IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : modelbouw Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2004 8:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Weet iemand welk merk goede auto modellen maakt?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 10:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zelf bouwen of prefab modellen?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2004 10:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

zelf bouwen


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2004 10:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet je gewoon een keer ee shop binnenstappen, ik hou me niet bezig met auto's dus zou het niet weten ..


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-10-2004 11:30 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Tanks zijn cool


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2004 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hier nog 1 staan ... russische .. heb er een heeeel klein stukje van gedaan .. vind er geen zak aan ....

WW2 vliegtuigen is het enigste wat me boeit


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 11-10-2004 19:55 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 11:30 schreef goblinjester het volgende:
Tanks zijn cool


Mee eens.




I am the 1%.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-10-2004 20:05 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 8 oktober 2004 8:20 schreef Chelman het volgende:
Weet iemand welk merk goede auto modellen maakt?

Tamiya, erg hoog detail, goeie bouwbeschrijving, mooi passende onderdelen + goed en keurig afgewerkte onderdelen , hun 1/12 schaalmodellen van wagens zijn machtig


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-10-2004 22:25 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 12:28 schreef Jenje het volgende:
hier nog 1 staan ... russische .. heb er een heeeel klein stukje van gedaan .. vind er geen zak aan ....

WW2 vliegtuigen is het enigste wat me boeit


Zeker een T-34? Vliegtuigen zijn ook erg leuk maar vind ik minder om te schilderen. Op een vliegtuig kan je je meer uitleven met spuiten.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2004 22:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 22:25 schreef goblinjester het volgende:
Zeker een T-34? Vliegtuigen zijn ook erg leuk maar vind ik minder om te schilderen. Op een vliegtuig kan je je meer uitleven met spuiten.
euhm ...

nee geen t 34, t-5...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 12-10-2004 19:48 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ken wel de BT-5 ( een wazig tankje ) en de T-50 ( lijkt heel erg op de T-34 )


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2004 22:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

50

k*tding


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 13-10-2004 1:07 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik vind het wel een mooi ding. Welke maat en welk merk?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2004 10:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik dacht italeri 1:35 ...


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-10-2004 17:41 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Dat is toch op zich wel een aardig merk. 1:35 Tanks lijke mij heel saai om in elkaar te zetten. Doe dan maar een 1:48 vliegtuig. Ik hou zelf het meeste van 12 tankjes. Die vind ik echt zo melig. Ik hoop dit weekend wat meer tijd te hebben zodat ik weer verder kan.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 16-10-2004 15:47 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Mijn T-34 is bijna af. Vandaat dat ik een nieuwe tank heb gekocht. Ik heb nu een Sturmgeschütz IV van Revell. dit setje ziet er ook ontzettend goed uit.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-10-2004 17:50 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 oktober 2004 17:41 schreef goblinjester het volgende:
Dat is toch op zich wel een aardig merk. 1:35 Tanks lijke mij heel saai om in elkaar te zetten. Doe dan maar een 1:48 vliegtuig. Ik hou zelf het meeste van 12 tankjes. Die vind ik echt zo melig. Ik hoop dit weekend wat meer tijd te hebben zodat ik weer verder kan.

Moet je eens een vliegtuig op 1/32 proberen, das zalig


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2004 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 17:50 schreef beli mawr het volgende:
Moet je eens een vliegtuig op 1/32 proberen, das zalig
ah jaa, dat is zo enorm heerschend, die kleine details!

Jammer dat er geen grote ww2 bommerwerpers op 1:32 te krijgen zijn


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-10-2004 18:32 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 oktober 2004 18:30 schreef Jenje het volgende:
ah jaa, dat is zo enorm heerschend, die kleine details!

Jammer dat er geen grote ww2 bommerwerpers op 1:32 te krijgen zijn

Zou een beetje heel groot zijn, als je weet dat een F-15 Eagle op 1/32 al 60cm lang is. De Junkers Stuka is wel te verkrijgen op 1/32.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2004 18:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 18:32 schreef beli mawr het volgende:
Zou een beetje heel groot zijn, als je weet dat een F-15 Eagle op 1/32 al 60cm lang is. De Junkers Stuka is wel te verkrijgen op 1/32.


Lekker boeien hoe grott ze worden

heb nu wel B17 en B24 op 1:48, en dat heerscht zo gruwelijk, interiruers heerschen


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-10-2004 18:40 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 oktober 2004 18:33 schreef Jenje het volgende:
Lekker boeien hoe grott ze worden


Ik kan me de doos al voostellen, dozen van 70cm op 60cm en 20 hoog (bv de Avro Lancaster zou op 1/32 een lengte hebben van 66cm en een spanweidte van 97cm )

quote:

heb nu wel B17 en B24 op 1:48, en dat heerscht zo gruwelijk, interiruers heerschen

Kan ik me inbeelden


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2004 18:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2004 18:40 schreef beli mawr het volgende:
Ik kan me de doos al voostellen, dozen van 70cm op 60cm en 20 hoog (bv de Avro Lancaster zou op 1/32 een lengte hebben van 66cm en een spanweidte van 97cm )


Geil toch
Grotere modellen zijn gaaf, details zijn zo gaaf


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-10-2004 18:46 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 16 oktober 2004 18:41 schreef Jenje het volgende:
Geil toch
Grotere modellen zijn gaaf, details zijn zo gaaf

Dat wel, maar de prijs zou ook zo geil zijn vrees ik en die details bij die grote modellen zijn idd ook heel erg gaaf, overal klepjes kunnen openen waar je bv. het machienegeweer ziet, neus open zodat je de radar ziet die je kunt doen bewegen, cockpits die je volledig moet schilderen (dus geen decalls), uitlaten die erg gedetailleerd zijn,... super

klein voorbeeldeje van de F-15 op 1/32 van Tamiya (heb ik ook):




[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 16-10-2004 18:50]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2004 18:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Juist, met die dozen ben je ook 2x langr bezig dan simpelere dozen dus hoef je niet snellr een nieuwe te kopen


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-10-2004 18:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

2maal? ik zouy zeggen drie tot vier maal langer


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen