|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Met wat gegalvaniseerde golfplaten tegen je Dacia kom je een heel eind. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Blijven poetsen ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ondertussen ook een daktent gekocht. Een aluminium bak die je in, letterlijk, amper enkele seconden uitvouwt tot een tent (in ons geval voor 2 personen), waar ook al matrasjes inliggen (niet te dik wel, een extra matrasje erboven zou geen overbodige luxe zijn). Het paste maar net op onze dakdragers, gelukkig werd het door techniekers van de winkel zelf erop gemonteerd. Eraf halen ga ik dus niet doen, te veel gedoe. Dat zorgt uiteraard voor een verhoogd verbruik, maar anderzijds kunnen de spontane tripjes zo wel gemakkelijk op elkaar volgen. Het was een serieuze investering (toch tegen de 3000 euro ), maar wel één waar we veel plezier gaan van hebben. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dus je ligt in een alu bak op het dak van je auto? Dat zal je dak leuk vinden. Zoveel gewicht mag je toch niet op een dak laden. Ik dacht maar 75kg. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Klopt. Maar dat geeft aan hoeveel gewicht aan meuk je tijdens het rijden op je dak mag hebben en wil niet zeggen dat je dak niet meer kan dragen. Meestal kan je dak makkelijk 4 tot 5x de maximale daklast hebben. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-09-2023 18:06] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb trouwens ook al eens iemand gezien die de daktent op een aanhanger had gemonteerd. Scheelt een stuk klimmen. Achterop een transporter pick-up heb ik ook al eens gezien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Onze tent weegt 'maar' in de 50 kg geloof ik. Er zijn er die tegen de 84 kg wegen (voor 4 personen). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Koop dan gewoon een vouwwagen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Alhoewel ik er toch best gek op was is de Citroën Cactus inmiddels vertrokken en maakt 'ie plaats voor een Ford Focus uit 2016. De Cactus was comfortabel, maar moest een nieuwe distributieriem, zoop olie alsof het op de bon was, kreeg links en rechts wat mankementjes en na de uitzending van Radar een tijd geleden willen weinig garages zich er nog aan branden. Kreeg er bij een handelaar nu nog wel een aardige prijs voor dus hop, op naar de volgende voordat de kilometerstand oploopt en de prijs nog veel verder zakt. Zaterdag een prima uitgeruste Focus ophalen. 2016, net iets meer dan een ton gelopen. Voor de Cactus jarenlang een Fiësta gereden en die moest eruit omdat diesel, maar dat was toch wel de allerfijnste auto die we ooit gereden hebben. Sindsdien altijd klein beetje heimwee gehad. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
https://www.destentor.nl/home/twee-ferraris-proberen-tegelijk-camper-in-te-halen-dat-loopt-verschrikkelijk-af~ae90b95c/ Sjeezzz... Check dat filmpje. Of niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Heb je daar nou lang op moeten goegelen? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |