|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, oe zoet dá komn.. |
|
@ beli mawr het is mij weer gelukt om er op te geraken , en nog geamuseerd op velo rock greetz .................. |
|
quote: het is sedeloheim en ik kan wel naar arch enemy in ternat .................. |
|
quote: mooi zo , het was super, ik zat meestal bij mannen van Wapenspraak, Aguynguerran en Iconoclasm, was maf , erg veel oude bekenden terug gezien, heel erg leuk feestje gebouwd, zwaar doorgezakt in de BBQ derachter, jeetje, ke woare niemi nuchter **hips** Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: .................. |
|
klinkt inderdaad leuk , ik heb het iets rustiger gedaan ben dan nog naar mijn stam cafe geweest .................. |
|
quote: Je moest het eens zien bij de BBQ, die mannen van Destruction stonden daar ook plotseling , en ambience tot en met Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: neè, we moetn no mumee en pupee under fièste vo te goan eten tsavus... mè da ze 50 joar getrowd zien signature |
|
quote: de frontline is op doogte. esoteric was massas vliegen.--> zie esoteric concert topic Nog veel velorock-zere-kop? signature |
|
quote: schit das wa damm .................. |
|
quote: hebben ze het kot nie afgebroken ??? is her zele nog naar daar geweest .................. |
|
ja... en tis savus. tmoe wéru lukhun mo Dark Tranquillity kom togni.. ej der nog gezien ip Velorock? signature |
|
quote: ah toch al een troost nope gin andere gezien .................. |
|
Kging normaol nog nu ki komn, mo de latste tring was al weg...Nog no de BBQ gewist? aja, me aloe vera stoat nog in de frigo e kzie mu pilln vergetn tuus. En kpeizn da me Leviathan-longsliif do nog ligt. eje die Heavens cry nog gevoen? Miguel ni gzien ip ostende? signature |
|
quote: jap heavens cry gevon . kzal wel eens kijken of die longhsliif ier ligt . miquel ek da niej geziene nope nieme na den bbq gewist had veel volk mee en twilde er een paar nar hus pffff ga wel gauw es met kevin naar da gaan die blonte kop van op me verjaardags feest .................. |
|
aja... Wel iplettn van Beli Mawr, tis nen diesel atn beginnt te drienkn, mo je goa lange mee. Moestje dienn Leviathan vien, zegget tos ne kiè, twa ne diern signature |
|
quote: ok zal et laten weten . kga er ipletten zit ie daar veel mss ?? .................. |
|
de vriedag en de zaoterdag peisk. Mo tzitten dr nog u poar. Altied an den toogh. wadde é Herr Seele eigntlik gezeid allemolle? signature |
|
quote: onnozele ding . hij wil zen haar laten groeien zodat hij op velo rock 2010 kan maar dat zal hij toch nie doen beetje over metaal gezever zoals lood en al en dat hij veel weg heeft van een gothic bleek , een hekel aan de zon en mager .................. |
|
aja... kamagurka zou nen betere metalder zijn WTV of Focus waoren der nie? signature |
|
quote: kdenk et nie toch niet gezien .................. |
|
quote: Beli! Wat jij doet met mijn broer? signature |
|
quote: hehe niet verkeerd opvatten .................. |
|
yow,Destruction was weer zalig ,achteraf buiten de BBQ gestaan ,aangezien het daar binnen even druk als warm was .....Mor de jupilers en toch gesmaakt ,al mijn passagiers zijn toch veilig thuis geraakt, de één al wa rapper dan de ander,en Beli Mawr bewees nog maar eens dat hij niet kan drinken .... Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |