|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind dit heel vaag en het klinkt onwaarschijnlijk; vaak zijn dat soort openbaringen juist waarheid; bijv. Chuck Schuldiner die de bas heeft gespeeld op Leprosy ipv Terry butler en Patrick Mameli die de bas heeft ingespeeld op Malleus maleficarum & Consuming impulse ipv van Drunen...maf The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zou kunnen,weet ik dus niet zeker. Hoe zat het nou met Putrefaction/Corpse/Grave Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: dit is de volgorde: CORPSE black dawn demo 1987 PUTREFACTION painful death demo 1987 GRAVE sick disgust eternal demo 1 1988 sexual mutilation demo 2 1989 anatomia corporis humani demo 3 1989 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bedankt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
over GRAVE gesproken: Zo 2 Februari: Grave(S death) Ex-Mortem(DK death) Entree € n.n.b. Zaal open 15:00 uur. Aanvang 1e band 15:30 uur. (baroeg) børp |
|
over GRAVE gesproken: Zo 2 Februari: Grave(S death) Ex-Mortem(DK death) Entree € n.n.b. Zaal open 15:00 uur. Aanvang 1e band 15:30 uur. (baroeg) børp |
|
"Extremely Rotten Flesh!" Touché, pussycat! |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: En hier ga ik zijn! You will never see.... HEAVENN!!!!! |
|
Ik heb nog niemand horen reppen over "soulless" van grave. Dat is nou juist de enige cd van hen die ik heb. Het is niet slecht ofzo, maar toch weet het me niet te raken. Het klinkt allemaal iets te braaf en netjes. Geef mij dan maar dismember. Of zijn hun andere cds heel anders? Winter is coming |
|
Check de CD 'You'll Never See...' maar es dan praat je wel anders!! |
|
You'll never see...Heaven zeker gaan aanschaffen In de Baroeg ben ik er zeker bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Grave op FTC was idd errug vet!!! Beuken en Bier met de Horeca Hooligans ook hehehe!!! |
|
Grave was extreem vet op FTC ja. Beuke,megaveul beer en TJOKKEFOLL met de mannen van Bile/Inhume [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 01-01-2003 15:41] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: quote:Is een titel van hun eerste plaat die ik erg grappig vind. Touché, pussycat! |
|
Op "Back From The Grave" spelen ze weer echt goed gelukkig. Wat een CD!!! |
|
Ik heb hem nog niet gehoord, maar feit is wel dat Grave vrij wisselende kwaliteit afgeleverd heeft! |
|
quote:Op "Hating life" na zijn alle albums Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aaaaaaargh! Wow! ik had back from the grave al een tijdje, omdat deze cd mij aangeraden werd qua old school swedish death, maar die vond ik niet geweldig, ik heb nu van de welbekende ftp de cd hating life van grave gehaald, en WOW! ik vind hem echt veel gaver dan back from the grave! dit topic verdient een schop, grave heerst! Shall we begin? Vooral de gitaren vind ik hard heersen op hating life, wat een diep vet geluid! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 25-06-2003 21:44] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Vreemd, de ene vindt Hating Life sucken, de ander vindt 'm juist heerschen Weird. Ik vind 'm overigens ook |
|
hating life is gewoon rotplaat maar grave is gewoon heel goed! Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Ja er zitten wel wat vage stukjes in, zoals ergens op het einde van nummer 5, beaty within, en ook vaak zo'n riffje op die cd die steeds even stopt, moet je denk ik van houden. Ik vind hem wel extreem vet in ieder geval! Vooral hoe de CD begint, geweldig Deze ga ik zeker aanschaffen! Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of er naast de bekende entombed, dismember, unleashed, grave en bloodbath nog meer bands in deze stijl zijn? Ik zag hier al de naam Carnage vallen in dit topic, met muzikanten uit deze bands, maar aangezien het een band is van micheal amott zal het toch meer lijken op een Carcass denk ik, of zit ik er hier naast? Ik zal Carnage in ieder geval uit gaan checken aangezien ik Carcass maar vooral ook Arch Enemy zeker wel vind heersen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
chech paganizer laatste album (murder death kill) is beste album in die stjil die ik de laatste twee jaar hoorde!!!! Do androids dream of electric sheep? |
|
Verdomme, heb al op zenial, ZM links, en metal.pagina.nl gekeken, en op google gezocht (maar kon daar niets vinden dankzij de vele from the cradle tot the grave zooi) maar nergens een link naar een officiele pagina van grave kunnen vinden. Hier misschien iemand? Of in ieder geval de lyrics (die ik ook al niet kon vinden na een kwartier zoeken)? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |