|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Vandaag 1:48 f4u-5n corsair van Hasegawa gekocht Nu alleen even goed uit zoeken welke kleuren verf ik moet gebruiken en dan dit prachtige model in elkaar zetten! |
|
Deze dus: |
|
ik zou em lijmen en dan van de brug afgooien en kijken of ie echt kan vliegen.....een Corsair vind je die echt mooi? |
|
Ja Prachtig Ik hou overigens enorm van afwijkende modellen. Zal wel reflectie zijn |
|
die vleugels zijn wel oke, maar die neus....uberhaupt....mwehehehe |
|
Ik doe het liefst trouwens WW2-vliegtuigen. Vind die robuuste lompe modellen zoveel gaver dan die moderne jets |
|
quote: Post anders eens een foto van Shera.... spelfout weggehaald... |
|
quote:Pas maar op, straks post ik een foto van jou |
|
quote: Hehehehe....krijg ik nu zaterdag op m'n donder van jou?? spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik gooi bier over je heen en bel de politie |
|
quote: hey hallo, effe een quotje van mezelf; quote: |
|
Oh ja |
|
Ik ben nu bezig met een ISU-122 van een Russisch merk. Dit is echt een ontzettend k*t ding. Het past voor geen meter. Plastiek is te flexibel. Etc. Maar ja het is wel een uniek model. Ik heb er ook een doos Russische Infanteristen bijgekocht van Italeri. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
kartonnen doos en keukenrollen zijn voldoende zo te zien |
|
quote: Goh ... die dingen zitten ook in close combat 3 .. schieten wel lomp hard ... |
|
Als je de geschiedenis van die dingen leest wijst alles erop dat ze lomp zijn. Ik vond hem echt zo tof omdat het ook net een doos met een pleerol is. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Deze krijg ik morgen. Eindelijk heb ik er dan één. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Gaaf Waar bestel jij die meuk? |
|
Poeh, ik wil het wel voor je uitzoeken. In ieder geval komt diegene hierboven uit Overloon. Die stalinorgel komt uit Breda en de laatste komt via marktplaats. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Welke sites gebruik je nog meer dan? |
|
quote:Jenje, kén je dat spel?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik heb 2, 3, 4 en 5 |
|
quote:Als je 1 ooit nog tegenkomt; laten liggen, tenzij je voor de nostalgie gaat. Veel te simpel qua opzet. Alles is daar duidelijk afgeleid van andere spellen met de bekende honingraat-hokjes. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
wel eens gespeeld ja, geen ruk an ... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |