![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Heeeeeeel vroeger wel met een half oog meegekeken naar First Dates, met mijn toenmalige vriendin mee. Toen bestond het nog niet zo lang en was (of leek) het nog een beetje oprecht en vond ik het ook nog best een leuk, lief programma. Als ik daar nu iets van zie, is het vaak van het niveau dat er een gast met twee ooglapjes, een houten poot en een papegaai op zijn schouder tegenover een doofstomme transseksueel zit met paars haar en een schele hulpmarmot. Wat een rariteitenkabinet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Klimaatgekte. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik krijg het er warm van! leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Zet je toch de airco aan. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, alles is nu toch al naar de klote! ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Het gaat van jouw airco niet naar de kloten, Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
We dragen allemaal ons steentje bij, de een wat meer, de een wat minder. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
quote: Los van wat de reden achter deze verschillende koppen is, betekent dit niet dat er daarom geen opwarming is. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |