|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
vandaag ook de laatste van de gekocht... denk dat ik maar is wat meer moet gaan luisteren van deze heren! |
|
quote: dat krijg je als entombed zn spullen effe niet in de gaten houdt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Is 100 watt niet een beetje weinig voor een basversterker? als je toch altijd speelt over pa maakt dat niet uit maargoed je wil toch ook zonder pa ook kunnen blazen? |
|
Gaaf album, die laatste. Favo nr. tot nu toe 'Living the Dead Behind' (? -- vage titel). Duistere sound, nouveau oldskool zeg maar en dan vet hard beuken. Maar wel doordacht. Echt goeie poep. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind het een redelijk middelmatig album geworden. Als Grave traag en slepend speelt dan hebben ze een relatief unieke sound. Maar nu ze blastbeats zijn gaan gebruiken is het niks speciaals meer. D'r zijn veel betere death metal albums uitgekomen dit jaar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Was laatst in Sounds en zag dat ze het album "You'll never see . . .heaven" opnieuw hebben uitgebracht. Had het toendertijd overal gezocht, kon het nergens vinden. Deze vind ik tot nu toe hun beste. There is no religion higher than Truth! |
|
De laatste (as rapture comes) vind ik grandioos goed!!! zaaaalig zelfs de cover signature |
|
quote: +1 Vette plaat! Energiek Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Live ook nog steeds een erg lekker stukje muziek iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
uhu! vooral dat laatste nummer!! Miljaaarde! signature |
|
Ik liep vandaag met mijn vriendin op de markt en zag vanuit mijn ooghoek een broek met bepaalde opdrukken erop. Ergens een kruis, ergens een Che Gevaar.. en toen zag ik opeens een GRAVE logo op dezelfde broek staan. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-11-2007 17:05] |
|
Regain Records proudly welcome Swedish death metal kings GRAVE to the family. The band is currently in the studio working on their 8th album with a title yet to be announced. |
|
signature |
|
Check out the new myspace promopage that Regain records launched yesterday and listen to the brand new track "Bloodpath" from the upcoming album Dominion VIII. Feel free to post your comments on the new material and check out a preview of the album artwork & more... This is the place to get your info and updates during the process until the album is released on April 21 so add it to your faves... www.myspace.com/gravepromo [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 28-02-2008 19:52] |
|
Jeetje, alweer een nieuwe? Ik luisterde deze week nog naar 'As Rapture Comes' met veel plezier, wat een fijne, fijne plaat is dat toch. Zouden ze dat vast kunnen houden? Ik ben eens benieuwd... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vette plaat die nieuwe, heerlijk! Ik mis alleen die brute blastbeats van As Rapture Comes; ik had toch liever Pelle achter de kit gezien. Maar goed, verder weer bruut beuken met die hap! (productie is trouwens héérlijk ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mensen, het nieuwe album van Grave, Burial ground genaamd, is VET geworden! Persoonlijk vond ik dat de Zweden op hun voorgaande 2 albums hun karakteristieke sound een beetje kwijt geraakt waren. Ineens verschenen er blastbeats en de sound werd cleaner. Dit euvel is op Burial ground volledig verholpen. Dit nieuwe album is niks nieuws, het is weer die typische old-school Zweedse death metal. Maar het is oh-zo-vreselijk lekker! Grave klinkt op dit album vies, rauw, grauw, lelijk en barbaars. Maar tegelijk ook aanstekelijk en catchy. Precies wat ik wil horen bij Zweedse death metal. Ga checken die handel! http://www.myspace.com/gravespace I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Heb zojuist de album preview op Myspace weer beluisterd en dit klinkt weer geniaal. Lomp en lekker smerig. Ben benieuwd naar het volledige album |
|
Moet zeggen dat die preview op Myspace erg lekker klinkt. Kijken of ik meer kan vinden van deze band |
|
into the grave & you''ll never see blijven toch favoriet voor mij. |
|
klinkt maar matig, dit is toch wel anthem; |
|
godver, ze staan allemaal op juptjup, allemaal krakers en heerlijk gedateerd, zoals het hoort [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 30-06-2010 21:54] |
|
Ik ga straks Burial Ground ook eens luisteren. Nu eerst nog even As Rapture Comes ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb vanavond Burial ground voor het eerst volledig beluisterd, en deze is weer geniaal geworden |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |