![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Spermageddon - Prolapse Party Winter is coming |
|||||||||
|
Sacred Reich - The American Way Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Ja, met dit optreden op youtube begon de aandacht zo ongeveer, had ik begrepen. De beelden zijn fascinerend, maar ik vond het zelf prettiger om de twee releases te beluisteren. Ik vind beeld enorm afleidend. "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
Haha, ik had het beeld niet eens echt gezien, ik gebruik Youtube vooral als een jukebox. Maar ik snap wat je bedoelt, het beeld eist flink wat aandacht op. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Paradise Lost - Gothic Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Nogal, ja. Mijn eega vond het vreselijk om naar te kijken en de muziek sprak haar ook niet aan. Een jazz lp die blijft "hangen", zei ze, lol. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 20-04-2026 19:36] "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
quote: Wat dat betreft heeft het bij vlagen wat mij betreft ook wel iets Primus-achtigs; best wel nerveus en druk, voor sommigen uitermate irritant, maar ook wel heel pakkend en fascinerend. Ik houd ook altijd wel van zulke omschrijvingen. Een collega die nooit metal luistert omschreef Meshuggah ooit 'als een archiefkast die van een brandtrap valt'. Poëzie! NP, ik begin langzaam toch weer aan boord te geraken: “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
| Index / Muziek algemeen |