|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
1/144 wel |
|
op zolder heb ik nog een apache 1:32 dat was wel es gaaf om te doen. vrij big allemaal. is wel ff wennen |
|
van die modellen zijn de cockpits e.d. tenminste gaaf |
|
quote: das waar maar heb ook trouwens nog een klein helicopterje in diezelfde doos zitte hij was max 8 cm lang maar alleen als in de cockpit zaten meer dan 35 onderdelen ik heb een pincert moeten gebruiken dat was wel een uitdaging maar helaas kan een ander niet zien hoeveel werk ik erin heb zitte |
|
quote: Voor een leuk is het al genoeg als zo'n ding vorm en een kleurtje heeft. Die zien het verschil echt niet. Ik loop altijd schade en roest te schilderen op mijn tanks. Maar dat ziet ook niemand. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:..pincet is toch wel een standaard werktuig bij mij ... zelf bij 1/32 zitten erg kleine onderdelen ... stukjes die je bij 1/72 niet eens ziet ... edit : godver .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-01-2005 19:57] |
|
quote: ik zou ook echt je zonnebril en sigaret weghalen idd anders werkt et niet goed. Maar ik heb et al 8 jaar niet meer gedaan btw |
|
Ik zit er over na te denken om een diorama te maken van een loopgraaf van WO1. Ik zat te denken aan een neergestort vliegtuig ofzo. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Heb er wel eens aan zoitten denken maar ga denk ik toch maar voor het sec bouwen |
|
quote: Euh sec? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:droog .. simpel .. normaal |
|
quote: Ow ok, oftewel snijden, plakken, schilderen, klaar.... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Jep ... Maar dat is scenery maken ook he |
|
quote: 1/32 is een heerschende schaal voor vliegtuigen , wat een detail dat je dan hebt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
hehe das waar. Ik denk dat ik ook maar eens weer ga beginnen... Ik hoop dat me verf nog een beetje goed is... heb nog 100 van die uber dure verf potjes. Maarja zal dat nog wel goed zijn na zo'n lange tijd? Enne ik ga even op zoek naar een Hokum 1:32 ofzo -me want BIG- |
|
|
|
ik vind er zelf niet zoveel aan (lees, geen geduld), maar mijn broer was er vroeger veel mee bezig. Hij ging meestal naar deze zaak: http://www.luthart.nl/shop-index-nl.htm |
|
Krikke daar haalde ik ook altijd mn shit maar kinders post es wat foto's van jullie meesterwerken [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 08-01-2005 15:08] |
|
quote:Daar haalde ik ook altijd alles, daar hadden ze tenminste een mooie voorraad liggen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Nice shop ey ... Aardig goedkoop wat betreft bestellen ook .. en aardig rap! |
|
hmm kan mn Hokum niet vinden |
|
Revell heeft em 1/48 |
|
oh tof! zal ff googlelen naar Revell danke!!! ------------------ Heb jij een cataloges ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 09-01-2005 19:11] |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |