|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3340689/40?hl=recept deze verder Brood bakken met Coca Cola, werkt, lekker gewoon gedaan om de kinderen bezig te houden, maar werkt dus wel. signature |
|
Huh? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Sarcasme, dat snap jij niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hoe meer topics er zijn over eten, hoe blijer XXL wordt signature |
|
Hypnos de forum-Yoda. Jij weet dingen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wel als je het uitlegt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Marinade gemaakt van kerrie, zwarte peper, chilipoeder, komijnzaad, maple syrup, liquid smoke en olie. Bloemkoolroosjes daar rijkelijk mee bestreken en onder de grill geflikkerd. Daarbij köfte van Beyond Meat mince met een gesnipperde rode ui, knoflook en shoarma kruiden en gekookte Opperdoezer ronde. Geserveerd met een citroen-peterselie yoghurtsaus. Relaxt. |
|
Klinkt lekker dude. Ik laatst verse tortellini gevuld met ricotta en citroen (oke oke van de AH), op een bedje van geblancheerde spinazie (welke met gedroogde knoflook en heel klein beetje zout en oregano op smaak was gebracht), een bizar lekkere biologische parmigiano reggiano erover, zwarte peper erover, half limoentje erover. Yummie. Bereidingstijd 7 minuten ofzo. Vandaag als ik tijd heb maar ik een spanakopita, is wel wat bewerkelijker, maar eet er dan ook twee dagen van. Serveren met een choriatiki (oftewel grove stukken rode en groene paprika, ui, bio feta, komkommer, azijn en olijfolie) en misschien wat dolmades uit blik voor de carbs When your people matter, menstrual health matters |
|
Salade gemaakt met: Zakje mixsla lidl druiven cherry tomaten lente-ui olijfolie komkommer citroensap saladekruiden (pit&pit) Blikje tonijn "croutons" van een getoast broodje beetje zeezout |
|
Een variatie op deze: https://www.tiktok.com/@sorayariem.psd/video/7128398168491904262?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7086744134434407941 Tomaten/druiven/chili jam Geen hoeveelheden beschikbaar: Tomaatjes Druiven Ui Knoflook Berg suiker Chili pepers Gemalen Sichuan peper Kaneel Zout Olfijolie Citroensap halve citroen + rasp Echt geweldig geworden! Wat kipworst omwikkeld met bacon gemaakt, en een lekker gevulde salade. [Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 09-08-2022 20:59] |
|
Ik had een soort rare mix van Caesar en Nicoise en vissalade: Gemengde sla Stukjes gerookte paling Stukjes surimi Stukjes gebakken zalm Gerookte rivierkreeftjes Stukjes tonijn Croutons Gestoomde haricots verts Hardgekookte eieren Dressing van mayo, yoghurt, knoflookpoeder, zout en diverse gedroogde kruiden Parmigiano reggiano erover When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat zijn heel veel varianten kip. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat zijn wel erg veel dode dieren in de salade van iemand waarvan ik in de veronderstelling zat dat hij vegetarier is, Fusion. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zou willen dat ik (weer) vegetariër was. Ik eet af en toe kip, en heel af en toe vis. When your people matter, menstrual health matters |
|
En eieren. Edit. O, daaro. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 10-08-2022 7:36] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En frikandellen. Geen edit. O, daaro. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:vegetariërs eten doorgaans relatief vaak eieren ja. When your people matter, menstrual health matters |
|
En ik zag gisteren op TV een reclame dat zuivel ook niet zo zuiver is als we denken dus die yoghurt en kaas kan ook echt niet. Je maakt wel een beetje een potje van je principes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Meer na al het gebakkelei over eieren eerder in dat andere topic dacht ik: ach, wie ben ik om er niet even weer over te beginnen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Joh. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Met z'n eihoofd. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Als je t een beetje had gevolgd hier, had je geweten dat ik * een weinig vlees eet (te weten kip) * eieren eet en in de veronderstelling was dat Biologisch oke was * zuivelproducten nuttig maar me realiseer dat dat kut is en zoek naar alternatieven, te weten iig amandelmelk voor in de koffie Ik heb nooit de illusie gehad dat zuivel zuiver is overigens. When your people matter, menstrual health matters |
|
En weer niet vertellen dat ie ondertussen ook de Noordzee leegsnaait. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Geen recept of niks, maar scherpe messen om mee te koken zijn wel een gamechanger. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Voor iemand die doorgaans redelijk goed geïnformeerd, maak je toch een aantal opmerkelijke keuzes met zo'n maaltijd, Fusion. Ik vraag me oprecht af waarom jij (of eigenlijk: iemand) anno nu nog paling eet. Het is algemene kennis dat die dieren met uitsterven worden bedreigd. Tonijn (bijvangst: haaien, dolfijnen, schildpadden) en zalm (indien gekweekt een ramp voor milieu en dierenwelzijn) zijn ook echt niet oké. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |