|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
e dag van te voren is genoeg wi je moe mo mailen |
|
tis niks wi en ken je mail a ontvangen. Eigenlijk wel jammer da wieder volgende weke verzekerst no olland goan en dat er gine van under alier komn |
|
wuk wil je nu zegn? van da spel in Ede of....? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
overmornd ist zoverre, toene bugunt de leute were , k'zient zittn wi, thoat hjestieg worn, thoat zwienewild worn, thoa super zie k'zie me nu ol mentaal an't vowerberein vo zoaterdage P.S. ik goan te herkenn zien an't Mortifer shirt, niet dak hoan upvoln do mee, mo ja Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik doe min Kamichaos LS an, me ip de mouwn an de binnekant PAIN en den andre kant FREAK derboovn nog 'n andere vodde van 't een of 't ander Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik doen e roos toptje an |
|
Med u bitju sjansu è kik un oanukammu . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
zorg mo da je 1 et |
|
MORND ist zo verre t'hoat hjestieg worn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Na een verwoede poging tot ontcijferen: eehm.. on-topic? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
We zien on-topic é, komieken, tgot over velo-rock. Morgen go me feesten en zuppen toe da we der bie nerestukken en achterno nog een afterparty in de BBQ gelik ieder joar é, ZWIENE! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
FeeEeesje |
|
tschint da't mornt ol es..... whoopelidoo Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:ei ak te 12n toekomme? is da in ordre? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Te 12n wo morgen op velorock of vanavond in de bbq? [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 06-09-2002 17:27] |
|
ewè ip de velodrom! en weune gie verre? voetofstand? anders ksmitn mn otto vo je deure ieveranst in't ronde Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik weun der nog een endje van, mo wo da kik weun go je nie vien. Anders kom te 12 no den ingang van de velodrom ton gok togen wo dak weunen en kom me tope met de velo, ken ier wel nog 1 stoan vo je |
|
quote:argh! veloots! mor allih vo ne ki kan't gin kwoad en zin'k 't bus in!!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
tis beter met e velo tbos in te rien dan met e noto e |
|
mo at er nog e twa tusschen zoe kom mail me mo e ki e |
|
Jaja, tiz agguliek weeru goe guwist, ee vandujoaru: goe kanaar lik of dat moe zien, è zukkun ieleegaal zwendultju friekadiln goad waz ook weeru goe voe zèvu nie achtur pientn tu moe loopm . Pol Diajannoo (pol, die zjannoo) suktu wè voe dood ijguluk, mo ja, tkud ook nie ossan eevn goed zien, mo twaz toch bier, ee. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
twas weer de moeite, alhoewel vandemorgen verhalen gehoord over mototrffen in lichtervelde, was mss beter daar geweest, aangezien Paul echt niet goed was in feite. Skyclad was wel grappig en geestig en al enneige ziej ol ja frikadèln kwitgeroakt vo jin pinte stik? ofzetreuuhh Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Vala me were populair gemaakt si bie platte katte op da podium, we nog grappig da, wel jammer da me toptje no de kloten is |
|
quote: Hahahaaaaaaaaa, ofzien go ju, sletteeuuuhhh!! Nu ja, mien tiesjurt iz ook wè voe du zak nu, mo zu trekng toch up du klootn. Friekandiln roeln è bier ook mo koaturs nie è voe du restu: AAARRRTTEEEEEEEUUUUUUUUURRRRRR!!!!!!!! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |