|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ze hebben geen officiele site denk ik Do androids dream of electric sheep? |
|
|
|
Zit nu ook Back From The Grave te luisteren. Erg lekkere cd, vet en laag geluid, laag tempo en alle andere ingrediënten voor een heerlijk potje old-school death metal. Het werd me een beetje aangeraden wegens mijn lichtelijke liefde voor Bloodbath. Als je qua 'old-school' Bloodbath gewend bent dan vind ik Grave qua grunts wel even wennen maar niettemin heerschende muziek. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ff voor de volledigheid; ik vond nl. een hiaat in je info; de derde demo heet "Radiation sickness" en Drowned kwam daar nog na (ik meen op 7"). The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
waar zouden jullie toch zijn zonder Kazaa en cd's? gelukkig komen jullie toch wel eens wat klassiekertjes tegen zo. De nieuwe Grave is overgens zwaar zaad, alleen de eerste twee zijn supervet! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
de eerste grave is echt een klassieker met die sound. De tweede was al een stuk minder en alles daarna ben ik maar mee gestopt. Ik heb ooit in de begintijd met ze opgetreden (toen de eerste net uit was) en vooral de zanger was supercool. Later met ze op toer geweest door europa en wat een vervelende kwallen waren het geworden, ze dachten echt dat ze bon jovi waren. Echt een hekel aan ze gekregen, vooral die drummer was een megaoetlul. We zijn uiteindelijk van de toer afgestapt, anders hadden we iemand gewurgd daar!! |
|
Hmmm, ik zag ergens staan dat Grave naar Hengelo zou komen volgende maand. Maar ik kan er op het internet niks over terug vinden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Als ze in Nederland of Belgie komen dan wil ik het ook graag weten, plz A black heart can only find beauty in darkness. |
|
ze zijn toch pas nog in eindhoven geweest met de bonded by metal tour? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Yep ze speelde op Bonded By metal! |
|
En ze HEERSCHTEN |
|
Ik was er ook, maar omdat XnegativeX op 22.10 iets vertelde dat ze volgende maand in Hengelo zouden komen veronderstelde ik dat ze nog wat gingen touren Stond wel weinig volk bij Grave, terwijl ik het het beste van de avond vond. Allez, 'k ging enkel voor Grave en Mortician :p A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand me er meer over kon vertellen. Ik zag het ergens aangeplakt. Maar op dit moment ga ik er vanuit dat ik het verkeerd gelezen heb of dat de info op die flyer gewoon niet klopt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: In Antwerpen waren ze ook de beste van de avond! Mortician was daarintegen echt slecht. Heb ze beter zien spelen. |
|
quote: Dat was omdat ze geen samples gebruikten. Ik vond het nog behoorlijk heavy hoor A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Op de Metropool site staat niks aan gegeven. De officiële Grave site zegt ook niks en volgens Metallysee (Booking Agency) is er ook geen Grave tour. Ik denk dat het dus iets anders is /was. Helaas...... |
|
Daar ben ik ook bang voor ja. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Misschien keek je wel bij een één of ander uitvaartcentrum op de ramen... "Grave, entrance 15 euro's..." Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bijna grappig I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:I'll try harder next time Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb pas de dubbel cd 'Back to the grave'van grave gekocht,deze is vooral de demo cd die schopt pas aars Grave is een heerschende band Born to grind |
|
quote: Heb het nu ook gezien dat Grave in Metropool-Hengelo speelt. Stond aangegeven op borden, die samen met Atak,Hedon,Burgerweeshuis en Metropool zijn gemaakt. Staat op dat ze op 8 november in Metropool spelen. Aangezien ik hier eerder ook al niks van kan vinden. Misschien dat nu iemand hier wel meer van weet.... |
|
Zie je wel, dan ben ik toch niet gek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Maar dat beweert ook niemand... Is nog alleen de vraag, waarom het verder niet te vinden is. Spelen ze of niet?!?!?!?!?!?!? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |