![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
New Era zo te zien. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
New Era, indd. Check ook even hun nieuwe releases van Крюкокрест en Tannenbart. Ik twijfelde, maar heb ze toch laten liggen. Ik vermoed echter dat jij ze net wel lekker genoeg vindt. Vooral die Rus. Edit: Het is blijkbaar vroeg. Deze reactie is voor Mikkascar. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 14-05-2025 6:09] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Shirt en pet van Oproer gisteren ontvangen, dan kan ik weer wat schoons aan. No dogs, no masters. ![]() |
|
De beste radijzen ooit Bonnie 'Prince' Billy - I See a Darkness LP ![]() |
|
quote: Wel eerst wassen, hè! Edit. Dat shirt dus. Komt natuurlijk uit Pakistan of China of weet ik veel. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 14-05-2025 12:46] Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Hij mag zichzelf ook wel wassen. ![]() Alleen wel met regenwater want het drinkwaterverbruik is veel te hoog. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Nonsens. ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Tegenwoordig heet dat inderdaad drinkwater. Vroeger kwam er gewoon water uit de kraan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ook wel "kraanwater". ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Dr. John, the Night Tripper - Gris-Gris Laibach - Alamut one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Onderschat niet hoe goed ons kraanwater is, en hoeveel moeite daarvoor gedaan wordt en hoe fucking goedkoop het is. Ik zou meer uitleggen erover, maar dan raakt AND in de stress van waarheid en logica. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Dat weet ik en probeer het gebruik ervan ook een beetje te beperken. Ik vind dat ik het met 38 m³ over het afgelopen jaar nog niet slecht doe. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Oh, was niet als kritiek op jou persoonlijk bedoeld, maar goed bezig! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Want? Als textiel uit die landen vervoerd wordt naar in dit geval Nederland of zo, dan is de kans aanwezig dat er ontsmetting troep in zit, zowel in de container als in dit geval textiel. Sowieso, ik bedoel eigenlijk dat de kans er is dat die waardes te hoog zijn. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: Ik ben gelukkig niet zo gevoelig voor kritiek. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Goed zo! No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik heb veel hobbies, o.a. miniatuur wargaming en sinds kort doen we ook aan wargaming in een Mad Max Wastelands/post-apocsetting ( High octane homebrewn regelset, voor de kenners een mix tussen de oude Necromunda en GorkaMorka regels). Dus dat betekent continue oude speelgoedautootjes en vreemde terreinstukken verzamelen. Hoe weirder en afgeragder, hoe beter. Imiddels enkele bananendozen vol maar ja, het blijft verslavend. Vanmiddag maar weer even op pad. ( ja, ik weet, nerd stuff, niet cool, niet extreem en niet heavy maar goed, dat compsenseer ik dan wel weer met een nummertje van echte topheavies als Nile of Deicide. Brrr ). Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Ik moet helaas wel toegeven dat de investering in mijn regenton met dit weer wel steeds minder rendabel wordt. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Het is inderdaad een risico. Ik heb me laten vertellen dat die shit (tegenwoordig!) gewassen wordt voordat het aan ons aangeboden wordt. Ongeacht of het uit Azië of Europa of waar dan ook vandaan komt. Klopt misschien niet, maar ik ruik het wel als het niet goed is. Dus, wordt nu wekenlang het Oproer-shirt dragen! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Dat is juist heel cool. Foto? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Cool of niet, ik ben jaloers! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Zolang we nog maar mogen wijzen naar de LARP mensen en zeggen “zo erg is het met ons nog niet!“. In het rijtje vreselijk oncool: ik ga deze backen! OSRIC3 "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Maart... Die gaszooi is vaak geur en kleurloos. Als het raar ruikt is het meestal de verf die de textiel een kleurtje geeft. Maar goed. Dit alles maakt het leven nét wat spannender. ![]() Zing ik ondertussen een liedje. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: Ik leef nog, dus het zal wel goed genoeg zijn. Maar inderdaad, wellicht ben ik te naïef ![]() No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |