![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij bent nog een van de weinige kijkers. Dat was ooit leuk, maar the times they are a-changin'. Imo. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Lubach is al heel lang niet meer geestig. Zwaaien met een belerend vingertje kan best een keer, maar als dat de standaard modus operandi wordt, zijn mensen dat vrij snel zat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik vond de reactie van Fredje vergelijkbaar met Lubachs: "Ik maak geen grappen (meer) over de islam want dan word ik bedreigd." Fredje: "Ik geef geen commentaar meer over oude hittegolven want dan krijg ik de huilbrigade over me heen." Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hmm, mijn kornuiten ![]() Maar zo simpel is het dus niet. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik heb het toch nog eens een kans gegeven, zoveel alternatieven zijn er nu ook weer niet voor dit grappig bedoelde programma van linkse signatuur? Het is een nieuw seizoen, aflevering 1 gemist maar 2 en 3 vond ik toch met vlagen best grappig. Hij is ook gestopt met zijn bar slechte interviews van gasten, en gasten in het algemeen. Wat een flinke verbetering oplevert. Winter is coming ![]() |
|
Lubach ![]() Kijkt daar echt nog iemand naar? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |