|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
lol, welke band zei dan "iemand trappen SUCKS!" ? |
|
Mijn favo : "If you had a brain you'd be dangerous" Hardcore valt veel beter te quoten aangezien het veel meer over de relaties tussen mensen gaat |
|
quote:Wat is 16 valve hate |
|
quote: #zucht# Dat is het beste album van Slapshot. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
en hij blijft vet |
|
Er is hier in Zeeland, net als in andere plaatsen in Nederland (Tilburg, Maastricht, Kampen etc.) een heuse Hardcore Scene, en daar doen ze allemaal om het stoerst etc. Ik vind het wel een beetje jammer! |
|
de Hardcore Scene vind ik zelf wel een stuk ruiger , ik weet niet waarom. als je bv naar hardcore concerten gaat staat iedereen daar echt te beuken terwijl bij de metal dat meestal een stuk minder is en er mensen staan die maar wat om zich heen zitte te kijken. Nou vind ik sommige hardcore best wel te pruimen als het goed is bass ik volgend jaar bij een hardcore band (NYC styl) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Merauder Pro-Pain Etc. |
|
pro-pain is metalcore maar wel vette heersch. Ik denk maar ana de styl van Agnostic front en Madball Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:kenmaar 1 nummer van slapshot, kheb het 1 keer gehoord en vond het niet zo super |
|
|
|
quote: Zit er toch altijd wel enorm vet uit eey!! |
|
quote: Er zijn daar ook veel gasten wie het meer gaat om het meppen van anderen dan om de muziek(waar het in mijn ogen toch als eerste om gaat).Vaak een agressief sfeertje bij de hard-core Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Inderdaad... Maar dat is bij Metal niet altijd anders hoor... |
|
quote: Klopt,maar het merendeel in de metal heeft toch het liefst een gezellige pit.Gewoon beuken zonder opzettelijk mensen te willen molesteren.Bij hard-core concerten heb ik het toch wel vaker anders gezien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Noem jij, een beetje lomp om je heen staan duwen, gezellig? Geef mij maar een pit waar je een beetje beweegruimte krijgt om helemaal loos te gaan. Dan maar wat klappen opvangen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind een pit dus gewoon helemaal niets! Ik sta liever wat naar achteren, zodat ik rustig naar de muziek kan luisteren. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Zeker gezellig ja. Een beetje op muziek moshen waarbij je af en toe iemand pijn doet vind ik iets anders dan op iemand inbeuken om hem pijn te doen waarbij toevallig ook nog wat muziek aanwezig is. *ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb altijd de volgende dag pas pijn ipv in de pit zelf* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Jij hebt mij blijkbaar nooit in een pit gezien Met gezellig bedoel ik ook vet beuken(niet dat kinderachtige gedoe van de laatste tijd).Hard rossen zonder OPZETTELIJK anderen op pijnlijke plekken te willen raken,dat is pas pitten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ook, maar op het moment dat ik me dapper genoeg voel een pit in te duiken ben ik altijd al aardig lam. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dude, je stond bij Inhume HEUY in mijn oor te schreeuwen toen ik in de pit stond. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik vin et altijd wel grappig als ik als flipperkast balletje door de pit word geslingert kan aan mij liggen hoor. maar echt mikke op hoofden en trappen in de xmass ballen is nie cool! en ontwijken is niet goed voor de persoon ( was ooit een gozer ,in patronaat bij napalm death, en die bukte voor een klap, maar ik werd tegen hem aan gedouwd en toen moest hij rooie kroten pulken uit zn nase) en als iemand zich als een randebiel gedraagt in de pit, dan keert vaak de pit tegen die gene Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
Ik denk dat het bij ons dan toch wel gezellig gaat... Er vallen nooit gewonden ofzo! Heel af en toe, maar over het algemeen is het toch gewoon lekker rammen. Ik vind het in Baroeg toch vaak wel te hard gaan, dan kijkt men niet meer wat men doet, maar ach... Ik hou het toch nooit vol om niet mee te doen |
|
quote: Post jij nou eens een foto zodat je een keer herkenbaar bent als je weer naar de Baroeg gaat. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |