IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Pommelien Thijs rips my tits off with her cock [now playing] Vorige pagina | Volgende pagina
zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 15-06-2026 18:54 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke




Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-06-2026 6:40 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Suite voor orkest, op.71a, "Notenkraker" - deel VIII, "Bloemenwals"

Pjotr Iljitsj Tsjaikovski


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 16-06-2026 8:11 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 15 juni 2026 10:53 schreef Sater het volgende:
Grim Tower - Anarchic Breezes




Waat een project/band! Veel beter dan hun hoofdwerken. Echt geniaal en zwaar genieten!

quote:
Op 15 juni 2026 18:54 schreef zodiac lung het volgende:





Hopelijk eens in een boerenschuur op rijafstand, maar alle signalen staan helaas op rood.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 16-06-2026 8:47 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie



Ben benieuwd.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 16-06-2026 9:03 by mikkasscar Profiel van mikkasscar



KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 16-06-2026 11:24 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie



Gaat morgen weer helemaal goedkomen!


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-06-2026 13:49 by Tanteloos Profiel van Tanteloos



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-06-2026 14:50 by Tanteloos Profiel van Tanteloos



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-06-2026 15:52 by Tanteloos Profiel van Tanteloos



Sater
Usericon van Sater
Posted 16-06-2026 16:31 by Sater Profiel van Sater

drcarlsonalbion – La Strega And The Cunning Man In The Smoke


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 16-06-2026 17:06 by Grafzerk. Profiel van Grafzerk.

Nog meer EP-fan sinds ik ze 2x heb gezien.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 16-06-2026 17:09 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 16 juni 2026 8:11 schreef KwelgeestIV het volgende:
Hopelijk eens in een boerenschuur op rijafstand, maar alle signalen staan helaas op rood.


Mocht het veranderen...
quote:
Op 16 juni 2026 8:47 schreef KwelgeestIV het volgende:


Ben benieuwd.




mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 16-06-2026 17:45 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 16 juni 2026 17:06 schreef Grafzerk. het volgende:
Nog meer EP-fan sinds ik ze 2x heb gezien.



Was het de moeite ja? Helaas viel de Vlaamsche datum tegelijk met ons eigen festival dus kon ik er zaterdag niet bijzijn

NP: Horror Vacui - The Oldest Light on Earth


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 16-06-2026 17:46 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 16 juni 2026 8:47 schreef KwelgeestIV het volgende:


Ben benieuwd.


Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het is gewoon mijn band niet denk ik.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-06-2026 18:08 by Tanteloos Profiel van Tanteloos



Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 16-06-2026 18:35 by Grafzerk. Profiel van Grafzerk.



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-06-2026 18:55 by Tanteloos Profiel van Tanteloos



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-06-2026 19:07 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 16 juni 2026 18:55 schreef Tanteloos het volgende:

Full frontal raging Nordic blackmetal zoals het hoort. onovertroffen tenzij je andere middelmatigere blackmetal als beter beschouwd.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 16-06-2026 19:16 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Net draaide ik Grand Belial's Key - Goat of a Thousand Young. Geweldige uitvoering van The Seventh Enochian Key staat daar op, superieur aan de albumversie.

Door de vocalen van Kaiaphas op deze demo moest ik denken aan The Cainian Chronicle van Ancient. Dit was een gateway-album voor me, althans het Cainian Chronicle drieluik vooraan. Moest even zoeken naar de CD, maar gevonden.

Kortom, now playing:





bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-06-2026 19:36 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Blackwater Holylight - Not Here Not Gone

Ik vind eigenlijk alleen het laatste nummer van kant A en B leuk, maar live alles?


"Succes lijkt in de toekomst te liggen."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-06-2026 20:17 by Tanteloos Profiel van Tanteloos



ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 16-06-2026 20:31 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Ga je een depressie boosten door ooraids te luisteren?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 16-06-2026 20:46 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 16 juni 2026 19:36 schreef bokkie666 het volgende:
Blackwater Holylight - Not Here Not Gone

Ik vind eigenlijk alleen het laatste nummer van kant A en B leuk, maar live alles?


Ik vind zowel live als op plaat alles leuk hieraan


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 16-06-2026 21:08 by Freduk Profiel van Freduk

Cénotaphe (France) - Chimères (Album 2025)

Te recent om nu al niet meer te draaien.


Winter is coming


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-06-2026 21:47 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com



"Vakantie." Tegenwoordig schurk ik dan muzikaal onopzettelijk aan tegen wat mijn ouders mooi vonden aan dat land. Ja, ma vond Rotting Christ ook geweldig, maar toch. Dit is mooi.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen