IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pommelien Thijs rips my tits off with her cock [now playing] Vorige pagina | Volgende pagina
KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 01-05-2026 21:39 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Compilatie-playlist "Old School metal" uit de eigen collectie op random. Net al Living Death, nu Flames of Hell.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-05-2026 21:49 by SimsalaWim Profiel van SimsalaWim

quote:
Op 1 mei 2026 21:37 schreef KwelgeestIV het volgende:
Was live heel goed!


Gaafheid!

Maar eens keer wat live clipjes opzoeken, als ik deze nieuwe plaat wat beter ken.




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-05-2026 22:00 by Freduk Profiel van Freduk

Vintregal - Назустріч Останньому Світанку

Melodieuze BM uit UA. Zelf vinden ze dat ze pagan BM maken.

Waarschijnlijk te soft voor de meeste mensen hier, beetje veel keyboards en vriendelijk aandoende solo's, maar ik kan het goed hebben.


Winter is coming


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-05-2026 22:01 by Sater Profiel van Sater

Dead Can Dance - Spleen and Ideal


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-05-2026 22:03 by SimsalaWim Profiel van SimsalaWim

Vriendelijk aandoende solo's, lol!

Ik ga het bijna luisteren. Maar net niet.




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-05-2026 22:09 by Freduk Profiel van Freduk

Hier is de link:



Winter is coming


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-05-2026 22:24 by Freduk Profiel van Freduk

Death of a King - Antimatter

Ooit bij toeval op gestuit en toch een blijvertje gebleven, deze voor zover ik weet totaal onbekende band.



Winter is coming


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 01-05-2026 22:25 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Een Black Widow-cover door Death SS. Gaaf.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-05-2026 22:42 by SimsalaWim Profiel van SimsalaWim

quote:
Op 1 mei 2026 22:09 schreef Freduk het volgende:
Hier is de link:




Omdat yolo in mapje later beluisteren geplaatst.




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-05-2026 22:47 by Freduk Profiel van Freduk

YOLO!!!! Mooie trend was dat. Bijna net zo gaaf als Urban Running, of mijn favoriet: Planking.


Winter is coming


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-05-2026 22:56 by SimsalaWim Profiel van SimsalaWim

Gaaf!




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-05-2026 22:59 by Freduk Profiel van Freduk

Sulphur Aeon opgezet. Wat een vette band is dat zeg.


Winter is coming


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-05-2026 23:02 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Warloghe - Logos of All-That-Ends

Fijne plaat.


"Succes lijkt in de toekomst te liggen."


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 01-05-2026 23:17 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

quote:
Op 1 mei 2026 10:36 schreef XnegativeX het volgende:


Winds of Plague - Against the World (2011)

Een van mijn guilty pleasures. Neandertaler deathcore gemengt met matige symfonische black metal. Is het goed? Nee, niet bepaald. Maar ik ga er wel hard op

"I don't fear evil! EVIL FUCKING FEARS ME!!!"

Destijds veel hun 'Decimate The Weak' album beluisterd. Vond dat toen heerlijk fout. Toen ik enkele jaren geleden nog eens iets opzette van dat album dacht ik bij mezelf: "heb ik hier vroeger echt naar geluisterd "


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 01-05-2026 23:20 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

quote:
Op 1 mei 2026 21:15 schreef SimsalaWim het volgende:


Ondanks de wat vage productie en geen David Vincent meer aan boord, toch wel een vette plaat, hoor. Trey rifft er op los.




Lang geleden dat ik deze gehoord heb. Vond die altijd wel heel degelijk.

Het zal waarschijnlijk vloeken in de kerk zijn, maar van hun oude werk vind ik Covenant hun beste. Altars of Madness heb ik enkele jaren geleden voor het eerst beluisterd, en die vond ik wat te eentonig. Blessed Are The Sick zou ik nog eens moeten draaien, dat is al heel lang geleden.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-05-2026 23:37 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Gedoe


"Succes lijkt in de toekomst te liggen."


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 02-05-2026 8:34 by Grafzerk. Profiel van Grafzerk.



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-05-2026 8:48 by Mythics Profiel van Mythics

Trist - Za hranicí skutečnosti


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-05-2026 9:07 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 1 mei 2026 10:36 schreef XnegativeX het volgende:


Winds of Plague - Against the World (2011)

Een van mijn guilty pleasures. Neandertaler deathcore gemengt met matige symfonische black metal. Is het goed? Nee, niet bepaald. Maar ik ga er wel hard op

"I don't fear evil! EVIL FUCKING FEARS ME!!!"


Dat heb ik zo ergens rond 2010 eens live gezien in (ik meen) Dynamo. Maakte op mij de indruk van een soort opgevoerde Rammstein: tegelijkertijd hoekig, bombastisch en ook heel toegankelijk. Was best entertaining maar niet zo mijn ding.


“Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe."


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 02-05-2026 9:26 by Grafzerk. Profiel van Grafzerk.



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-05-2026 12:05 by Mythics Profiel van Mythics

Possession of the Polar Shaman / Albionic Hermeticism - Anglo-Norse Thaumaturgy


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 02-05-2026 12:12 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 2 mei 2026 9:26 schreef Grafzerk. het volgende:

Staat hier "Fuck Franky" op? Geil nummertje hoor.

NP: NPO Radio 4


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 02-05-2026 12:33 by Grafzerk. Profiel van Grafzerk.

Nee die is van Smells Like Children.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 02-05-2026 12:43 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Jon Hopkins - Ritual



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 02-05-2026 13:01 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 2 mei 2026 8:48 schreef Mythics het volgende:
Trist - Za hranicí skutečnosti


Eén van de mooiste EP's ooit gemaakt, dit snijdt door merg en been, zo mooi dat het pijn doet... Het geluk gehad dit ooit eens live te kunnen aanschouwen hebben, wat een ervaring


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen