|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
http://users.pandora.be/velorock 7 september gratis festival met Paul Dianno als headliner. (ze spelen enkel nummers van de 1ste maiden cedees) Inkom gratis, bier betalen [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 20-06-2002 15:54] |
|
Waar en wat komt er nog???? -edit- ah, nie echt mijn ding die line up,vrees ik, of zit daar degelijke metal tussen? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 20-06-2002 15:58] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
heuj ben ik nou gek of zijn da harcore bands? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
marsta blasta = weet niet native instict = metal a la (pantera, maschinhead) dedicted = mengeling tussen metal en hardcore flatcat = punk mindstab = metal, met hardcore en noise invloeden (maar supergoed, en dat zegggen veel blacks die ik ken) angel crew = hardcore hier komt nog iemand Paul dianno = moet ik niet voorstellen zeker [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 20-06-2002 17:57] |
|
Vergeet wel niet dat dit festival volledig gratis he, de drank moet je wel nog betallen |
|
marsta blasta = heel goed, goede show en goede muzikanten, wat moet er nog meer zijn?? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:En waffer genre is da? |
|
quote: redelijk progressief met een vrouwestem (de stem vind ik minder) maar tis echt wel de max van muziek en ambiance, zeker verdiend gewonnen en op Velorock! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:kzal het daar wel horen, tziet er goed uit |
|
angelcrew heeft afgezegd heb ik gehoord, hopelijk is het zo |
|
Het programma is compleet. Enkel is de website nog niet aangepast. Maar als voorlaatste groep word het skyclad, je zult de affices wel zien hangen op graspop. |
|
Niets gaat boven die keer met Destruction! waar naast den entree ook het bier gratis was Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Ik was er, maar ik weet niets van gratis bier. Leg uit |
|
quote:mouhahaha smokkelwaar rules! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:drank is er inderdaad gemakkelijk binnen te krijgen. |
|
Kreator roelde echt, Destruction was maar flauwtjes. Een geluk dat de Heideroosjes voor de goede muziek zorge dat jaar. Vorig jaar was Labyrinth ook wel goed maar stond wat te luid naar mijn gedacht, anders zeer goede band. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:voor mij is dat elk jaar zo, ik ken de helft van de mensen die achter de bar werken. |
|
aha de site is aangepast. en skyclad komt ook. kent er iemand die band? |
|
[quote]Op 10 juli 2002 17:55 schreef the wounded immortal het volgende: aha de site is aangepast. quote] ik krijg een zwart scherm Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
ik ook, maar als met ja muis over dat scherm beweegt zie beneden welke groepen die er spelen |
|
ja tzien links en kzitten nu op hun site, kben enkele mp3 aan het beluisteren, en het is een soort ierse folk, tis nie moeilijk dat beli mawr zo entousiast was toen ik het hem zij |
|
ah ok, kgon dat nog e ki checken Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
o je ze selecteert zie je ze op je scherm foutje [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 10-07-2002 18:10] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
tis een beetje zoals the levellers |
|
SKYCLAD op Velorock? FUKK vervoer! tis wel zonder Martin walkyier zekerst? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |