IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pommelien Thijs rips my tits off with her cock [now playing] Vorige pagina | Volgende pagina
Morwyn
Vuigaert
Usericon van Morwyn
Posted 25-05-2026 1:56 by Morwyn Profiel van Morwyn




Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 25-05-2026 8:50 by Ktulu Profiel van Ktulu



Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-05-2026 9:20 by Mythics Profiel van Mythics

Azanul - Waar alchemisten regeren


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 25-05-2026 11:12 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Shenmue Endurance Run 17


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 25-05-2026 13:43 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 25 mei 2026 8:50 schreef Ktulu het volgende:





mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 25-05-2026 14:09 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 25 mei 2026 1:56 schreef Morwyn het volgende:



Deze is leuk!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-05-2026 14:45 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Kludde - Langs Scheld- en Denderland


"Succes lijkt in de toekomst te liggen."


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 25-05-2026 19:57 by Freduk Profiel van Freduk

CC - Created to Kill

Kende hem ook nog niet!


Winter is coming


Morwyn
Vuigaert
Usericon van Morwyn
Posted 25-05-2026 21:17 by Morwyn Profiel van Morwyn




Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-05-2026 21:24 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 25 mei 2026 14:09 schreef mikkasscar het volgende:
Deze is leuk!

Prima band inderdaad. Persoon heeft oa. ook in 'Means to an End' gezeten, is ook het beluisteren waard


NP: Malhkebre - B.A.M.N.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Morwyn
Vuigaert
Usericon van Morwyn
Posted 25-05-2026 21:28 by Morwyn Profiel van Morwyn

Eens even opzoeken dan. Ik vind het heerlijk droney



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-05-2026 21:37 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 25-05-2026 23:45 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Passaggio Late Night

Pieter van Nes


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 25-05-2026 23:54 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 25 mei 2026 21:17 schreef Morwyn het volgende:



Met afstand beste Peste Noire - daarna ging het voor mij heel snel bergaf...


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 26-05-2026 12:17 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 25 mei 2026 21:17 schreef Morwyn het volgende:





quote:
Op 25 mei 2026 23:54 schreef mikkasscar het volgende:
Met afstand beste Peste Noire - daarna ging het voor mij heel snel bergaf...

Onzin natuurlijk. Ballade cuntre lo Anemi francor en L'ordure à l'état pur zijn zijn meest eigen, originele, en ook beste albums!



Arghoslent - Arsenal of Glory




Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 26-05-2026 12:19 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Later Peste Noire-werk is wel echt een stuk minder, maar het blijft leuk. Ook zijn 'slechte' albums.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 26-05-2026 12:32 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Overrated nazi geneuzel in een boerenjasje. Next.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 26-05-2026 13:26 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Deathspell Omega – Si Monumentum Requires, Circumspice

Jubilate Deo direct gevolgd door Carnal Malefactor, daar ben ik echt iedere keer van onder de indruk.



KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 26-05-2026 13:35 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 26 mei 2026 13:26 schreef zodiac lung het volgende:
Deathspell Omega – Si Monumentum Requires, Circumspice

Jubilate Deo direct gevolgd door Carnal Malefactor, daar ben ik echt iedere keer van onder de indruk.
Dat is indd één van de sterkste muzikale passages ooit!



Midnight Odyssey - Funerals from the Astral Sphere


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 26-05-2026 13:55 by Mythics Profiel van Mythics

Conjuro - O Ritual das Luas Sangrentas / Morcegos Dançando


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-05-2026 14:51 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 25 mei 2026 21:17 schreef Morwyn het volgende:



Fijne klassieker!
Persoonlijk vind ik dit wel de enige écht interessante plaat die Peste Noire heeft uitgebracht.

Now Playing:


A forest of stars - Stack overflow in corpse pile interface (2026)

Ik vond A shadowplay for yesterdays altijd hun beste album (De eerste twee ken ik niet) omdat die het meest "black metal" klinkt. Grappig genoeg kon ik deze nieuwe nog wel eens beter gaan vinden. Terwijl deze juist maar heel weinig black metal invloeden kent. Hoe dan ook, dit is een avant-garde meesterwerkje.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 26-05-2026 15:16 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

He, ze zijn weer actief? Dacht dat het einde oefening was. Dat is goed nieuws.

NP: Phurpa - the Magic Rituals of the BON Tradition



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 26-05-2026 15:24 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 26 mei 2026 14:51 schreef XnegativeX het volgende:
Now Playing:


A forest of stars - Stack overflow in corpse pile interface (2026)

Ik vond A shadowplay for yesterdays altijd hun beste album (De eerste twee ken ik niet) omdat die het meest "black metal" klinkt. Grappig genoeg kon ik deze nieuwe nog wel eens beter gaan vinden. Terwijl deze juist maar heel weinig black metal invloeden kent. Hoe dan ook, dit is een avant-garde meesterwerkje.


Bij eerste beluistering vorige week vond ik het niet goed - later nog eens proberen misschien...

NP: Funeral - Opus Satani Excelsi

met dank aan Mythics


Fusion
de uitvinder en wegbereider van de post-heterocore
Usericon van Fusion
Posted 26-05-2026 16:13 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 mei 2026 14:51 schreef XnegativeX het volgende:
A forest of stars - Stack overflow in corpse pile interface (2026)

Ik vond A shadowplay for yesterdays altijd hun beste album (De eerste twee ken ik niet) omdat die het meest "black metal" klinkt. Grappig genoeg kon ik deze nieuwe nog wel eens beter gaan vinden. Terwijl deze juist maar heel weinig black metal invloeden kent. Hoe dan ook, dit is een avant-garde meesterwerkje.
Even op geklikt om te kunnen affakkelen maar eigenlijk best mooi. Ga t zeker even uitgebreider luisteren later!


When your people matter, menstrual health matters


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-05-2026 16:23 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 26 mei 2026 15:24 schreef mikkasscar het volgende:
NP: Funeral - Opus Satani Excelsi



Dit vind ik dan weer tergend saai. Geen idee waarom dit mij niet grijpt.


quote:
Op 26 mei 2026 16:13 schreef Fusion het volgende:
Even op geklikt om te kunnen affakkelen maar eigenlijk best mooi. Ga t zeker even uitgebreider luisteren later!


That's the spirit!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen