![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
NP: ![]() Vera Sola - Peacemaker [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 10-06-2026 16:44] |
|||||||||
|
The Sisters of Mercy - Vision Thing one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Watain - Sworn to the Dark Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Deze moet ik nog eens een kans geven. Misschien een goede keuze voor in het vliegtuig volgende week. Mijn maat had hem gerecenseerd (https://soundsfromthedarkside.com/2024/03/18/vera-sola-peacemaker) maar ik ga niet altijd even goed op dit soort dingen die me nét te vaak aan de verkeerde kant van 'pretentieus' en 'kunst' zitten. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 10-06-2026 22:32] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Dissection - Storm of the Light's Bane Winter is coming |
|||||||||
|
Dissection - Reinkaos King Diamond - Abigail Winter is coming |
|||||||||
|
Second to Sun - Eerie Winter is coming |
|||||||||
|
![]() Zwaar ondergewaardeerd I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
quote: Hey, cool. Leuke bespreking! Aan de namen die hij noemt, zou ik vooral Leonard Cohen en PJ Harvey willen toevoegen. Ik liep twee jaar terug min of meer per toeval binnen bij een optreden van haar, ik kende haar niet. Dat was een openbaring. Het was juist totaal niet pretentieus en artsy, maar natuurlijk en down to earth. Het talent spatte er van af. Ik heb gehypnotiseerd staan kijken en me bedacht dat zij in een rechtvaardige wereld de grote ster van onze tijd zou worden. |
|||||||||
|
quote: Klassiekertje! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
![]() & ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Tiamat - The Astral Sleep one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote:Intrigerende hoes. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Ook even geprobeerd, want de omschrijving sprak mij erg aan. Iets te veel tamme indie (Calexico) voor mijn smaak denk ik. Hoor PJ Harvey ook niet echt terug (helaas). Misschien op een ander moment nog eens aanzetten. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Dan maar het echte werk. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
In de hier wel eens eerdergenoemde opruimwoede heb ik al mijn Polly Jean CDs de deur uitgedaan. Anyways, Vera Sola nog een keer. Goede teksten ook; ze studeerde literatuur aan Harvard. Tam in je broekje, zoals je dan zegt. |
|||||||||
|
Oorsuizen vol.2 |
|||||||||
|
quote: PJ Harvey hoor ik dan niet echt, al ben ik ook niet bekend genoeg met al haar werk. quote: Geloof ik ook inderdaad wel. Dit is ook zeker wel iets waar ik iets mee kan, alleen moet ik wel precies de juiste bui hebben wil ik ervan kunnen genieten. Speelt in zo'n geval ook mee dat die maat van me soms wel heel erg in dit stijltje blijft hangen en er dan, in mijn optiek, te veel van achter elkaar bespreekt. In zo'n geval ben ik het dan al preventief zat. NP: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 11-06-2026 12:16] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Zonde en zondig! Gelukkig zijn ze vrij makkelijk te vinden. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Punk/black metal, dungeon synth. Jij vond Fester Witch toch te gortig? Dan denk ik dat je dit ook niks zal vinden. Ik vind het heel gaaf. Wat vind je van Intolerant? Np; ![]() |
|||||||||
|
![]() Eén van de toppers van dit jaar. |
|||||||||
|
Alice Coltrane - Ptah the el Daoud Heel chill dit. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Neurosis - An Undying Love for a Burning World |
|||||||||
|
quote: Heb het gevonden, klinkt leuk! Ligt in het straatje van de Russische Horrible Room-bandjes en ook heel wat Ildjarn met dan wat digitaal aandoende drumcomputers en af en toe een synthje. [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 11-06-2026 16:17] |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Muziek algemeen |