IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pommelien Thijs rips my tits off with her cock [now playing] Vorige pagina | Volgende pagina
zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 10-06-2026 16:44 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

@ ome Neil

NP:


Vera Sola - Peacemaker

[Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 10-06-2026 16:44]



Sater
Usericon van Sater
Posted 10-06-2026 17:10 by Sater Profiel van Sater

The Sisters of Mercy - Vision Thing


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 10-06-2026 21:17 by Freduk Profiel van Freduk

Watain - Sworn to the Dark


Winter is coming


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-06-2026 22:10 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 10 juni 2026 16:44 schreef zodiac lung het volgende:
@ ome Neil

NP:


Vera Sola - Peacemaker


Deze moet ik nog eens een kans geven. Misschien een goede keuze voor in het vliegtuig volgende week.

Mijn maat had hem gerecenseerd (https://soundsfromthedarkside.com/2024/03/18/vera-sola-peacemaker) maar ik ga niet altijd even goed op dit soort dingen die me nét te vaak aan de verkeerde kant van 'pretentieus' en 'kunst' zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 10-06-2026 22:32]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 10-06-2026 22:28 by Freduk Profiel van Freduk

Dissection - Storm of the Light's Bane


Winter is coming


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 10-06-2026 23:43 by Freduk Profiel van Freduk

Dissection - Reinkaos
King Diamond - Abigail


Winter is coming


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 11-06-2026 1:00 by Freduk Profiel van Freduk

Second to Sun - Eerie



Winter is coming


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-06-2026 8:52 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946



Zwaar ondergewaardeerd


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 11-06-2026 9:00 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 10 juni 2026 12:54 schreef Grafzerk. het volgende:



Wat is dit? Ziet eruit alsof het in mijn straatje zou kunnen liggen.

@Mythics: Drakonhail moet ik ook nog eens goed luisteren, een aantal van zijn talrijke projecten kan ik zeer goed smaken, maar niet alles.

NP:



Dit blijft toch een episch werkstuk hoor


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 11-06-2026 9:19 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 10 juni 2026 22:10 schreef Ralph het volgende:
Mijn maat had hem gerecenseerd (https://soundsfromthedarkside.com/2024/03/18/vera-sola-peacemaker) maar ik ga niet altijd even goed op dit soort dingen die me nét te vaak aan de verkeerde kant van 'pretentieus' en 'kunst' zitten.

Hey, cool. Leuke bespreking! Aan de namen die hij noemt, zou ik vooral Leonard Cohen en PJ Harvey willen toevoegen.

Ik liep twee jaar terug min of meer per toeval binnen bij een optreden van haar, ik kende haar niet. Dat was een openbaring. Het was juist totaal niet pretentieus en artsy, maar natuurlijk en down to earth. Het talent spatte er van af. Ik heb gehypnotiseerd staan kijken en me bedacht dat zij in een rechtvaardige wereld de grote ster van onze tijd zou worden.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-06-2026 9:28 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:



Dit blijft toch een episch werkstuk hoor


Klassiekertje!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 11-06-2026 11:04 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie



&





Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Sater
Usericon van Sater
Posted 11-06-2026 11:06 by Sater Profiel van Sater

Tiamat - The Astral Sleep


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 11-06-2026 11:08 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 10 juni 2026 16:44 schreef zodiac lung het volgende:


NP:


Vera Sola - Peacemaker
Intrigerende hoes.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Sater
Usericon van Sater
Posted 11-06-2026 11:14 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 10 juni 2026 16:44 schreef zodiac lung het volgende:
NP:


Vera Sola - Peacemaker


Ook even geprobeerd, want de omschrijving sprak mij erg aan. Iets te veel tamme indie (Calexico) voor mijn smaak denk ik. Hoor PJ Harvey ook niet echt terug (helaas). Misschien op een ander moment nog eens aanzetten.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sater
Usericon van Sater
Posted 11-06-2026 11:24 by Sater Profiel van Sater

Dan maar het echte werk.



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 11-06-2026 12:12 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

In de hier wel eens eerdergenoemde opruimwoede heb ik al mijn Polly Jean CDs de deur uitgedaan.

Anyways, Vera Sola nog een keer. Goede teksten ook; ze studeerde literatuur aan Harvard. Tam in je broekje, zoals je dan zegt.



Morwyn
Vuigaert
Usericon van Morwyn
Posted 11-06-2026 12:13 by Morwyn Profiel van Morwyn

Oorsuizen vol.2



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-06-2026 12:15 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 juni 2026 9:19 schreef zodiac lung het volgende:
Hey, cool. Leuke bespreking! Aan de namen die hij noemt, zou ik vooral Leonard Cohen en PJ Harvey willen toevoegen.




PJ Harvey hoor ik dan niet echt, al ben ik ook niet bekend genoeg met al haar werk.

quote:
Ik liep twee jaar terug min of meer per toeval binnen bij een optreden van haar, ik kende haar niet. Dat was een openbaring. Het was juist totaal niet pretentieus en artsy, maar natuurlijk en down to earth. Het talent spatte er van af. Ik heb gehypnotiseerd staan kijken en me bedacht dat zij in een rechtvaardige wereld de grote ster van onze tijd zou worden.


Geloof ik ook inderdaad wel. Dit is ook zeker wel iets waar ik iets mee kan, alleen moet ik wel precies de juiste bui hebben wil ik ervan kunnen genieten.

Speelt in zo'n geval ook mee dat die maat van me soms wel heel erg in dit stijltje blijft hangen en er dan, in mijn optiek, te veel van achter elkaar bespreekt. In zo'n geval ben ik het dan al preventief zat.

NP:



[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 11-06-2026 12:16]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Sater
Usericon van Sater
Posted 11-06-2026 12:39 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 11 juni 2026 12:12 schreef zodiac lung het volgende:
In de hier wel eens eerdergenoemde opruimwoede heb ik al mijn Polly Jean CDs de deur uitgedaan.

Anyways, Vera Sola nog een keer. Goede teksten ook; ze studeerde literatuur aan Harvard. Tam in je broekje, zoals je dan zegt.


Zonde en zondig! Gelukkig zijn ze vrij makkelijk te vinden.





one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 11-06-2026 13:46 by Grafzerk. Profiel van Grafzerk.

quote:
Op 11 juni 2026 9:00 schreef mikkasscar het volgende:
Wat is dit? Ziet eruit alsof het in mijn straatje zou kunnen liggen.



Punk/black metal, dungeon synth. Jij vond Fester Witch toch te gortig? Dan denk ik dat je dit ook niks zal vinden. Ik vind het heel gaaf.

Wat vind je van Intolerant?

Np;


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 11-06-2026 14:26 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke


Eén van de toppers van dit jaar.



KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 11-06-2026 15:03 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Alice Coltrane - Ptah the el Daoud

Heel chill dit.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 11-06-2026 15:27 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Neurosis - An Undying Love for a Burning World



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 11-06-2026 16:16 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 11 juni 2026 13:46 schreef Grafzerk. het volgende:
Punk/black metal, dungeon synth. Jij vond Fester Witch toch te gortig? Dan denk ik dat je dit ook niks zal vinden. Ik vind het heel gaaf.



Heb het gevonden, klinkt leuk!
Ligt in het straatje van de Russische Horrible Room-bandjes en ook heel wat Ildjarn met dan wat digitaal aandoende drumcomputers en af en toe een synthje.



[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 11-06-2026 16:17]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen