![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha, wat? ![]() Ik mis hier van alles geloof ik. No dogs, no masters. ![]() |
|
Shit, nu twijfel ik aan de intenties achter de vraag om een keertje 'mee te gaan klimmen'. ![]() |
|
Bloodline - Viva Corruption ![]() Patristic - Catechesis ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ik weet wel een leuke piek voor je om te beklimmen ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Die moet inderdaad even uitgelegd worden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Gek genoeg kan ik dit anekdotisch onderstrepen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() Als je op polydatingapps rondneust, lijkt de helft van de profielen wel een foto in een boulderhal te hebben. Heb ik mij laten vertellen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Dat bevestigd wel het e.e.a. ja. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: quote: Datumpje prikken voor de ZM-ahum-bouldermeeting? ![]() |
|
Gezellig. KGIV schijnt ook mensen in de Utrechtse “klim”-scene te kennen! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:De Tower bridge? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Ik twijfelde altijd al aan de heteroseksualiteit van die scene, en mijn twijfel wordt er niet minder op. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Alles is met elkaar verbonden, alles komt samen... No dogs, no masters. ![]() |
|
Bovenstaande is een mogelijke slogan voor onderstaande quote: No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Nee, nee, nee. Dat zijn twee pieken. Of zou een van de twee meer piek zijn? No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Mijn wiskunde is niet zo sterk, maar is twee vrouwen daten niet heteroseksueler dan één vrouw daten? Edit: Oh, en er is niets mis met twijfelen aan heteroseksualiteit! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 29-08-2025 16:51] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |