|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niets leuker dan een pit met niet meer dan 3 of 4 man Dan wordt he tpas echt een videospelletje Last man standing!! Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
LOL....het is leuk als je niks aan ziet komen.......dus doe mij maar +100 man in de pit hahaahahha.............. |
|
quote:Al die kleine pits zijn saai, geef mij maar een grote. |
|
Pit? Ik kijk wel uit, ik ben 1,78 en weeg 58 kilootjes. Ik heb me dr een keer aan gewaagd en werd op de grond gebeukt door een beer van een vent. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: dude, ik ben 1,72 (of nog minder hehe) en,, ja ok 90kG maar je moet gewoon rossen! RAAHHH!! |
|
Ja dat bedoel ik jij bent een stuk zwaarder gebouwd, ik lig zo, want ik vlieg te makkelijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: hehe dat moet ik zien |
|
Ok, als jij een keer op een concert ben waar ook ik aanwezig ben, zal ik enthousiast mee doen. Maar de vraag is hoelang ik het vol ga houden. Op de volgende ZM Fest ben ik sowieso van de partij. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
|
|
YEAH !!! |
|
DAN BEN IK ER OOK! |
|
ik merk wel dat conditie belangrijker is dan zwaar gebouwd zijn tegenwoordig hou ik het niet langer dan een nummer vol ook al ben ik dan 96kg , maar ja het is ook alweer 3 jaar geleden dat ik aan sport deed Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ach ja pitten/moshen/trashen...heb het nooit stelselmatig gedaan en heb er ook niet zo'n behoefte aan. Ik ga de pit in op het moment dat ik wat agressie kwijt moet of andere dingen, verder geniet ik veel liever met een biertje in mijn handen van het concert dan dat ik sta te rossen en ik 's ochtends zo stijf als een plank mijn nest uit kom. Mag dan wel zo'n 1.90 zijn maar ook ik krijg blauwe plekken en kneuzingen. en sporten zou idd wel helpen |
|
rugby lijkt me wel een handige sport om te oefenen, of een full contact vechtsport (is pitten ook ongeveer) Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Heuh, das veel te gericht enzo, daar heb je in de pit helemaal niets aan. Het helpt veel meer als je jezelf iedere dag een half uur tegen een betonnen muur aan zou werpen oid. Of een klein uurtje wild in de lucht gaan slaan... Gewoon een paar kilometer hardlopen moet je conditie wel hoog houden denk ik, voor de rest is het veel leuker als je verliest in de pit Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Hehe tijdje geleden was er in een semi-alternatief cafe ook een pit ontstaan toen er eeeeindelijk eens een metal nummertje werd gedraaid. Maar toen die eikel-dj zag dat er een pit ontstond werd de muziek meteen uitgezet. argh sommige mensen.... Zenial |
|
quote: kwam die er zeker ook nog bij staan "ooh neej ..... alles goed jongens"? sukkel |
|
De pit, tsja, ik heb het altijd al een verwonderlijk fenomeen gevonden. Aan de ene kant wel gaaf om op zo'n manier agressie kwijt te raken, maar aan de andere kant zie ik de lol er niet echt van in. Wat is er zo bevredigend aan het doelloos beuken en in elkaar gebeukt worden? Bij dat eerste kan ik me nog wat voorstellen, maar het laatste... Misschien ben ik wel te rationeel, bovendien acht ik mezelf met mijn 1,76 meter en krappe 60 kilo niet echt capabel om te participeren aan dergelijke activiteiten. |
|
quote: J kan ook nie alles hebbe tog? K ben 16 jaar 205cm n 80 kilo :D. Altijd leuk zo´n pit! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Beste PIT van de laatste tijd was de PIT bij Cannibal Corpse op Graspop |
|
Hmm...vroeger deed ik dat meer dan vandaag-ik ben ook al wat ouder en misschien wat voorzichtiger geworden- Hoewel,vorig jaar tijdens Beheaded was ik dol Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik snap niet goed wat er leuk aan is. Jezelf voor de lol inelkaar laten beuken. Sinds dat ik een maga groot gat in mijn hoofd heb opgelopen dankzij een pit, heb ik mijzelf er niet meer ingewaagd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik doe het ook niet altijd meer hoor alleen maar bij de echte (voor mij) goede bands............heb ondertussen ook al alles wel kapot gehad hahaha of gekneusd maar ja......hoort erbij he...... |
|
de 'pit' bij rowan heze was pas vet! edit: de zogenaamde 'bierpit' [Dit bericht is gewijzigd door Lord Belial op 14-07-2002 15:25] |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |