![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Die drollen gewoon in het toilet gooien. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ja, dat is waar, maar als het drolletjes met zonder grit zijn, och. Ik moet eerlijk zeggen dat we dat hier ook niet doen, met vier kattenbakken is dat inderdaad vragen om moeilijkheden. Hier hebben we in de schuur altijd een lading frisdrank en bierkartonnetjes, waar de blikken in stonden. Die gebruiken we elke dag om de drolletjes erin te scheppen en vervolgens leeg gooien in restafval of bruine kliko. Zal ook wel niet goed zijn, maar goed. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 06-07-2025 15:35] leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ik kan ze ook dagelijks weggooien, maar dan moet ik 6 trappen af en richting de ondergrondse container lopen. En dat is me gewoon teveel werk. ![]() Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Klopt! ![]() Had het zelf nog niet gezien maar werd gelukkig getipt door een maat van me, dus we maken er een dagje van. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Slutet - Love & Beauty Apovrasma - Archidemon Funeral Vulva - Carne Vescerentur Humana Broder - Skarpretterfossilet Evil Warriors - Fall from Reality Serpent Mass LP Dead Dogs Howl - Black Circle Transcendency Double Darkness - City Scars Faceless Entity - Imminence "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Electric Wizard - Come My Fanatics/Electric Wizard 2CD one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() Bij mij lag de pre Electric Wizard 1989-1994 in de bus zodat ik aan het Come my fanaticsboek kan gaan beginnen binnenkort. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Gaaf! Wist niet dat dat bestond. Heb dat boek vorige zomer met veel plezier gelezen en toen al die oude nummers via YouTube opgezocht. En nu beetje bij beetje de laatste ontbrekende albums aan het kopen. Geniet van het boek! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ofnus - Valediction Ik maak elk jaar een playlist op Tidal met platen van dat jaar die ik heb gekocht, wil kopen, tof vind maar niet koop of gewoon nog wil checken. En die staat op het werk de hele werkdag op shuffle. Als Ofnus voorbij komt check ik steevast wat het is, want tof. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
De onheilige Hexvesselbundel heeft dan toch de domstad bereikt. Verder: Dold Vorde Ens Navn - Mørkere Trelldom - …by the Shadows Edit: wat een klein formaat is dat deluxe mediabook trouwens. Ik had iets van de omvang van Lux Interna verwacht, maar dit is veel bescheidener. Past weliswaar nog niet in de cdkast, maar stukken beter te hanteren. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 08-07-2025 22:13] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Greet longsleeve, en heb er nog een mooie poster voor nop bijgekregen. Jennifer Lynch - The Secret Diary of Laura Palmer ![]() |
|
Stroopwafels. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Hasturizm – Psychedelic Gate Walking Occulted Death Stance - Crush Your Enemies / Strength In Chaos Occulted Death Stance - Eternal Return / Feathered Serpent Occulted Death Stance - S.T.A.E./What You Are I Once Was Occulted Death Stance - Soil Of The Grave, Reborn... Wagner Ödegård – Om Kosmos Och De Tolv Järtekn Lycanthropic Throne – Forest Of The Ancient Warspirit 12" Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |