|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand welk merk goede auto modellen maakt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zelf bouwen of prefab modellen? |
|
zelf bouwen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Moet je gewoon een keer ee shop binnenstappen, ik hou me niet bezig met auto's dus zou het niet weten .. |
|
Tanks zijn cool Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Mee eens. I am the 1%. |
|
quote: Tamiya, erg hoog detail, goeie bouwbeschrijving, mooi passende onderdelen + goed en keurig afgewerkte onderdelen , hun 1/12 schaalmodellen van wagens zijn machtig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Zeker een T-34? Vliegtuigen zijn ook erg leuk maar vind ik minder om te schilderen. Op een vliegtuig kan je je meer uitleven met spuiten. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:euhm ... nee geen t 34, t-5... |
|
Ik ken wel de BT-5 ( een wazig tankje ) en de T-50 ( lijkt heel erg op de T-34 ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
50 k*tding |
|
Ik vind het wel een mooi ding. Welke maat en welk merk? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik dacht italeri 1:35 ... |
|
Dat is toch op zich wel een aardig merk. 1:35 Tanks lijke mij heel saai om in elkaar te zetten. Doe dan maar een 1:48 vliegtuig. Ik hou zelf het meeste van 12 tankjes. Die vind ik echt zo melig. Ik hoop dit weekend wat meer tijd te hebben zodat ik weer verder kan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Mijn T-34 is bijna af. Vandaat dat ik een nieuwe tank heb gekocht. Ik heb nu een Sturmgeschütz IV van Revell. dit setje ziet er ook ontzettend goed uit. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Moet je eens een vliegtuig op 1/32 proberen, das zalig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:ah jaa, dat is zo enorm heerschend, die kleine details! Jammer dat er geen grote ww2 bommerwerpers op 1:32 te krijgen zijn |
|
quote: Zou een beetje heel groot zijn, als je weet dat een F-15 Eagle op 1/32 al 60cm lang is. De Junkers Stuka is wel te verkrijgen op 1/32. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Lekker boeien hoe grott ze worden heb nu wel B17 en B24 op 1:48, en dat heerscht zo gruwelijk, interiruers heerschen |
|
quote: Ik kan me de doos al voostellen, dozen van 70cm op 60cm en 20 hoog (bv de Avro Lancaster zou op 1/32 een lengte hebben van 66cm en een spanweidte van 97cm ) quote: Kan ik me inbeelden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Geil toch Grotere modellen zijn gaaf, details zijn zo gaaf |
|
quote: Dat wel, maar de prijs zou ook zo geil zijn vrees ik en die details bij die grote modellen zijn idd ook heel erg gaaf, overal klepjes kunnen openen waar je bv. het machienegeweer ziet, neus open zodat je de radar ziet die je kunt doen bewegen, cockpits die je volledig moet schilderen (dus geen decalls), uitlaten die erg gedetailleerd zijn,... super klein voorbeeldeje van de F-15 op 1/32 van Tamiya (heb ik ook): [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 16-10-2004 18:50] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Juist, met die dozen ben je ook 2x langr bezig dan simpelere dozen dus hoef je niet snellr een nieuwe te kopen |
|
2maal? ik zouy zeggen drie tot vier maal langer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |