![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
![]() |
|||||||||
|
Suite voor orkest, op.71a, "Notenkraker" - deel VIII, "Bloemenwals" Pjotr Iljitsj Tsjaikovski |
|||||||||
|
quote: Waat een project/band! Veel beter dan hun hoofdwerken. Echt geniaal en zwaar genieten! quote: Hopelijk eens in een boerenschuur op rijafstand, maar alle signalen staan helaas op rood. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
![]() Ben benieuwd. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() Gaat morgen weer helemaal goedkomen! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
drcarlsonalbion – La Strega And The Cunning Man In The Smoke one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Nog meer EP-fan sinds ik ze 2x heb gezien. ![]() |
|||||||||
|
quote: Was het de moeite ja? Helaas viel de Vlaamsche datum tegelijk met ons eigen festival dus kon ik er zaterdag niet bijzijn NP: Horror Vacui - The Oldest Light on Earth |
|||||||||
|
quote: Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het is gewoon mijn band niet denk ik. |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote:Full frontal raging Nordic blackmetal zoals het hoort. onovertroffen tenzij je andere middelmatigere blackmetal als beter beschouwd. |
|||||||||
|
Net draaide ik Grand Belial's Key - Goat of a Thousand Young. Geweldige uitvoering van The Seventh Enochian Key staat daar op, superieur aan de albumversie. Door de vocalen van Kaiaphas op deze demo moest ik denken aan The Cainian Chronicle van Ancient. Dit was een gateway-album voor me, althans het Cainian Chronicle drieluik vooraan. Moest even zoeken naar de CD, maar gevonden. Kortom, now playing: ![]() |
|||||||||
|
Blackwater Holylight - Not Here Not Gone Ik vind eigenlijk alleen het laatste nummer van kant A en B leuk, maar live alles? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Ga je een depressie boosten door ooraids te luisteren? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Ik vind zowel live als op plaat alles leuk hieraan |
|||||||||
|
Cénotaphe (France) - Chimères (Album 2025) Te recent om nu al niet meer te draaien. Winter is coming |
|||||||||
|
"Vakantie." Tegenwoordig schurk ik dan muzikaal onopzettelijk aan tegen wat mijn ouders mooi vonden aan dat land. Ja, ma vond Rotting Christ ook geweldig, maar toch. Dit is mooi. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Muziek algemeen |