![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
Standvastige mening |
|||||||||
|
quote: De outro waar je ook het theme van Phantasm in kan herkennen. Ik hoor op zijn tijd wel graag death metal, maar Swedish death metal heeft mij ook nooit kunnen bekoren. Weet nog dat ik vele jaren geleden een zoveelste poging deed om naar Left Hand Path (het album) te luisteren tijdens een rit met de fiets. Na een klein half uur was ik het stront beu gehoord, en toen bleek dat de plaat nog maar halverwege zat. Ik begon zo waar stilletjes aan in slaap te vallen op m'n fiets, dus wijselijk besloten om het af te zetten want ja, in slaap vallen op de fiets lijkt me niet ideaal [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 06-06-2026 2:28] |
|||||||||
|
Carnivore - Carnivore |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Darkthrone - Prehistoric Metal. Hier gaat die erin als zoete koek hoor. Geen issues. |
|||||||||
|
Ik heb 'm nog steeds niet gehoord.. NP: ![]() Curses - Another Heaven |
|||||||||
|
[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 06-06-2026 21:11] "Samen voor ons eigen. Laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen. Want alleen is maar alleen. Samen voor ons eigen. Tegen hun die ons bedreigen. Samen voor ons eigen. Slaan wij ons er dwars doorheen." |
|||||||||
|
"Samen voor ons eigen. Laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen. Want alleen is maar alleen. Samen voor ons eigen. Tegen hun die ons bedreigen. Samen voor ons eigen. Slaan wij ons er dwars doorheen." |
|||||||||
|
"Samen voor ons eigen. Laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen. Want alleen is maar alleen. Samen voor ons eigen. Tegen hun die ons bedreigen. Samen voor ons eigen. Slaan wij ons er dwars doorheen." |
|||||||||
|
Dissection - Storm of the Light's bane "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Leviathan - Howl Mockery at the Cross. |
|||||||||
|
![]() "I want to beat you up I don't care, cause I won't feel sorry I want to take you down I know that you will see in glory " @Kwellie; deze al beluisterd inmiddels? |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote:Nee. Ik ken alleen Exploding Head. En Ik heb na het optreden onlangs Rare And Deadly gekocht, omdat ik dacht dat dat een/het nieuw(e) album was. Synthesizer moet ik wel nog opsnuffelen, want dat laatste nummer dat ze daarvan speelden was echt heel vet. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
![]() Voor mij is dit misschien we het perfecte Zweedse death metal album. Rauw, agressief maar tegelijk melodieus en catchy. Met het punk-hart stevig op de tong en toch duidelijk death metal. Wat een ge-wel-dige plaat! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Solace, de self-titled. Lekker hoor. Vond ik geloof ik ook toen ik 'm destijds reviewde. Doet me nu een beetje denken aan de begindagen van Elder. |
|||||||||
|
quote: Wordt dadelijk gevolgd door Prehistoric Metal, Howl Mockery At the Cross en October Rust. |
|||||||||
|
![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Met afstand beste album sinds Old Star - nog even afwachten hoezeer deze blijft hangen, want Old Star luister ik ook quasi nooit meer. Al vond ik het wel weer een lekkere plaat als ik deze week opnieuw luisterde. |
|||||||||
|
Godthrymm - Projections. Ik vind dit album niet zo sterk als hun tweede, maar nog steeds genietbaar. Leuk ook dat ze zijn bevestigd voor de Dutch Doom Days van dit jaar. ![]() |
|||||||||
|
Gave hoes! |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Muziek algemeen |