|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Eeen jaar of wat terug heb ik nog de USS Arizona gebouwd/geverft. Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten. |
|
Ik heb ongeveer alle 2e WO modellen wel in mijn vingers gehad. Een hele fijne hobby maar nu speel ik LOTR. Misschien ook wat voor jullie? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Zeer binnenkort ga ik warhammer aanschaffen Duur genoeg voor mij. I am the 1%. |
|
quote: Ben nu een half jaartje (weer) bezig ... Geen fantasycrap voor mij, probeer modellen zo echt mogelijk te maken. Moet alleen nog goed airbrushsetje kopen ... |
|
kep een modelbouwdrumstel. 1 op 1. |
|
van ijscololliee's? |
|
nice avatar Jenje.....Messersmitt? dat is een oude hobby van me.....WOII vliegtuigjes....van airfix en matchbox mainly....Spitfires, Hurricanes, Mustangs, Stuka's, Typhoons, Flying Fortresses, Lancasters, Schwalbes, etc. en mijn favoriet de Focke Wulf, hehehe Ik had er een stuk of 40 schaal 1 : 72, pure meesterwerkjes al zeg ik hetzelf totdat mijn moeder ze op onbegrijpelijke manier bijna allemaal geplet heeft........ en over was mijn hobby..... |
|
Om een of andere onbeschrijpelijke reden krijg ik gemiddeld 1 keer in de 2 jaar ineens zin om aan modelbouw te doen. Ik koop dan een bouwdoos van een beter merk en als ik die af heb is het weer afgelopen voor een jaar of 2. Wazig... Ik ben overigens wel erg fanatiek en perfectionistisch àls ik bouw. Ik ben dan zo'n 2 weken elke vrije minuut van de wereld en bezig met een schip, vliegtuig of auto. Liefst 1:32 en zo gedetaileerd mogelijk. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Modelbouw, gaaf. Lang geleden ook enorm veel gedaan. Voornamelijk vliegtuigen, f16, f14a. Als ze een tijdje gestaan hadden in m'n kamer, was ik ze zat en stak ik ze in de fik in de tuin, terwijl er zich een enorme oorlogs situatie in mijn hoofd afspeelde. Geweldige veldslagen waren dat. Tegenwoordig zie ik het niet meer zo zitten. Tis nu eenmaal een enorm priegelwerk en geduld is wel een vereiste. En dat heb ik niet meer zo. Oud Vuil. |
|
had er ook nog een in grijs gevlekt panterprint, nog mooier, maar ja een mdf plaatje van een kilo of 3 plet zo'n dingetje wel..... |
|
LOL, is die door jou gemaakt? Ziet er strak uit namelijk |
|
190A6? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb laatst besloten maar weer eens wat te gaan doen met modelbouw. Ik had met een aantal vrienden een geinig spelletje bedacht waarbij je gewoon 5 ventjes van 12 op een flippo plakt en een paar tanks neemt en gewoon melig gaat vechten. Lekker simpel dus je kan er ook nog heel veel bier bij drinken. Kom ik er dus ook achter dat ik al mijn zooi van vroeger heb weggegooid. Ahhh, ik had gewoon 3 spitfires helemaal in dezelfde kleur. Maar ja acht dan begin ik maar weer overnieuw. Welk merk tanks maakt gebruik van geen ruberen rupsbanden? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik zet wel eens van die Gundam robot modellen in elkaas... Maar das gelukkig zonder lijm en verf Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Jouw fijne motoriek is niet dermate ontwikkeld dat je om kan gaan met een kwastje en een potje lijm? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Dat is tijdrovend gepriel en je krijgt er nog lelijke vlekken van ook! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ja het plakken is af en toe wel erg loos. Dan wil je dat met zo'n naald doen. Dan denk je dat er één subtiel druppeltje uitkomt en in één keer zit je hele model onder. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Cool, een modelbouwtopic, jaren gedaan, tot ik het huis uitging bij mijn ouders en geen ruimte meer had. Inmiddels wel weer ruimte maar nu geen tijd en geduld er meer voor. Hield me vooral bezig met 1:35 WO II spul en figuurmodelbouw van 120mm (1:16). Op een gegeven moment best wel een hoog niveau als ik dat nu zo bekijk, heel veel scratchbuilding, airbrushwerk, enz. Snap nu niet waar ik toen het geduld vandaan haalde Favoriete merken: Tamiya, Dragon, Cromwell, Verlinden |
|
Ik ga vanmiddag denk ik eens kijken wat ze allemaal nog hebben en misschien voor het eerst in 9 jaar weer een doosie kopen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb een T-34 gekocht van Revell. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
|
|
Dat is zeker een mooi doosje. Een hoop details en zeer toffe rupsbanden. Ik ga hem alleen wel met andere verf schilderen dus hij zal niet sprekend echt worden. Maar ik zal proberen een foto te posten als die af is. Hij is overigens 1 : 72. Love tanks. [Dit bericht is gewijzigd door goblinjester op 23-09-2004 22:52] Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Fotomodellen verbouwen spelfout weggehaald... |
|
Kan heel fijn voelen hoor. De rupsbanden zijn allemaal losse stukjes. Ziet er mooier uit dan die rubberen dingen maar wel behoorlijk pittig. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |