![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
![]() Prostitute - Attempted Martyr tour edition [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 08-11-2025 11:05] |
|||||||||
|
Messa - Close 2LP DARK GREEN [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 10-11-2025 14:25] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
Wolvennest - Procession kussensloopeditie "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Anna von Hausswolff - Iconoclasts Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Liber Ketola, een uitgave van The Ajna Offensive met het werk van Timo Ketola. Wat een schitterend boek. En wat is hier veel aandacht en liefde in gestoken. ![]() ![]() |
|||||||||
|
Voor het bezoek aan Vordb, een ticket naar Toulouse met het vliegtuig. Daarna met de bus naar een gehucht, en vanaf daar met de taxi naar het gehucht waar hij woont (daar is zelfs geen openbaar vervoer) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Toch mooi om nog even mee te pikken voor je dood, veel plezier aldaar. Wat ik me dan afvraag: is dit dan eigenlijk bucketlist materiaal (heb je een bucketlist??) of toch meer door toeval geboren? Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Dank je wel! Het is meer een soort toeval, omdat Vordb er zelf mee kwam. We spreken elkaar al meer dan 10 jaar, en we hebben veel gesprekken gevoerd over de zelfmoord van mijn partner en zielsverwante, gezien zijn zus ook zelfmoord gepleegd heeft. Goede, diepgaande, filosofische gesprekken. Ik heb niet per se een bucketlist. Ik ga dit jaar nog naar Invicta Requiem Mass in Portugal, waar ik al jaren heen ga. Volgend jaar dan naar Vordb en nog met een hele goede vriendin een paar dagen een culinaire tocht door Toscane maken. Verder vooral veel tijd doorbrengen met vrienden, ouders en mijn zus. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
![]() Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
Autumn Strife - Prosperity LP Autumn Strife - Resilience LP |
|||||||||
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Dertien boeken over Anton Pieck/met tekeningen van Anton Pieck. Zie topictitel. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
Cromlech - Of Owls and Eels Helheim - Niðr Ok Norðr Liggr Helvegr / Helheim Helheim - Av Norrøn Ætt Abigor - Nachthymnen 12" + demo-CD Cradle of Filth - V Empire 12" Lunar Aurora - Ars Moriendi 12" Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote: Nice! |
|||||||||
|
Genevière Beaulieu - Augury Menace Ruine - Nekyia Memace Ruine - The Color of the Grave is Green Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
| Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
| Index / Algemeen |