|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: LoL! Klopt! |
|
Hij is die bloedige pulp onder je schoenen NA de pit |
|
quote: Dat was weer niet zo lief ey! |
|
Woehoe gistern was het kerstmarkt op mijn broer zijn vorige school. Daar was een soort podium waar koortjes, dansjes enzo werden opgevoerd en achterna speelden nog 3 groepjes. Ze hadden bankjes voor het podium gezet zodat de kleintjes erop konden zitten De eerste groep: soort muziek die radiohead maakt. De kleintjes op de banken begonnen hun naar achter te begeven omdat het er te druk werd. Ze stonden al recht op de banken om meer te zien. Niet mijn stijl en ieder1 gewoon aan het kijken. 2de groep: Punkrock groepje. Met 3 man achteraan staan. Naar voor stormen bij het eerste nummer. Iedereen viel van de banken, vlug banken opheffen en naar de zijkanten en achter voren. Beginnen moshen. Bij het 2 de nummer beginnen diven. Al het volk aan het kijken van wat gebeurd hier. organisatie op het podium voor het vragen om rust en niet op het podium te komen. Volgend nummer hetzelfde. Nu vraagt de band het om niet meer op het podium te komen. Maar het droop van hun gezicht af dat ze het niet meenden. 3de band: hardcore Weer hetzelfde, maar nog hardere pit, meer stagedivers. Ze vroegen van de organisatie aan de band om te vragen niet meer op het podium te komen. Zanger zei nieks en divde zelf. Na 2 nummers BAF alles uit. Ze haden bij de PA opdracht gekregen alle versterkers uit te zetten. Komt er plots uit een micro "Dit kan echt nie meer" De drummer heeft daar en solo, dat niemand nog hoord wat die man zegt, gewoon terug beginnen moshen op de drum alleen. Dan komt de helft van de moshers op podium verder doen. Maar er was niets meer aan te doen. Klote organisatie |
|
Ruig verhaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:het is nog niets vergeleken met de werkelijkheid kijk maar naar de fotoos http://users.pandora.be/makzin/Makzin/ChristmasTime [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 20-12-2002 19:11] |
|
Ik vind de foto's een beetje nerd |
|
zijn allemaal belgen zeker Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ok, iedereen is er mee eens schopen in de pit zuigt. En sommigen lachen met hardcorepits. Wel bekijk eens allen de volgende video. http://www.gwvf.net/trailer.html [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 04-01-2003 13:57] |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: hahaha NJBloodline! cool! kijk, dat zijn HC pits... daar is metal nix bij LOL! DONDERS VET!! |
|
quote: Ha, Napalm Death heerschte daar zeg! De helft van het publiek stond mee te moshen. En iedereen ook lekker loos gaan. Helaas werd ik een aantal keer in mijn maag gemept waardoor ik niet meer in staat was mee te doen. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Voor een echte heftige slug-partij moet je toch echt bij een psychobilly band wezen : demented are go , meteors of nekromantix enz. Vergeleken daarbij is alles ballet. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: Heh, ik was een tijdje terug naar een psychobilly avond in de Baroeg geweest. Ik werd als metalhead daar een beetje weggekeken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: woehoe 58 % |
|
quote: Die heb ik al iets van een jaar op m'n PC staan, ik weet niet of die film al uit is, wil hem erg graag zien! |
|
ik kreeg enkel die link te zien van mijn broer, kweet ijgenlijk niet over wat de rest van de site gaat. En erg intreseert het me eigenlijk ook niet hoor |
|
Ik was in de pit van Slayer en dat was best hard! Maar ze waren zoals gewoonlijk SUPER goed! |
|
over welk slayer optreden gaat dit |
|
quote: goeie vraag |
|
quote: JEEEJ, 73% Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Slayer op Graspop vorig jaar viel vet tegen had alleen maar een bloedneus Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
goedemorgen iedereeen!!!!!! |
|
dark her nieuwe lul topic is er Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |