![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze shirt: ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
'cause I'm not Chuck ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 01-07-2025 15:01] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Magneten voor op de koelkast, souveniers. Driehonderd aandelen Transocean. Een zak Heartbreakers. Winter is coming ![]() |
|
The Great Sea - Noble Art of Desolation Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Hexvessel - Nocturne DLP Wytch Hazel - V: Lamentations LP Phantom Spell - Heather & Hearth LP Naglfar - Diabolical LP Ossuary - Abhorrent Worship LP Dødheimsgard - Monumental Possession LP The Ossuary - Requiem For The Sun LP Brathair - Thicker Than Water LP Wino - Forever Gone LP Pentagram - Lightning In A Bottle DLP Wytch Hazel - Early Music 3x 7 inch ![]() |
|
Vershoudbakje voor de kattenstront Boxershort korte versie x3 Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Wacht. Ik heb vragen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
De kattenbak staat in de huiskamer. Daarom schep ik tot 2x per dag de drolletjes eruit. Ze meteen in de normale prullenbak gooien zorgd ervoor dat als ik die openmaak ik getrakteerd wordt op nasty luchtjes. Daarom doe ik ze in ziplock zakjes. Maar die zijn niet waterdicht en stinken. Zakje staat in het berghok wat dan naar kattenstront ruikt. Daarom een luchtdicht af te sluiten vershoudbakje zodat de ziplock zak daar in kan. Zie het als een extra mini vuilnisbakje waar je een baby zijn/haar volgescheten luiers in doet. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Mijn gevoel zei juist dat ik hier niets van wil weten. ![]() @tanteloos, waarom niet gewoon in de wc kiepen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Het is een klont stront met geperste cilindertjes stro. Mag niet door het toilet. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Waterverspilling, klimaatgekkie. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Tickets voor Dirty Three in TivoliVredenburg. ![]() ![]() |
|
Cool! Ik had afgelopen week voor het eerst sinds lang Ocean Songs weer eens opstaan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Same. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Had al in mijn hoofd dat jij er ook wel interesse in zou kunnen hebben. ![]() ![]() |
|
Ik kijk tzt even. Laatste keer dat ze in NL waren was in voorprogramma van Mono denk ik? Tijdens LGW? 2012. Ik heb trouwens die alcoholvrije wijn die je tipte gekocht, ZL! Nu nog wachten op een gelegenheid om hem open te trekken. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 04-07-2025 13:03] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ha, tof. Benieuwd naar je ervaring. Ik zou 'm gekoeld schenken. En Dirty Three, weet niet of het de laatste keer was, maar heb hen inderdaad met Mono nog in Tivoli Oude Gracht gezien. Dat was een fantastisch optreden. Voelt echt lang geleden. ![]() |
|
24 extra pittige bamischijven en 35 lihanboutjes, helaas tegenwoordig zonder stokje. Diepvries, niet net gefrituurd. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ze lijken me gefrituurd toch lekkerder dan bevroren. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Meine monatlichen Einkäufe. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Jij bent toch inmiddels wel Duits ereburger voor al het geld dat je daar aan de staatskas doneert? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik heb niet zo'n grote pan. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
quote: Je hebt de luieremmer opnieuw uitgevonden! ![]() No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |