IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : velorock Vorige pagina | Volgende pagina
Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 04-09-2005 17:12 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Hehe, oe zoet dá komn..

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-09-2005 17:30 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 september 2005 17:12 schreef Bleh? het volgende:
Hehe, oe zoet dá komn..

Dak et nie zoe weetn

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 04-09-2005 19:08 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

@ beli mawr het is mij weer gelukt om er op te geraken , en nog geamuseerd op velo rock greetz

..................

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 04-09-2005 19:11 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 12:30 schreef Hypnos het volgende:
jip jip jip

Kga met vriendin en B van Nepherex zal dr ook zijn. Toffe gast.

Op aanraden van Kwelgeest ook Planet Aids bezien.
Ik kan trouwens niet naar Arch enemy in Ternat

het is sedeloheim en ik kan wel naar arch enemy in ternat

..................

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-09-2005 20:42 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 september 2005 19:08 schreef sarthaz het volgende:
@ beli mawr het is mij weer gelukt om er op te geraken , en nog geamuseerd op velo rock greetz

mooi zo , het was super, ik zat meestal bij mannen van Wapenspraak, Aguynguerran en Iconoclasm, was maf , erg veel oude bekenden terug gezien, heel erg leuk feestje gebouwd, zwaar doorgezakt in de BBQ derachter, jeetje, ke woare niemi nuchter **hips**

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 04-09-2005 21:08 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 20:42 schreef Beli Mawr het volgende:
mooi zo , het was super, ik zat meestal bij mannen van Wapenspraak, Aguynguerran en Iconoclasm, was maf , erg veel oude bekenden terug gezien, heel erg leuk feestje gebouwd, zwaar doorgezakt in de BBQ derachter, jeetje, ke woare niemi nuchter **hips**

..................

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 04-09-2005 21:11 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

klinkt inderdaad leuk , ik heb het iets rustiger gedaan ben dan nog naar mijn stam cafe geweest

..................

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-09-2005 21:21 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 september 2005 21:11 schreef sarthaz het volgende:
klinkt inderdaad leuk , ik heb het iets rustiger gedaan ben dan nog naar mijn stam cafe geweest

Je moest het eens zien bij de BBQ, die mannen van Destruction stonden daar ook plotseling , en ambience tot en met

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 11:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 19:11 schreef sarthaz het volgende:
het is sedeloheim en ik kan wel naar arch enemy in ternat

neè, we moetn no mumee en pupee under fièste vo te goan eten tsavus... mè da ze 50 joar getrowd zien

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 11:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 12:34 schreef Snoodaerdt het volgende:
Tnx! Oja,vergeet niet van de naam Forgotten Tomb eens te laten vallen é ginds in de Frontline!

de frontline is op doogte. esoteric was massas vliegen.--> zie esoteric concert topic

Nog veel velorock-zere-kop?

signature

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 05-09-2005 15:24 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:32 schreef Hypnos het volgende:
neè, we moetn no mumee en pupee under fièste vo te goan eten tsavus... mè da ze 50 joar getrowd zien

schit das wa damm

..................

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 05-09-2005 15:26 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 21:21 schreef Beli Mawr het volgende:
Je moest het eens zien bij de BBQ, die mannen van Destruction stonden daar ook plotseling , en ambience tot en met

hebben ze het kot nie afgebroken ???
is her zele nog naar daar geweest

..................

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 15:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja... en tis savus. tmoe wéru lukhun

mo Dark Tranquillity kom togni..

ej der nog gezien ip Velorock?

signature

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 05-09-2005 15:37 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 15:27 schreef Hypnos het volgende:
ja... en tis savus. tmoe wéru lukhun

mo Dark Tranquillity kom togni..

ej der nog gezien ip Velorock?

ah toch al een troost
nope gin andere gezien

..................

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 15:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Kging normaol nog nu ki komn, mo de latste tring was al weg...Nog no de BBQ gewist?

aja, me aloe vera stoat nog in de frigo e kzie mu pilln vergetn tuus. En kpeizn da me Leviathan-longsliif do nog ligt. eje die Heavens cry nog gevoen?

Miguel ni gzien ip ostende?

signature

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 05-09-2005 15:45 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 15:40 schreef Hypnos het volgende:
Kging normaol nog nu ki komn, mo de latste tring was al weg...Nog no de BBQ gewist?

aja, me aloe vera stoat nog in de frigo e kzie mu pilln vergetn tuus. En kpeizn da me Leviathan-longsliif do nog ligt. eje die Heavens cry nog gevoen?

Miguel ni gzien ip ostende?

jap heavens cry gevon . kzal wel eens kijken of die longhsliif ier ligt . miquel ek da niej geziene
nope nieme na den bbq gewist had veel volk mee en twilde er een paar nar hus pffff
ga wel gauw es met kevin naar da gaan die blonte kop van op me verjaardags feest

..................

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 15:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aja... Wel iplettn van Beli Mawr, tis nen diesel atn beginnt te drienkn, mo je goa lange mee. Moestje dienn Leviathan vien, zegget tos ne kiè, twa ne diern

signature

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 05-09-2005 15:57 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 15:51 schreef Hypnos het volgende:
aja... Wel iplettn van Beli Mawr, tis nen diesel atn beginnt te drienkn, mo je goa lange mee. Moestje dienn Leviathan vien, zegget tos ne kiè, twa ne diern

ok zal et laten weten . kga er ipletten zit ie daar veel mss ??

..................

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 16:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de vriedag en de zaoterdag peisk. Mo tzitten dr nog u poar. Altied an den toogh.

wadde é Herr Seele eigntlik gezeid allemolle?

signature

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 05-09-2005 16:11 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 16:06 schreef Hypnos het volgende:
de vriedag en de zaoterdag peisk. Mo tzitten dr nog u poar. Altied an den toogh.

wadde é Herr Seele eigntlik gezeid allemolle?

onnozele ding . hij wil zen haar laten groeien zodat hij op velo rock 2010 kan maar dat zal hij toch nie doen beetje over metaal gezever zoals lood en al en dat hij veel weg heeft van een gothic bleek , een hekel aan de zon en mager

..................

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 16:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aja... kamagurka zou nen betere metalder zijn

WTV of Focus waoren der nie?

signature

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 05-09-2005 16:21 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 16:14 schreef Hypnos het volgende:
aja... kamagurka zou nen betere metalder zijn

WTV of Focus waoren der nie?

kdenk et nie toch niet gezien

..................

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 16:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 19:08 schreef sarthaz het volgende:
@ beli mawr het is mij weer gelukt om er op te geraken

Beli! Wat jij doet met mijn broer?

signature

sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 05-09-2005 16:35 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 16:28 schreef Hypnos het volgende:
Beli! Wat jij doet met mijn broer?

hehe niet verkeerd opvatten

..................

Butcher
zombie flesheater
Usericon van Butcher
Posted 06-09-2005 0:01 by Butcher Wijzig reactieProfiel van ButcherQuote dit berichthttp://www.myspace.com/burialground666

yow,Destruction was weer zalig ,achteraf buiten de BBQ gestaan ,aangezien het daar binnen even druk als warm was .....Mor de jupilers en toch gesmaakt ,al mijn passagiers zijn toch veilig thuis geraakt, de één al wa rapper dan de ander,en Beli Mawr bewees nog maar eens dat hij niet kan drinken ....

Death is not the end !!! Gore Forever !!!

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com