Tuurlijk! Of er moet een reden zijn om hem te veranderen.
Empetie, me reet!
Steel Jaw
Posted 06-06-2026 2:26 by Steel Jaw
quote:Op 5 juni 2026 22:22 schreef SimsalaWim het volgende:
Ik ben helemaal geen fan van Zweedse death metal, dat hm2 effect pedaal, hmmm, je hoort de riffs zo slecht door dat gitaargeluid.
Dit is de uitzondering. Ik heb de lp sinds lang en ik vind de rest van de plaat lang zo goed niet en toen die crawl oid hierna uitkwam heb ik die nog wel gekocht, maar waarom?
Maar dit nummer. Alles is hier goed aan, zelfs het gitaargeluid werkt bij dit nummer ontzettend goed. En dat outro. Dat outro.... Is er een beter outro in death metal?
De outro waar je ook het theme van Phantasm in kan herkennen.
Ik hoor op zijn tijd wel graag death metal, maar Swedish death metal heeft mij ook nooit kunnen bekoren. Weet nog dat ik vele jaren geleden een zoveelste poging deed om naar Left Hand Path (het album) te luisteren tijdens een rit met de fiets. Na een klein half uur was ik het stront beu gehoord, en toen bleek dat de plaat nog maar halverwege zat. Ik begon zo waar stilletjes aan in slaap te vallen op m'n fiets, dus wijselijk besloten om het af te zetten want ja, in slaap vallen op de fiets lijkt me niet ideaal En dan wat goeie death metal opgezet om wakker te worden (het werd Cryptopsy).
[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 06-06-2026 2:28]
Grafzerk.
Posted 06-06-2026 10:51 by Grafzerk.
Carnivore - Carnivore
Grafzerk.
Posted 06-06-2026 14:23 by Grafzerk.
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Posted 06-06-2026 14:42 by Dirge for november(Redacteur)
Darkthrone - Prehistoric Metal. Hier gaat die erin als zoete koek hoor. Geen issues.