|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb op dynamo met biohazrd even zand gehapt en daarna pakte een grote brute kerle mij op en gooide mij weg. Toen kwam ik met mijn pinnenbanden neer op een keileuke jongen en die had allemaal schrammen vanmij.... luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Je had toen ook ff lucht te kort Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
de goeie ouwe tijd..... luuuuuuv is in the air......... |
|
pitten is voor pubers |
|
veel plezier |
|
biohazard by D.O.A??? daar werd ik tegen mn schenen geschopt door een vent met klompen!!!! best lollig!!!! Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: Klinkt pijnlijk |
|
Laatst op Velorock ging iedereen plots uit de pit toen ik er in kwam. Headbangen zijn ze blijkbaar ook al afgeleerd... Amateurs... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
welke groep was dat? |
|
Één of andere hardcore band, dus . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
pitten zijn cool . vroeger ging ik wel veel meer tekeer, maar nu ook wel, zo nu en dan. ik heb eigenlijk maar een paar slechte ervaringen. by soulfly op d.o.a. dit jaar verloor ik mijn schoen en moest ik hinkend door de modder mijn schoen zoeken. en bij caliban brak ik twee tanden, omdat ik daar een microfoon tegenaan kreeg. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:weer een reden om eewig puber te blijven |
|
Ben afgelopen zaterdag tijdens Thanatos/Pleurisy in het bolwerk in Sneek bijna 10 keer op m'n bek gepleurd tijdens een minipit van 10 seconden.....ietsjes te veel bier op/ en spekglad zijn geen goede combinaties.... |
|
Beste pit ooit was voor mij Machine Head op Dynamo '97. Dat was echt vet. Ik was een jaar of 16 dus crowdsurfen ging vrij gemakkelijk(toen mocht dat gewoon nog *zucht*). Maar ik denk dat het vooral zo vet was omdat het mijn alleerste Dynamo was, en dat is toch wel altijd erg vet natuurlijk.(wel erg veel vet in mijn zinnen maar ja...) Suicide Machine |
|
quote: haha, voor mij was het precies hetzelfde ja. En valorian kan daar ook over meepraten |
|
ook machine head op dynamo '97?? Suicide Machine |
|
Dacht het niet opf wel ?? |
|
quote: hehehe "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
bij soulfly afgelopen jaar op DOA stond ik helemaal vooraan en werd na 20 minuten spelen echt helemaal geplet en viel gewoon flauw omdat een of andere dikke kerel mij zowat dubbelvouwde toen die op me begon te springen met JUMP THA FUCK UP. maar gelukkig was een leuke jongen zo vriendelijk om me door de pit heen naar de EHBO te dragen. luuuuuuv is in the air......... |
|
Gans mijn bovenarm staat blauw, paars geel- achtig, er is een stuk tand uitgeslaan en heb een gab in mijn voorhoofd van dit weekend. Moschen rules |
|
Vind er niks aan, doe liever headbangen/roken/kijken/pils/ouwehoeren. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: tegelijkertijd??? |
|
bier en ouwehoeren kun je tijdens 2 optredens door doen, roken doe ik niet en in de pit kun je ook headbangen. E NEIGE |
|
Zitten er hier ook stagedivers tussen Of iemand die er koele verhalen over weet te vertellen |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |