![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ik ben toch geen slak, jonguh! Maakt mij niet zo heel veel uit, ik rij niet zoveel auto meer. Maar als ik dan op de snelweg rij en het is 1900 en je mag van 100 naar 130, dan vind ik dat wel lekker, hoor. Laat staan 150. Mijn vorige auto, Aygo, ging precies 155 max. "Ik maak als werkeloze weken van 80 uur, hoor. Net zo gemakkelijk." |
|||||||||
|
Na 1900 is de drukte dan ook meestal dusdanig gerecudeerd dat het dan wel loont om wat sneller te rijden. Maar dat hadden ze destijds ook gewoon op de toen geldende 120 kunnen houden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Niet goed genoeg je best gedaan... zo'n ding loopt 170. Echt waar. Derde versnelling (niet vier of vijf), en flink aandringen, maar hij haalt het wel. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Haha, dat wist ik niet, nooit geprobeerd. Mijn schoonmoeder van 78 heeft hem nu. Zal de tip doorgeven, haha. "Ik maak als werkeloze weken van 80 uur, hoor. Net zo gemakkelijk." |
|||||||||
|
quote: Vroeger ging ik op zondagnacht alvast wel eens naar den helder naar de marine, 156 kilometer. Dan had het zeker wel zin, hoor, lekker doorgassen. Ik had toen een ford Taunus 2.0 ghia uit 1978. Best zwaar maar die wilde wel. "Ik maak als werkeloze weken van 80 uur, hoor. Net zo gemakkelijk." |
|||||||||
| Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
| Index / Algemeen |