|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
die ken ik nie, maar het is zeker dat ze komen. De site is nu volledig online op http://users.pandora.be/velorock |
|
en iron glory al vervoer gevonden? |
|
geen zorgen ik heb een magische duim I'll beer there Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
lijstje dan maar: the wounded immortal iron glory mortanius beli mawr |
|
Op 20 augustus 2002 14:35 schreef the wounded immortal het volgende: lijstje dan maar: the wounded immortal iron glory mortanius beli mawr neige |
|
Het begint te naderen: nog een dag of tien, woehoewwwwww!!!!! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
ja, wanneer worden we op de wei verwacht? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Wei? Ik dacht dat het zoals altijd in de Velodroom was... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
wei wei wei awel ja 't is gras eh hehe Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Vanaf 14u00 beginnen de optredens, dacht ik. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
jeja da wel! maar 't is open vanaf....? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
--------------------Scroll down for dutch Ah, utwoa roend du noenu, tu twolvn zeekurst , mor ik zien doar ol vroegur wa wiedur vurkoopm doa frietn . ----------------------------Dutch version Ergens rond de middag, om twaalf uur kan je zeker al binnen. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
[quote]Op 28 augustus 2002 23:40 schreef Neige het volgende: --------------------Scroll down for dutch Ah, utwoa roend du noenu, tu twolvn zeekurst , mor ik zien doar ol vroegur wa wiedur vurkoopm doa frietn . CULT!!!!! ik ho nohn bitje komnschwoin woehaha Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Indurdoad kiekudroad, zjuustu da vorlatstu woord doa, daz toch mor utwa roars, wi... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Neige jou user icon rules Danzig |
|
quote: Mind if I throw up now? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Yes I do Mind!!! en Sneeuw kzalt anders zeggen: ik ga nogal een karre komen schooien! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik goan ol heetn en tuus, peize kikke, toene e ki zwoar de naht in, Velorock, here I come Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
kpeize van were nietn teetn, kwestie van zat te g'roakn Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Laat ons even beschaafd doen en een taal praten waar de meeste mensen de meeste woorden van verstaan , zie dat deze tieps ons ooit nog zouden begrijpen als we blijven Algemeen West-Vlaams praten... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Da ka gin kwood, ze gon zieder toch nie ofkommen wi dus ist nie nodig da zet verstoon é. Ja, tgo were zuppen en zwienen zien voe dood Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ah, oat azzo zit: nor ol du restu!! Joat, mo zjuustu ukki an erinnurn da "slowtsjetn" ov oe da zut ook nomn, zjuustu mo meug bie zu zèèvur-topieks, duz ja... Mo lik ov da jut zegt: zu vurstoa ziedur da toch nie ! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:das juste komt er ier nu niemand of vo Paul dianno |
|
Op 20 augustus 2002 17:57 schreef the wounded immortal het volgende: Op 20 augustus 2002 14:35 schreef the wounded immortal het volgende: lijstje dan maar: the wounded immortal iron glory mortanius beli mawr neige count usher |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |