen is neergehaald. Ferm spel, zit nog munitie in. Alleen de loop is vervrongen, de rest is nog goed.
Voor de rest geen wapens, enkel vliegtuigonderdelen uit WO2. M'n ouwe is een freak.


Rotte eikel, rotte balzak, etc, etc... stelletje scrotums.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-08-2004 10:07 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 20 augustus 2004 22:29 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad, pepper-spray is erg handig. Mijn ex had het altijd bij zich. Ik toendertijd ook trouwens, omdat we een aantal van die busjes hadden gekocht. Eerst spuiten en dan trappen, je kunt bijna niet verliezen.


held


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-08-2004 10:13 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Heb 3,5 jaar in "Diogenes" te Schaarsbergen(Arnhem) gewerkt..

Daar lagen nog complete magazijnen voor anti-luchtdoelgeschut.. Verder lag daar ook nog explosieve vliegtuigmunitie maar dat is weggehaald..

Oja, voor nietwetenden, Diogenes was het hoofdkwartier van de Duitse luchtverdediging van het industriele hart van Duitsland..
Ondergesneeuwd stukje geschiedenis aangezien de efficientie van de bunker bijna 50% van de gealliërde bommenwerper bemanningen op zijn naam heeft staan maar Britisch Intelligence deed zijn naam niet altijd eer aan..


Een kleine snol zit zo vol.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-08-2004 11:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 22:10 schreef helmet het volgende:
De beste informatie daarover kun je uit boeken halen en niet op websites.

Wat zoek je precies? Ik weet wel wat sites met informatie misschien.


Ik zoek niet iets in het bijzonder, als het maar informatie is over middeleeuwse wapens.


natassja
Usericon van natassja
Posted 21-08-2004 11:43 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

we hebben wat zwaarden en messen al moeten die zo naar zolder want voor je het weet heeft je kind zich onthoofd


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2004 12:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 10:13 schreef SkinPeeleR het volgende:
Heb 3,5 jaar in "Diogenes" te Schaarsbergen(Arnhem) gewerkt..

Daar lagen nog complete magazijnen voor anti-luchtdoelgeschut.. Verder lag daar ook nog explosieve vliegtuigmunitie maar dat is weggehaald..

Oja, voor nietwetenden, Diogenes was het hoofdkwartier van de Duitse luchtverdediging van het industriele hart van Duitsland..
Ondergesneeuwd stukje geschiedenis aangezien de efficientie van de bunker bijna 50% van de gealliërde bommenwerper bemanningen op zijn naam heeft staan maar Britisch Intelligence deed zijn naam niet altijd eer aan..
Ben zelf in de wegenbouw werkzaam en bij graven komen we regelmatig vanalles tegen in de grond.Zo ben ik in Born bij het leggen van een overstort riool een "put" tegen gekomen waar in 1944 hevige beschietingen waren tussen de Engelsen en Duitsers.Nu heb ik op deze plek meerdere munitie kisten met Engelse 25 ponders gevonden, Duitse steel handgranaten,een deur van een Amerikaanse 6*6 GMC truck, wat helmen e.d. Heb er zelf een Duitse fosfor handgranaat onschadelijk gemaakt en meegenomen naar huis.Daardoor achteraf veel problemen gekregen met de EOD en ik mocht zelfs niet eens meer op mijn eigen werk komen als uitvoerder zijnde.En mijn puntgave Duitse Wehrmacht helm hebben ze toen afgenomen voor een museum


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-08-2004 15:51 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 augustus 2004 8:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik bewaar ze in de kelder hehe, kan minder kwaad aangezien ik op de 4de verdieping woon

euh dude je blaast zo je flatje naar benee


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2004 18:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Valt wel mee, het is maar een 25 ponder die in een kist zit,kan niks mee gebeuren.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen