IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : modelbouw Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 28-12-2004 15:04 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

1 op 35 heerst, ik ga vandaag beginnen aan een Tiger I; ik had pas een mooi zimerit coating setje van verlinden gescoord eindelijk!!!
scheelt me een hoop gedrein met putty


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-12-2004 15:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

en nu in normaal abn?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-12-2004 15:07 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 27 december 2004 19:39 schreef Jenje het volgende:
Ja dus Invictis


Vind Tankjes dan zo ommeunig klein .. nu bezig met een Thunderbolt op 1:32 lekker grof en groot zoals het hoort!

Hehe, dan moet je eens de F-14 op 1/32 zien, ook machtig


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-12-2004 15:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2004 15:06 schreef Spirit In Black het volgende:
en nu in normaal abn?


ok ;

-Tiger I= zeer geile Duitse Tank
-zimmerit coating= een extra laag over de tankplaten heen met allemaal kleine sleufjes erin
-putty=modeleer klei



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-12-2004 15:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

check!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 29-12-2004 16:43 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb vandaag sneeuw effect aangebracht op een oude duitse halftrack van me. Ik las op internet dat je in een bakkie water en houtlijm moest doen. Hierna gooi je er soda bij. Met deze zooi moet je je tank schilderen. Ik moet alleen nog wachten totdat het opgedroogd is. Het ziet er in ieder geval nu al uit als natte sneeuw.
Hier heb ik het idee vandaan:


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


invictis
Usericon van invictis
Posted 29-12-2004 17:20 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik gebruik altijd zeer foute plak haarlak en geurloze talk; ziet er ook erg mooi uit en werkt veel makkelijker, probeer het eens


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2004 19:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gisteren zo'n Revell spuitbusje geprobeerd ... vind het maar zwaar tegenvallen ...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 30-12-2004 11:15 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2004 17:20 schreef invictis het volgende:
ik gebruik altijd zeer foute plak haarlak en geurloze talk; ziet er ook erg mooi uit en werkt veel makkelijker, probeer het eens


Maar dan is het wel lastiger om te bepalen waar je het wil hebben of niet?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-01-2005 9:43 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Gisteren ben ik begonnen aan mijn stalin orgel. Hiervoor heb ik draadjes van metaal nodig. Ze moeten 0,9 mm zijn. Waar kan ik deze het beste halen? En welk metaal is het beste? Ik vind het trouwens dom dat ze er niet bij zitten.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 9:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

gewoon naar een goede doe het zelf zaak gaan ... kleine ijzerdraadjes of koperdraadjes ... laatste roeste niet maar zijn wel wat breekbaarder


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-01-2005 9:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 9:47 schreef Jenje het volgende:
gewoon naar een goede doe het zelf zaak gaan ... kleine ijzerdraadjes of koperdraadjes ... laatste roeste niet maar zijn wel wat breekbaarder


Het is alleen maar op de wielen op te hangen en het rek met raketten te verstevigen. Dus heel sterk hoeft het niet te zijn. Ik kies dan voor die koperdraadjes. En ik zal zo eens gaan kijken. Zijn die dingen ook recht te krijgen want meestal zie je ze alleen in rollen...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 9:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

spul is heel dun dus heel beweegelijk ... us 100% recht zal erg moeilijk zijn ...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-01-2005 10:06 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 9:57 schreef Jenje het volgende:
spul is heel dun dus heel beweegelijk ... us 100% recht zal erg moeilijk zijn ...


Heb jij toevallig manieren om zo'n ding redelijk recht te krijgen?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 11:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

niet echt ...
eerst goed recht spannen


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-01-2005 12:18 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 11:08 schreef Jenje het volgende:
niet echt ...
eerst goed recht spannen


Ok, ik ga wel het één en ander uitproberen. Ik laat je in deze topic wel even weten hoe het gegaan is.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Odal
Usericon van Odal
Posted 04-01-2005 12:28 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

woei modelbouw! Daar was ik ooit ook oz gek op :D voornamelijk helicopters was mn ding. geen idee waar maar heb dr nog een stuk of 40


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-01-2005 14:09 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 12:28 schreef Odal het volgende:
woei modelbouw! Daar was ik ooit ook oz gek op :D voornamelijk helicopters was mn ding. geen idee waar maar heb dr nog een stuk of 40


Ik wil eigenlijk nog altijd zo'n huey bell ( ofzo ). Die zijn wel erg cool.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 14:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daar zijn zat modellen van ... van dat oestel zijn ook tig versies gemaakt ...


Odal
Usericon van Odal
Posted 04-01-2005 14:12 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

quote:
Op 4 januari 2005 14:09 schreef goblinjester het volgende:
Ik wil eigenlijk nog altijd zo'n huey bell ( ofzo ). Die zijn wel erg cool.


ik had 1 favoriet maar geen idee hoe die meer heet.. Twas een russsiche dubbele probellers maar de russen ontkende het dat zij dat toestel in gebruik hadden.. twas een über killing ding!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 14:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

de Hokum waarschijnlijk ..



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-01-2005 21:50 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 14:10 schreef Jenje het volgende:
Daar zijn zat modellen van ... van dat oestel zijn ook tig versies gemaakt ...


Ja klopt, ik heb hem alleen nog nooit gekocht Vroeger zat ik alleen maar 2de WO diorama's te bouwen. Maar misschien dat ik hem ooit een keer koop. Overigens koop ik hem dan wel op mijn lievelingsmaat namelijk 1 / 72.

[Dit bericht is gewijzigd door goblinjester op 04-01-2005 21:50]


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

waarom zo fucking klein joh ?
1/48 en 1.32 is allemaal net wat toffer


Odal
Usericon van Odal
Posted 04-01-2005 21:56 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

quote:
Op 4 januari 2005 14:14 schreef Jenje het volgende:
de Hokum waarschijnlijk ..





JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

fakiing geile machine! Daar wil ik nog een een grote bouwpaket van aanschaffen:



[Dit bericht is gewijzigd door Odal op 04-01-2005 21:58]


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-01-2005 22:01 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 21:51 schreef Jenje het volgende:
waarom zo fucking klein joh ?
1/48 en 1.32 is allemaal net wat toffer


In verband met de ruimte. En tevens vind ik deze kleine dingen heel wat hebben. Persoonlijk vind ik 1/100 nog leuker maar daar is niet veel voor te krijgen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen