|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrtttttttttttttoooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrr |
|
velorock = fietsrock? Maarreh, Destruction... |
|
Velo is fiets, ja. Dichtbij en gratis.. Misschien dat ik hierbij ga zijn. |
|
quote: een beetje uitleg bij de naam Velorock, het vind plaats in de velodroom in Oostende (oude fietspiste) en dus is de naam toepasselijk Uurschema is ook bekend: 13u.30 Poorten zwaaien met een grote slag open. 14u.00 - 14u.25 Roadblock 14u.40 - 15u.05 Drunk Sincerity 15u.20 - 15u.50 Ostend Powers 16u.15 - 16u.45 Dedicted 17u.10 - 18u.00 Belgian Asociality 18u.30 - 19u.20 Orphanage 20u.00 - 21u.20 Atrocity 22u.10 - 23u.40 Destruction Deze uurregeling is onder voorbehoud van praktische- & technische problemen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
da ga ik mij toch ne keer aan wagen! signature |
|
Dit jaar gebeurt de presentatie door niemand minder dan Herr Seele (tekenaar Cowboy Henk), dat belooft Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wel 2 uur treinen en geen vervoer terug zoals het er nu naar uit ziet, maar ook ik ga pogen hier bij te zijn, helemaal vanuit het pittoreske Roosendaal |
|
fuck nog nooit heb ik zulke affiche gezien die nog helemaal gratis is |
|
toeme, de laatste trein is al vertrokken als Destruction goe moet beginnen signature |
|
quote: Nacht doortrekken in de BBQ en de eerste trein naar huis nemen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
dat heb ik al genoeg gedaan! en staan voor de deur door de stoofvleessaus van de frituur een beetje verder! Vriendin ga nie zo mee opgezet zijn. Kvrees toch naar de Frontline ga voor esoteric en de rest van de doomers. Broer Dennis zal wel verslag uitbrengen van Destruction! (Als ge een ne jongen zie lopen met een jeans-vestje met patches van Dissection, Manowar en Blind Guardian, tis em) Met zijn lief signature |
|
quote: Ik zal er (proberen) op te letten ik zal mijn Cruachan shirt dragen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
@Hypnos... Laat iets weten hoe Esoteric was vanavond? Kan er helaas niet bij zijn Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Neeee! Echt? Ik zal het hem zeggen! Wel opletten, het zal een bende zijn van Zillegem en omstreken... rare mannen... alé, jongetjes Spelen trouwens in een groepke... Segoheim of zo, de ancient naam van Zedelgem (ze zijn van de deelgemeenten). Huub zal de demo wel uitbrengen Zit Kris van de BBQ hier eigenlijk online soms? signature |
|
quote: jip jip jip Kga met vriendin en B van Nepherex zal dr ook zijn. Toffe gast. Op aanraden van Kwelgeest ook Planet Aids bezien. Ik kan trouwens niet naar Arch enemy in Ternat signature |
|
quote: Tnx! Oja,vergeet niet van de naam Forgotten Tomb eens te laten vallen é ginds in de Frontline! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: in Nederland komen ze dus wel al zeker hé. Ik zal het doorgeven! signature |
|
Verdorie, ik heb er zin in Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Aha, ik zal er toch geraken Ik ben benieuwd.. |
|
Nog Nederlanders die een plekje in de auto vrij hebben hier? Of is er daar in oostende ook een zaak die de hele nacht open blijft? |
|
quote: Ah, zalig da goat doar e fjestje ho worn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wow, wuk e fjeestje te wos stief hjestieg histern Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Joat, joat, teegn te vuvnolf woar ke tus |
|
quote: içk weetn totaal nie om oe loate da kik tuus woarn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |