|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
juuste! hoe hezei joone! komter nen bierzupwebstrid? salamandercontest? wuvjeversierconours? en vooral zin der peperwostn en zoutstokskes te kriegn? (moestek ammetsekji hin dust mjìr èn) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
je go toch nie zeggen zeker da je dust moe en vo te zuipen. en a je echt gin dust et moe je toch zuipen tegen de komende nodust [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 30-08-2002 14:31] |
|
kee wel lievr dust wij, tis da ze tons nog rapper binngietn! ZEG wien van jidder zitter in den bbq vandeoavnd? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ak zeker zien da je afkomt zittek do zeker, zeg mo oe loate. A je niks zegt gok ook wel binspriengen wi mo zeg nie wanneer. En anders anchter velorock e [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 30-08-2002 15:48] |
|
quote:ewè, 't is da dan'k nien wete, jist no Tielt en a'k wa volk vinne ne ki 'n stapke zetn eh... de kust onveilig moakn 't is veels te lange leen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
*pakt Dikke van Dale* Nope kan er geen hout van bakklen Praot Neerlands ! |
|
a ja dus a je komt got redelijk loate zien. Van mien verzekerst ook dus ja. a je me wil zien ik en kort rost oar, en der lopen der nie vele azo roend gunter. |
|
Ik gon allesiens no de BBq vanavond mo tgo nie te loate zien want morgenuchtend moenk vroeg op voe te werken Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: È ju stienkt voe dood mo da mak ut dur olèènu mo gjèstugur up! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: hjeeeeestieg topiek dat ier is é, at mo hezellieg bluuft e leutieg vazeneigest ook é Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
kzin der dusch ni groakt, teegn dat de reste arriveerde in Tielt woas den oezn al gildig paté en azwo, weetwel, nie mi zo verre wiln tsjoln! Nog ne skwon tewege paniek vo zoatrdag, mo tes in ordre, we zitten me PA den dunderdagn de Vridag, EN de zudnag, zedus zoatrdag valter zjuuste vantuschn, fwieuw. Moar achter twji doagn mototreffen zalek de zoatrdag allichte wel minder fris zinne. bitje zombietoestand en al... en zundag moenk snoens were in Lichtervelde stoane nondegodverdomme, tzal tons were wa zin [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 01-09-2002 13:21] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wat zegge v'r....Ich begriep d'r gaarniks van.. In idder geval veul pleseer doa [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 01-09-2002 18:56] |
|
quote:zegt de kerel wien da wedstrieden doet om ter meest stinken. |
|
quote:HAIL! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Èjajé, lat mu toch zien, kzien ik Jezus nie, wi STIENKNG ROELS!!!!!!!!!! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Save me JeBus! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:kweten ik ook da da heerst mo je moet er ton nie tegen mien van begun kakken(diareeeeeeeeeee) é |
|
quote:ik zal herkenbaar zijn op velorock, want ik draag een roos topje |
|
zoet ni hjestieger zien a we ier e bitje on topiek bluuvn. da wos mo vo die topiek no olboovn te zwiereln va dactive topieks Te begunt te noasn é, zoaterdahe ho we us were e ki stief hoed hon amuzeern [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 03-09-2002 17:18] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:je durv niet! Ik kom in mn eeuwige 'bovenstevandehoop'-shirt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
tis dade e |
|
jeja zeg, der is hine camping ze'erst? 't zal were inden otto te pitn zinne... 'k moen den dag derachter snoens were in lichtervelde staoane vo oes alaam were in de kamion te zwiern, en ja, oostende lichtervelde daddis ne rechten end eh ip d'autostrade Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
a je wil ku je bie mien bluven pitten wi. Mo kmoent ton voraf weten |
|
quote:oevere van te vworn? kzoe beters ne ki rondmailn (+belln) achter vervoer nji 't beloft, die kji me destruction eeme me twjin de chaffeur zin voiture ondergespogen, vint toch, cheape pintjes deugn niet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |