![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Wilde Jagd & Metropole Orkest - Lux Tenera - A Rite To Joy "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Flinke stapel old school/klassieke/retro rock en metal bij Dying Victim: ![]() Axetasy - Withering Tides Century - Sign of the Storm FLY! - ...or Die! Galaxy - Lost from the Stars Hellbringer - Hellbringer Hellcrash - Demonic Assasssination Hexecutor - ...Where Spirit Withers in the Flesh Construct Liege Lord - Master Control Pagan Altar - Never Quite Dead Scumripper - For a few Fixes More Time Rift - In Flight Vitriolic - Black Steel Vengeance Armory - Black Star 7" Zemial - The Repairer of Reputations 12" Vrijdag bij het optreden: Temple Fang - Lifted from the Wind Gisteren in de stad opgehaald: Angantyr - Indsigt Lux Interna - New Wilderness Gospel 2CD Warloghe - Logos of All-That-Ends [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 15-06-2025 9:17] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
- König pilseners - shirt Paradise Lost logo - shirt King Diamond logo - tourshirt Savatage met Hall of the Mountain King art Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
William Tyler - Time Indefinite LP ![]() |
|
Cancer - To the Gory End 2CD Hesperia - Fra li Monti Sibillini Sun after Dark - Tatkraft Urn - Demon Steel Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Iglo Maaltijdsensatie x5 Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Enslaved - Vikingligr Veldi gold vinyl In de Apollon in Bergen - na een majestueuze, epische, uitgeregende, mistige maar prachtige berg hike van gisteren een zeer passende aankoop. Nog wat black metal locaties bekeken along the way: Grieghallen (Pytten gecontacteerd voor een interview maar helaas geen respons gekregen), de Fantoft Stave kerk die Varg nog gefikt heeft, Vargs adres ten tijde van zijn eerste demo en de straat waar onderstaande iconische foto werd gemaakt. ![]() ![]() |
|
Het zou Jupiter moeten voorstellen. Gelukkig heb ik zelf nog niet de omvang van die planeet. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ha, cool! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Ben je wel al een gasreus? Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Top! Ik ben vorig jaar wezen blackpacken in Bergen. Toen ook al deze adresjes aangedaan. Niet bij Gaahl op bezoek geweest? Waar heb je gelopen? Floyen-Ulriken? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: - had mij niet echt voorbereid buiten een Reddit-post ergens, daar was Gaahl niet vermeld, zelf ook niet aan gedacht helaas - ben met zo een stadsfietsje tot aan Varg zijn kerk gefietst en daarna verder tot ergens beneden Ulriken. Vandaar omhoog gestapt en naar Floyen inderdaad. Door de regen, hagel en mist een zeer pittige uitdaging... - ik had ook heel weinig tijd, want drukke congresdagen tussenin, maar ik zou zeer graag eens teruggaan bij helder weer, wat een natuurpracht! ![]() ![]() |
|
Gaaf dat je toch even tijd voor een uitstapje had. Ik was er in maart en toen werd die toch ten zeerste afgeraden. Wel met de kabeltrein Fløyen op gegaan en via rotsen naar beneden geklauterd. Viel flink tegen, maar prachtige natuur met hier en daar nog sneeuw en ijs. Ook nog met de trein langs Finse gekomen waar The battle of Hoth is uitgevochten. Mocht je teruggaan: https://forum.metal-archives.com/viewtopic.php?f=1&t=146301 one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Is blackpacken niet iets wat je doet als je een tiener bent? Komt een beetje fanboi achtig over... Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Blackpacken, is dat negors neuqen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Je bent nooit te oud voor een tweede jeugd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Eigenlijk was ik gewoontjes met partner op vakantie in Noorwegen, maar als je dan toch eenmaal in de kelder van Helvete bent, is het niet ver om nog even het appartement van Euronymous te bekijken etc. Doe ik ook met geboortehuizen van schrijvers die ik goed vind etc. Of als ik in Boedapest ben, moet ik toch even de villa zien waar Eichmann resideerde etc. Is uiteraard gerelateerd aan fan/geïnteresseerd zijn, maar zolang je geen zelfgemaakte knutselwerkjes achterlaat is het nog aan de kant van de gezonde belangstelling denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 20-06-2025 15:06] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote:Twee jaar geleden: geboortehuis Jünger, bang-keet van Heidegger.. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Allebei eindbazen. Is er op die plekken ook nog iets te beleven? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Geboortehuis van Jünger (is een ander huis dan hét Jünger-huis) bevindt zich in een provincie-universiteitsstad. Wordt gewoon bewoond door mensen. Niets wijst je erop. De vakantie/ski/bangHannahArendt-hut bevindt zich in een ski/wintersportgebied. Het is nog steeds in het bezit van de familie en er staan borden hen met rust te laten en niet te dicht bij de hut te komen/je op privéterrein te bevinden/hun privacy te respecteren. Je kan er wandelen. Er is een filosofen/Heidegger-wandeling. Beide niet de moeite waarde om daarvoor om te reizen. Ik was bij toeval in de buurt. Dan doe je het toch. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Kom, laten we wel wezen. Zoals onze loze tante zegt: fanboi-gedrag. En dat is ok, dat mag. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |