![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Compilatie-playlist "Old School metal" uit de eigen collectie op random. Net al Living Death, nu Flames of Hell. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Vintregal - Назустріч Останньому Світанку Melodieuze BM uit UA. Zelf vinden ze dat ze pagan BM maken. Waarschijnlijk te soft voor de meeste mensen hier, beetje veel keyboards en vriendelijk aandoende solo's, maar ik kan het goed hebben. Winter is coming |
|||||||||
|
Dead Can Dance - Spleen and Ideal one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Vriendelijk aandoende solo's, lol! Ik ga het bijna luisteren. Maar net niet. "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
Hier is de link: Winter is coming |
|||||||||
|
Death of a King - Antimatter Ooit bij toeval op gestuit en toch een blijvertje gebleven, deze voor zover ik weet totaal onbekende band. Winter is coming |
|||||||||
|
Een Black Widow-cover door Death SS. Gaaf. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Omdat yolo in mapje later beluisteren geplaatst. "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
YOLO!!!! Mooie trend was dat. Bijna net zo gaaf als Urban Running, of mijn favoriet: Planking. Winter is coming |
|||||||||
|
Gaaf! "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
Sulphur Aeon opgezet. Wat een vette band is dat zeg. Winter is coming |
|||||||||
|
Warloghe - Logos of All-That-Ends Fijne plaat. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
quote: Destijds veel hun 'Decimate The Weak' album beluisterd. Vond dat toen heerlijk fout. Toen ik enkele jaren geleden nog eens iets opzette van dat album dacht ik bij mezelf: "heb ik hier vroeger echt naar geluisterd |
|||||||||
|
quote: Lang geleden dat ik deze gehoord heb. Vond die altijd wel heel degelijk. Het zal waarschijnlijk vloeken in de kerk zijn, maar van hun oude werk vind ik Covenant hun beste. Altars of Madness heb ik enkele jaren geleden voor het eerst beluisterd, en die vond ik wat te eentonig. Blessed Are The Sick zou ik nog eens moeten draaien, dat is al heel lang geleden. |
|||||||||
|
Gedoe "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Trist - Za hranicí skutečnosti I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: Dat heb ik zo ergens rond 2010 eens live gezien in (ik meen) Dynamo. Maakte op mij de indruk van een soort opgevoerde Rammstein: tegelijkertijd hoekig, bombastisch en ook heel toegankelijk. Was best entertaining maar niet zo mijn ding. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Possession of the Polar Shaman / Albionic Hermeticism - Anglo-Norse Thaumaturgy I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote:Staat hier "Fuck Franky" op? Geil nummertje hoor. NP: NPO Radio 4 |
|||||||||
|
Nee die is van Smells Like Children. |
|||||||||
|
Jon Hopkins - Ritual |
|||||||||
|
quote: Eén van de mooiste EP's ooit gemaakt, dit snijdt door merg en been, zo mooi dat het pijn doet... Het geluk gehad dit ooit eens live te kunnen aanschouwen hebben, wat een ervaring |
|||||||||
| Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
| Index / Muziek algemeen |