IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : modelbouw Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-10-2004 13:04 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Nou ik vind die grote lompe dingen helemaal niks. Die missen voor mij heel veel charme. Ik ben echt dol op 1 : 72. Ik heb via internet alweer een ISU-122 besteld. Een ontzettend gaaf ding. Het is wel van een onbekend merk. Dus ik ben benieuwd hoe die eruit zal zien.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2004 18:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vandaag 1:48 f4u-5n corsair van Hasegawa gekocht

Nu alleen even goed uit zoeken welke kleuren verf ik moet gebruiken en dan dit prachtige model in elkaar zetten!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2004 18:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Deze dus:



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-10-2004 18:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik zou em lijmen en dan van de brug afgooien en kijken of ie echt kan vliegen.....een Corsair

vind je die echt mooi?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2004 18:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja
Prachtig

Ik hou overigens enorm van afwijkende modellen.

Zal wel reflectie zijn


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-10-2004 19:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

die vleugels zijn wel oke, maar die neus....uberhaupt....mwehehehe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2004 19:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik doe het liefst trouwens WW2-vliegtuigen.

Vind die robuuste lompe modellen zoveel gaver dan die moderne jets


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-10-2004 19:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2004 18:58 schreef Jenje het volgende:


Ik hou overigens enorm van afwijkende modellen.




Post anders eens een foto van Shera....


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2004 19:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2004 19:03 schreef varanus het volgende:
Post anders eens een foto van Shera....
Pas maar op, straks post ik een foto van jou


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-10-2004 19:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2004 19:04 schreef Jenje het volgende:
Pas maar op, straks post ik een foto van jou


Hehehehe....krijg ik nu zaterdag op m'n donder van jou??


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2004 19:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2004 19:05 schreef varanus het volgende:
Hehehehe....krijg ik nu zaterdag op m'n donder van jou??
Ik gooi bier over je heen en bel de politie


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-10-2004 19:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2004 19:01 schreef Jenje het volgende:
Ik doe het liefst trouwens WW2-vliegtuigen.

Vind die robuuste lompe modellen zoveel gaver dan die moderne jets


hey hallo, effe een quotje van mezelf;

quote:
Op 11 september 2004 23:14 schreef Spirit In Black het volgende:
nice avatar Jenje.....Messersmitt?

dat is een oude hobby van me.....WOII vliegtuigjes....van airfix en matchbox mainly....Spitfires, Hurricanes, Mustangs, Stuka's, Typhoons, Flying Fortresses, Lancasters, Schwalbes, etc. en mijn favoriet de Focke Wulf, hehehe

Ik had er een stuk of 40 schaal 1 : 72, pure meesterwerkjes al zeg ik hetzelf totdat mijn moeder ze op onbegrijpelijke manier bijna allemaal geplet heeft........

en over was mijn hobby.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2004 19:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ja


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 26-10-2004 21:32 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ben nu bezig met een ISU-122 van een Russisch merk. Dit is echt een ontzettend k*t ding. Het past voor geen meter. Plastiek is te flexibel. Etc. Maar ja het is wel een uniek model. Ik heb er ook een doos Russische Infanteristen bijgekocht van Italeri.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-10-2004 21:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

kartonnen doos en keukenrollen zijn voldoende zo te zien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2004 21:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2004 21:32 schreef goblinjester het volgende:
Ik ben nu bezig met een ISU-122 van een Russisch merk. Dit is echt een ontzettend k*t ding. Het past voor geen meter. Plastiek is te flexibel. Etc. Maar ja het is wel een uniek model. Ik heb er ook een doos Russische Infanteristen bijgekocht van Italeri.



Goh ... die dingen zitten ook in close combat 3 .. schieten wel lomp hard ...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 27-10-2004 15:07 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Als je de geschiedenis van die dingen leest wijst alles erop dat ze lomp zijn. Ik vond hem echt zo tof omdat het ook net een doos met een pleerol is.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 29-10-2004 20:20 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht


Deze krijg ik morgen. Eindelijk heb ik er dan één.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2004 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gaaf
Waar bestel jij die meuk?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 31-10-2004 10:46 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Poeh, ik wil het wel voor je uitzoeken. In ieder geval komt diegene hierboven uit Overloon. Die stalinorgel komt uit Breda en de laatste komt via marktplaats.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2004 12:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Welke sites gebruik je nog meer dan?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2004 12:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2004 21:46 schreef Jenje het volgende:
Goh ... die dingen zitten ook in close combat 3 .. schieten wel lomp hard ...
Jenje, kén je dat spel?!?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2004 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik heb 2, 3, 4 en 5


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2004 12:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 12:06 schreef Jenje het volgende:
ik heb 2, 3, 4 en 5
Als je 1 ooit nog tegenkomt; laten liggen, tenzij je voor de nostalgie gaat. Veel te simpel qua opzet. Alles is daar duidelijk afgeleid van andere spellen met de bekende honingraat-hokjes.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2004 12:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

wel eens gespeeld ja, geen ruk an ...


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen