IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : modelbouw Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 12-05-2004 19:28 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 19:26 schreef stoomfiets het volgende:
Niemand Airfix?

Ik houd van tankjes en heli's, alle modellen 12.

Het vervelende van de meeste revel tankjes is dat de rupsbanden bestaan uit tientallen kleine stukjes plastic en daardoor nooit zo mooi worden als rubberen rubsbanden.

Had ik ook last van bij mijn Jagdpanzer.. als klein jongetje (6/7 jaar) lukte me dat dus niet, dus er af gelaten en soort struik-achtige dingen er op geplakt . Had gister te weinig struik om het afte maken, maar kwam een soort "model" golfplaat tegen die ik in precies dezelfde kleuren had geverfd, dus dat er bij gebruikt.
Maak er wel keer een foto van.


Alexus
blaat
Usericon van Alexus
Posted 12-05-2004 21:06 by Alexus Wijzig reactieProfiel van AlexusQuote dit bericht

Eeen jaar of wat terug heb ik nog de USS Arizona gebouwd/geverft.


Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 12-05-2004 21:09 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb ongeveer alle 2e WO modellen wel in mijn vingers gehad. Een hele fijne hobby maar nu speel ik LOTR. Misschien ook wat voor jullie?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 12-05-2004 22:30 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Zeer binnenkort ga ik warhammer aanschaffen

Duur genoeg voor mij.


I am the 1%.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2004 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 21:09 schreef goblinjester het volgende:
Ik heb ongeveer alle 2e WO modellen wel in mijn vingers gehad. Een hele fijne hobby maar nu speel ik LOTR. Misschien ook wat voor jullie?


Ben nu een half jaartje (weer) bezig ...

Geen fantasycrap voor mij, probeer modellen zo echt mogelijk te maken.

Moet alleen nog goed airbrushsetje kopen ...


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 11-09-2004 21:18 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

kep een modelbouwdrumstel.


1 op 1.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2004 21:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

van ijscololliee's?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-09-2004 23:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

nice avatar Jenje.....Messersmitt?

dat is een oude hobby van me.....WOII vliegtuigjes....van airfix en matchbox mainly....Spitfires, Hurricanes, Mustangs, Stuka's, Typhoons, Flying Fortresses, Lancasters, Schwalbes, etc. en mijn favoriet de Focke Wulf, hehehe

Ik had er een stuk of 40 schaal 1 : 72, pure meesterwerkjes al zeg ik hetzelf totdat mijn moeder ze op onbegrijpelijke manier bijna allemaal geplet heeft........

en over was mijn hobby.....


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 11-09-2004 23:45 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Om een of andere onbeschrijpelijke reden krijg ik gemiddeld 1 keer in de 2 jaar ineens zin om aan modelbouw te doen. Ik koop dan een bouwdoos van een beter merk en als ik die af heb is het weer afgelopen voor een jaar of 2. Wazig...

Ik ben overigens wel erg fanatiek en perfectionistisch àls ik bouw. Ik ben dan zo'n 2 weken elke vrije minuut van de wereld en bezig met een schip, vliegtuig of auto. Liefst 1:32 en zo gedetaileerd mogelijk.


Be Patient, Death Will Come Eventually...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-09-2004 0:52 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Modelbouw, gaaf.

Lang geleden ook enorm veel gedaan. Voornamelijk vliegtuigen, f16, f14a.

Als ze een tijdje gestaan hadden in m'n kamer, was ik ze zat en stak ik ze in de fik in de tuin, terwijl er zich een enorme oorlogs situatie in mijn hoofd afspeelde.

Geweldige veldslagen waren dat.

Tegenwoordig zie ik het niet meer zo zitten. Tis nu eenmaal een enorm priegelwerk en geduld is wel een vereiste. En dat heb ik niet meer zo.


Oud Vuil.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-09-2004 17:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht




had er ook nog een in grijs gevlekt panterprint, nog mooier, maar ja een mdf plaatje van een kilo of 3 plet zo'n dingetje wel.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL, is die door jou gemaakt? Ziet er strak uit namelijk


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-09-2004 8:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

190A6?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-09-2004 23:37 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb laatst besloten maar weer eens wat te gaan doen met modelbouw. Ik had met een aantal vrienden een geinig spelletje bedacht waarbij je gewoon 5 ventjes van 12 op een flippo plakt en een paar tanks neemt en gewoon melig gaat vechten. Lekker simpel dus je kan er ook nog heel veel bier bij drinken. Kom ik er dus ook achter dat ik al mijn zooi van vroeger heb weggegooid. Ahhh, ik had gewoon 3 spitfires helemaal in dezelfde kleur. Maar ja acht dan begin ik maar weer overnieuw. Welk merk tanks maakt gebruik van geen ruberen rupsbanden?



Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 20-09-2004 23:39 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik zet wel eens van die Gundam robot modellen in elkaas... Maar das gelukkig zonder lijm en verf


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 21-09-2004 9:05 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Jouw fijne motoriek is niet dermate ontwikkeld dat je om kan gaan met een kwastje en een potje lijm?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 21-09-2004 13:02 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2004 9:05 schreef goblinjester het volgende:
Jouw fijne motoriek is niet dermate ontwikkeld dat je om kan gaan met een kwastje en een potje lijm?


Dat is tijdrovend gepriel en je krijgt er nog lelijke vlekken van ook!


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 21-09-2004 15:06 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ja het plakken is af en toe wel erg loos. Dan wil je dat met zo'n naald doen. Dan denk je dat er één subtiel druppeltje uitkomt en in één keer zit je hele model onder.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 21-09-2004 23:29 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Cool, een modelbouwtopic, jaren gedaan, tot ik het huis uitging bij mijn ouders en geen ruimte meer had. Inmiddels wel weer ruimte maar nu geen tijd en geduld er meer voor. Hield me vooral bezig met 1:35 WO II spul en figuurmodelbouw van 120mm (1:16). Op een gegeven moment best wel een hoog niveau als ik dat nu zo bekijk, heel veel scratchbuilding, airbrushwerk, enz. Snap nu niet waar ik toen het geduld vandaan haalde

Favoriete merken: Tamiya, Dragon, Cromwell, Verlinden



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 23-09-2004 7:57 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ga vanmiddag denk ik eens kijken wat ze allemaal nog hebben en misschien voor het eerst in 9 jaar weer een doosie kopen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 23-09-2004 19:36 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb een T-34 gekocht van Revell.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2004 20:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 23-09-2004 22:51 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Dat is zeker een mooi doosje. Een hoop details en zeer toffe rupsbanden. Ik ga hem alleen wel met andere verf schilderen dus hij zal niet sprekend echt worden. Maar ik zal proberen een foto te posten als die af is.
Hij is overigens 1 : 72. Love tanks.

[Dit bericht is gewijzigd door goblinjester op 23-09-2004 22:52]


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-09-2004 7:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Fotomodellen verbouwen


spelfout weggehaald...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-09-2004 16:18 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Kan heel fijn voelen hoor.

De rupsbanden zijn allemaal losse stukjes. Ziet er mooier uit dan die rubberen dingen maar wel behoorlijk pittig.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen