![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
|
|||||||||
|
Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
Shenmue Endurance Run 17 |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote: Deze is leuk! |
|||||||||
|
Kludde - Langs Scheld- en Denderland "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
CC - Created to Kill Kende hem ook nog niet! Winter is coming |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote: Prima band inderdaad. Persoon heeft oa. ook in 'Means to an End' gezeten, is ook het beluisteren waard NP: Malhkebre - B.A.M.N. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Eens even opzoeken dan. Ik vind het heerlijk droney |
|||||||||
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Passaggio Late Night Pieter van Nes |
|||||||||
|
quote: Met afstand beste Peste Noire - daarna ging het voor mij heel snel bergaf... |
|||||||||
|
quote: quote: Onzin natuurlijk. Ballade cuntre lo Anemi francor en L'ordure à l'état pur zijn zijn meest eigen, originele, en ook beste albums! ![]() Arghoslent - Arsenal of Glory Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Later Peste Noire-werk is wel echt een stuk minder, maar het blijft leuk. Ook zijn 'slechte' albums. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Overrated nazi geneuzel in een boerenjasje. Next. |
|||||||||
|
Deathspell Omega – Si Monumentum Requires, Circumspice Jubilate Deo direct gevolgd door Carnal Malefactor, daar ben ik echt iedere keer van onder de indruk. |
|||||||||
|
quote:Dat is indd één van de sterkste muzikale passages ooit! ![]() Midnight Odyssey - Funerals from the Astral Sphere Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Conjuro - O Ritual das Luas Sangrentas / Morcegos Dançando I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: Fijne klassieker! Persoonlijk vind ik dit wel de enige écht interessante plaat die Peste Noire heeft uitgebracht. Now Playing: ![]() A forest of stars - Stack overflow in corpse pile interface (2026) Ik vond A shadowplay for yesterdays altijd hun beste album (De eerste twee ken ik niet) omdat die het meest "black metal" klinkt. Grappig genoeg kon ik deze nieuwe nog wel eens beter gaan vinden. Terwijl deze juist maar heel weinig black metal invloeden kent. Hoe dan ook, dit is een avant-garde meesterwerkje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
He, ze zijn weer actief? Dacht dat het einde oefening was. Dat is goed nieuws. NP: Phurpa - the Magic Rituals of the BON Tradition |
|||||||||
|
quote: Bij eerste beluistering vorige week vond ik het niet goed - later nog eens proberen misschien... NP: Funeral - Opus Satani Excelsi met dank aan Mythics |
|||||||||
|
quote:Even op geklikt om te kunnen affakkelen maar eigenlijk best mooi. Ga t zeker even uitgebreider luisteren later! When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
quote: Dit vind ik dan weer tergend saai. Geen idee waarom dit mij niet grijpt. quote: That's the spirit! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Muziek algemeen |