|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ook kleine etter had er eest ook altijd last van overal heen gemept te worde maar'k weeg inmideelsa door m'n trainen iets meer dan 80= duzz minder last maar ik zit nog steeds op elleboog hoogte met m'n hoofd |
|
quote: Hmmm.... ligt dat aan mij, zeker weten ? Ik zal het eens probieren... Ik, Wil Schuurman |
|
"vroeger" stond ik tijdens het hele concert in de pit of was aan het stage diven. meest gruwelijke pits (pitten?) was bij Pantera in noorderlight en agnostic front in willem II. Nu vind ik er niks meer aan. ik bekijk veel liever e band op het podium. het is wel hilarisch om naar een pit te kijken en vooral de mensend die zeer dicht bij een pit staan. soms heb je van die ongelooflijke lompe varkens die echt die mensen torpederen. dan worden die mensen weer geïrriteerd en gaan weer duwen, waardoor die lompe varkens denken dat ze een'reactie'krijgen en nog lomper ergens erin duiken. zeer boeiend. |
|
quote: zeer boeiend ja idd, om te kijken. maar ik wil in m'n enthousiastme nog steeds ondanks mijn 33 jaren en tengere postuur in "de pit" staan maar dan zijn die lompe gasten echt niet fijn, vooral alze ook nog eens spikes dragen Oud Vuil. |
|
dat vind ik dus wel erg grof. zo een figuur die met van die lange spijkers in de pit gaat staan. levensgevaarlijk! |
|
Spikes = bah Ik vind het heerlijk om ff lekker een potje te raggen, maar het schijnt dat ik vaak ietsjes te agressief te keer ga. Dat terwijl ik toch altijd mensen oppak die ik neersla. 't zal wel aan mijn postuur liggen Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: dus eerst maai je ze neer en dan pak je ze weer vriendelijk op.... TIS GEEN VIDEOSPELLETJE!!! ahum, hehheh Oud Vuil. |
|
Jawel joh is het juist wel hahahaah |
|
keer op zoon vaag festival hier in dordt ontstond er een leuke pit, komt de ME ze uitelkaar halen!!! heb nog nooit zo gelachen als toen anneer die ME-ers de pit indoken... My madness, my sadness |
|
Dat heb ik dus nog nooit meegmaakt ja hahahahaha lijkt me idd wel een keer heel erg leuk om zoiets te zien....en an later ook te zien hoe die ME'ers afdruipen hahahaha zou wel een leuke zijn als die gasten op een concert van bv Cannibal Corpse of (RIP) Suffocation zouden komen hahahahaha......... |
|
et was tijdens zoon mult festival dus stonden nogal wat verdwaasde teeners tussen die alleen stonden te douwen dus die vlogen weg toen de me kwam :D My madness, my sadness |
|
Wat zijn ME-ers |
|
quote: Plietsie |
|
Mobiele Eenheid De wat beter uitgeruste en wat stevigere (!?!?) politie |
|
quote:dus je mag er harder op slaan voor ze neergaan. Leuk |
|
en meestal ook wat valser My madness, my sadness |
|
Als ze beter uitgerust zijn, dan moeten wij dat ook maar zijn. Zij knuppels wij spikes |
|
Ik heb ze eigenlijk nog nooit in actie gezien (behalve op TV dan) Alleen weet ik wel dat als ze gaan slaan ze slaan op alles wat rondloopt, ook op mensen die er NIET mee te maken hebben. Policy brutality ! Maar das off topic |
|
Keertje wat me'ers in elkaar rossen dan maar hahahahahha.............. |
|
quote:Hmm, wil ik wel mijn Louisville Slugger meenemen |
|
Lijkt me een goed plan |
|
Zou echt een mooie bak zijn zeg. Één of andere demonstratie, ME komt opdagen, en dan worden ze gemat door honderden metalheads Nederland zal nooit meer het zelfde zijn ... |
|
Nee inderdaad wordt tochw el ens tijd daarvoor dan hahahahah....... |
|
Nha, waar zullen we eens voor gaan demonstreren? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |