|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=607718 hierop zal het ook waarschijnlijk alleen maar HC pits zijn vrees ik |
|
|
|
zie mij anaal doen in mijn Anaal Nathrakh signature |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Paar jaar terug op Flatrock. King V, volgens mij op ZM Rutan: |
|
Zo kan het natuurlijk ook |
|
De grootste pit die ik ooit heb mogen aanschouwen was op de aardschokdag van 12/04/'92 bij Sepultura. We stonden aan de rand en m'n broertje zat nog te twijfelen of hij erin zou duiken. En op het zelfde moment wordt hij er zo, floep, ingezogen! En weg was ie! Dus ik blijf op diezelfde plek wachten, maar zelfs dat viel al niet mee. Als je aan de rand van de pit stond, kon je gewoon bijna geen adem halen. Er zat bijna geen zuurstof meer in de lucht, leek het wel. Wat een mensenmassa was dat! En na een x aantal minuten.... PLOEP! Daar was m'n broertje gelukkig weer! Hij werd er, op dezelfde plek als waar hij erin ging, weer uitgeperst. (Wel een bril en t-shirt armer. ) We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ik zou er niet onder willen staan. Eerst even de band afkijken, in ieder geval. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik sta liever aan de rand van de pit te kijken, als je als meisje er in gaat staan stopt het vrijwel meteen. En anders staat er toch wel weer langharig tuig voor me om me te 'beschermen' Toch wel leuk, die pits Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: En bij mij zijn het altijd de dikke kale beren die me beschermen. Maar, ik red mezelf wel met m'n karate "tricks" |
|
Pits zijn leuk! Meestal iig. Als ik het goed naar mn zin heb duik ik er ook regelmatig even in (sta vaak aan de rand) en de eerste keer dat ik dat deed waar mn vriend bij was schrok hij zich dood en viste me er tot 3 keer aan toe uit omdat hij dacht dat ik er in geduwd was Bij Ministry op GMM afgelopen zomer ook 2 keer een pit begonnen omdat het me te rustig was waar we stonden. Vonden de omstanders niet zo heel geslaagd geloof ik, die waren net blij dat ze niet in de chaos vooraan stonden Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: De laatste keer dat ik zoiets probeerde was er een heel stuk vel van mijn wijsvinger af, au ...toch gaat me dat er niet van weerhouden vallende mensen terug te duwen Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: Ja! In die pit was ik ook... Bareuh... |
|
pitten is wel leuk |
|
De pit tijdens Slayer '04 in Ahoy' was erg lekker. Veel ruimte maar ook enorm veel mensen in de pit... Gewoon goed. Het aan het randje staan en mensen er in duwen is overigens zwaar irritant. Een volle duw terug is dan ook niet meer dan verdiend. Ohja... en trappen... dat doen we tijdens de kung fu les. Of ik vreet je op!!! |
|
quote: euh |
|
quote:Die in de hmh was ook behoorlijk indrukwekkend vorig jaar bij slayer. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Die chaos vooraan was anders wel super gezellig ghehe. |
|
Blijft 1 van de geniaalste concerten van de afgelopen jaren. (hehe, en de stagedivende De Klerk is ook geniaal) Boeiender |
|
quote: Ja! quote: Dat sowieso... Bareuh... |
|
quote:Zin in zondag hehe. |
|
quote: Jaaa wilde net een biertje halen toen ze dat nummer begonnen te spelen, direct weer terug naar voren toe. Woaaah supergaaf optreden was dat zeg, hele zaal uit z'n dak. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |